Банк | Покупка | Продажа | НБУ |
USD | 39.800 | 40.300 | 41.456 |
EUR | 40.000 | 41.000 | 48.276 |
USD | 41.250 | 41.660 | 41.456 |
EUR | 48.070 | 48.771 | 48.276 |
Головне щорічне опитування будівельної еліти, профільних експертів та представників влади до Дня будівельника висвітлює поточну ситуацію на ринку і в компаніях, відображає чого потребують будівничі і ринок загалом, а також акцентує увагу на необхідних заходах підготовки до масштабної відбудови. Опитування спрямовано на формування стратегії розвитку будівельного сектору та його широке висвітлення.
Щодо поточної ситуації на ринку
Build Portal: Як Ви оцінюєте купівельний попит у Вашому сегменті ринку?
Леонід Новосельський:Як виробник керамоблоку, ми оцінюємо купівельну спроможність досить позитивно — темпи точно не знижуються. З того, що бачимо ми, попит лише зростає, адже все більше споживачів звертають увагу на якість житла, а саме — на екологічність матеріалів. Для своїх сімей люди шукають якісні матеріали, що будуть не лише відповідати основним базовим характеристикам, але й будуть безпечними та екологічними.
Build Portal: Чи вважаєте Ви проблему кадрів суттєвою на теперішний час? На Вашу думку, залучення мігрантів допоможе вирішити проблему кадрового голоду у Вашому сегменті ринку, чи варто використати інші методи залучення фахівців? Якщо інші методи, то які саме? Як влада може допомогти у цьому питанні бізнесу?
Леонід Новосельський: Так, ця проблема дійсно існує. Кожен бізнес вирішує її по-своєму: хтось конкурує зарплатами, хтось — більше звертає увагу на вікові категорії співробітників, які раніше були не в пріоритеті, хтось — залучає мігрантів.
Зі свого боку бачимо можливість для всіх будівельних компаній у більшому використанні керамоблоку. Швидкість та простота роботи з цим матеріалом дозволяє скоротити кількість задіяних на будівництві людей та частково вирішити проблему дефіциту кадрів.
Про компанію
Build Portal: Які інновації Ваша компанія запровадила під час війни?
Леонід Новосельський: Ми постійно займаємось модернізацією виробництва, незважаючи на війну, вкладаємо кошти, щоб постійно підвищувати якість та обсяги виробництва, створювати нові продукти. Віримо в компанію, віримо в Україну, віримо в Перемогу!
Із початку повномасштабного вторгнення ми запустили три нові продукти. Всі вони — випущені під потреби ринку, під конкретні запити клієнтів. Ми тісно співпрацюємо з нашими партнерами, щоб адаптуватися під актуальні запит ринку, адже гнучкість дуже важлива в сучасних умовах ведення бізнесу.
Build Portal: Які ефективні методи та прийоми Ви можете порадити іншим компаніям, аби втриматися на плаву у складних умовах?
Леонід Новосельський: Тут все досить просто та складно водночас. Працювати відповідально, вкладатися в майбутнє, бути гнучкими до змін вимог споживача, вірити в Україну та Перемогу.
Водночас, ми бачимо, що люди хочуть жити в затишних, безпечних та екологічних будинках. Це не лише про багатоквартирні обʼєкти, а й про зростаючий попит на котеджне будівництво. На нашу думку, забудовниками варто звернути на це увагу.
Щодо відбудови
Build Portal: Чи приймає Ваша компанія наразі участь у відновленні пошкоджених, внаслідок російської агресії, об’єктів? Якщо приймає, то як саме?
Леонід Новосельський: Як виробник та постачальник будматеріалів ми співпрацюємо з декількома компаніями, що займаються будівництвом соціального житла для переселенців. Це передовсім західні регіони: Львів, Івано-Франківськ, Тернопіль, Хмельницький.
Ми переконані, тут має діяти принцип Build back better (відбудовувати краще, ніж було). В цьому плані, радимо компаніям, що задіяні в подібних проєктах, звернути увагу на керамоблок, адже цей матеріал не лише має кращі характеристики, але й дозволяє будувати швидше та з меншими витратами.
