Банк | Покупка | Продажа | НБУ |
USD | 39.800 | 40.300 | 41.456 |
EUR | 40.000 | 41.000 | 48.276 |
USD | 41.250 | 41.660 | 41.456 |
EUR | 48.070 | 48.771 | 48.276 |
Головне щорічне опитування будівельної еліти, профільних експертів та представників влади до Дня будівельника висвітлює поточну ситуацію на ринку і в компаніях, відображає чого потребують будівничі і ринок загалом, а також акцентує увагу на необхідних заходах підготовки до масштабної відбудови. Опитування спрямовано на формування стратегії розвитку будівельного сектору та його широке висвітлення.
Щодо поточної ситуації на ринку
Build Portal: Як Ви оцінюєте купівельний попит у Вашому сегменті ринку?
Олег Ходаківський: Ринок трансформується, але попит зберігається, особливо у сферах відновлення житлового фонду, об’єктів критичної інфраструктури та приватного будівництва. Ми бачимо сталий інтерес не лише до ізоляційних матеріалів, а й до системних рішень, що дозволяють забезпечити енергоефективність і довговічність. Саме такі рішення пропонує SWEETONDALE — український виробник, що не зупинився ні на мить і продовжує нарощувати свій потенціал навіть в умовах війни.
Build Portal: Чи вважаєте Ви проблему кадрів суттєвою на теперішний час? На Вашу думку, залучення мігрантів допоможе вирішити проблему кадрового голоду у Вашому сегменті ринку, чи варто використати інші методи залучення фахівців? Якщо інші методи, то які саме? Як влада може допомогти у цьому питанні бізнесу?
Олег Ходаківський: Так, кадровий дефіцит відчутний. Залучення трудових мігрантів — лише часткове рішення. Ми в SWEETONDALE вважаємо, що головне — повернути довіру молоді до робітничих спеціальностей, створити умови для професійного зростання тут, в Україні. Саме тому ми підтримуємо галузеві ініціативи — цьогоріч стали спонсором утеплювача на першому Чемпіонаті України серед фасадників у Львівській області. Такі події — не просто конкурси, а платформа для формування професійної спільноти. Держава має підтримувати дуальну освіту, перекваліфікацію та партнерство з бізнесом. Ми, зі свого боку, відкриті до участі в таких програмах.
Про компанію
Build Portal: Які інновації Ваша компанія запровадила під час війни?
Олег Ходаківський: Попри всі виклики, ми не зупинили розвиток. Серед найважливіших інновацій — впровадження технології ESBE Plus у виробництві мінераловатної ізоляції. Це підвищило міцність та ефективність мінеральної ізоляції. Також цього року вийшов на ринок новий бітумно-полімерний праймер SWEETONDALE, а до кінця року з’являться ще кілька нових рішень у цьому сегменті.
Стабільно працюють всі наші заводи, зокрема ТОВ «ЗАВОД «ТЕХНО» з виробництва мінеральної ізоляції THERMOWOOL та ТОВ «ЗАВОД «СВІТОНДЕЙЛ», де виготовляються рулонні матеріали HYDROBASE і екструдований пінополістирол CARBOLEX. Ми не лише працюємо — ми сплачуємо податки, зберігаємо робочі місця та навіть їх збільшуємо. Це наш вклад у економічну стійкість держави.
Build Portal: Які ефективні методи та прийоми Ви можете порадити іншим компаніям, аби втриматися на плаву у складних умовах?
Олег Ходаківський: Тримати фокус на якості, адаптуватися, інвестувати в людей та технології. Крім того, бути соціально відповідальними. Ми в SWEETONDALE постійно допомагаємо Збройним Силам України: нещодавно передали комплекти Starlink з автономними джерелами живлення та автомобілі на передову. Для нас це не піар, а внутрішнє переконання — тільки разом з ЗСУ ми зможемо вистояти.
Щодо відбудови
Build Portal: Чи приймає Ваша компанія наразі участь у відновленні пошкоджених, внаслідок російської агресії, об’єктів? Якщо приймає, то як саме?
Олег Ходаківський: Так, ми активно долучені до проєктів відновлення. Наші матеріали застосовуються у реконструкції шкіл, лікарень, житлових будинків, зруйнованих через війну. Продукція SWEETONDALE використовується в об’єктах, що відновлюються в рамках державних та міжнародних програм. Важливо, щоб ці об’єкти були не лише відбудовані, а й стали енергоефективними та безпечними на десятиліття вперед.
Build Portal: Залучення іноземних партнерів до відбудови України чудове рішення, яке підтвердило свою ефективність. Чи готовий український ринок до посилення конкуренції з боку іноземних компаній?
Олег Ходаківський: Ми за чесну конкуренцію. SWEETONDALE — українська компанія з європейськими сертифікатами CE, EUCEB, EPD, ISO. Ми вже експортуємо до понад 15 країн Європи. І на українському ринку ми також не поступаємося — ні в якості, ні в сервісі, ні в інноваціях. Конкуренція змушує нас бути кращими, і ми до цього готові.
Build Portal: Якою Ви бачите відбудову України в цілому? Що необхідно зробити, аби вона стала прикладом для всього світу?
Олег Ходаківський: Відбудова має стати символом нашої сили, а не лише ремонтом зруйнованого. Це має бути системне, сучасне, архітектурно якісне та екологічно відповідальне оновлення країни. Україна має шанс стати лідером серед країн, що перебудовуються після війн та катастроф. Щоб це стало реальністю, потрібна прозора координація зусиль: влади, бізнесу, міжнародних партнерів і громадянського суспільства.
SWEETONDALE, як український виробник, готова бути частиною цієї великої роботи. Ми віримо в нашу країну і щодня