Build Portal: Залучення іноземних партнерів до відбудови України чудове рішення, яке підтвердило свою ефективність. Чи готовий український ринок до посилення конкуренції з боку іноземних компаній?
Леонід Новосельський: Ми впевнені в якості нашої продукції та сучасності технологій, маємо повний цикл: від карʼєру, до виробництва готового продукту та його дистрибуції. Тому, ми переконані, що конкуренція лише посилить і ринок, і всіх гравців. Водночас, європейські компанії давно звикли до екологічності та більш сучасних підходів будівництва, тому наші в очікування цьому плані позитивні.
Build Portal: Якою Ви бачите відбудову України в цілому? Що необхідно зробити, аби вона стала прикладом для всього світу?
Леонід Новосельський: Відбудова має бути швидкою, якісною та кращою, ніж було від початку — знову ж таки, принцип: Build back better. Це потрібно, щоб забезпечити українські сімʼї найкращим житлом із якісних та сучасних матеріалів від вітчизняного виробника. Саме тоді відбудова України стане хорошим прикладом для всього світу та міжнародним досвідом, на який спиратимуться інші.
Лев Парцхаладзе, президент Конфедерації будівельників України
Будівельний ринок України демонструє готовність до масштабної трансформації
Олександр Новицький, Голова Державної інспекції архітектури та містобудування України
Працюємо над тим, щоб люди швидко і прозоро отримували всі необхідні послуги
Олексій Кулагін, керуючий власник девелоперської компанії "Омокс"
Ми, як девелоперська компанія, зробили ставку на інновації
Олена Рижова, комерційна директорка "Інтергал-Буд"
Ми зосередилися на впровадженні технологій, що підвищують автономність ЖК
Олег Ходаківський, генеральний директоро SWEETONDALE
Ми не просто працюємо — ми будуємо майбутнє України
Юрій Обух, директор "Рууккі Україна"
Ruukki продовжує розвиватися та впроваджувати нові рішення
Федір Омелінський, генеральний директор ТОВ "Рехау"
Відбудова має відбуватися за європейськими стандартами і нормами
Анжеліка Удалова, директор "ЗАВОД ХАРКІВСЬКІ БУДМАТЕРІАЛИ"
Відбудова має бути всеосяжною трансформацією країни на якісно новому рівні
Олексій Дніпров, ректор Київського Національного Університету будівництва і архітектури
Інноваційність стала одним із наших пріоритетів
Єгор Фаренюк, директор ДУ "Фонд енергоефективності"
Український споживач обирає безпеку та все більше орієнтується на енергоефективність
Павло Качур, Голова Асоціації "Укрцемент"
Цементна галузь перебуває в економічному тренді країни
Олександр Капилов, комерційний директор "Пенетрон Україна"
Гідроізоляція часто це не про план і стратегію, а про аварію і швидке прийняття рішень
Андрій Озейчук, директор "Rauta"
Розроблена нами технологія дає змогу девелоперу збільшити площу приміщень на 4,5%
Віктор Кондратюк, директор "Екотехнік Україна"
Ми робимо підприємства України енергонезалежними
Юрій Шевага, генеральний директор «БІГ-СІТІ»
Мости — це кровоносна система країни
Віталій Грусевич, Голова правління The Wall Ukraine
The Wall Ukraine — це платформа взаємодії бізнесу, громад і міжнародних партнерів
Ольга Єрошенко, президент БО БФ "Житло для ВПО"
Маємо вже достатній досвід у створенні об’єктів соціального житла для ВПО
Світлана Берзіна, президент ВГО "Жива планета"
ВГО "Жива планета" є амбасадором зеленого будівництва
Анна Гонтаренко, Виконавча директорка Українського Центру Сталевого Будівництва
Заборонено і буде заблоковано:
- реклама
- спам та шахрайство
- образи, дискримінаційні висловлювання
Редакція не модерує коментарі, відповідальність за зміст коментарів несе автор коментаря. Редакція Build Portal залишає за собою право не погоджуватись з думкою автора коментаря, проте надає свободу слова відповідно до ст. 21, 24 та ст. 34 Конституції України.
Шановні читачі, читайте коментарі вдумливо, пам'ятайте, що автором коментарів можуть бути різні джерела.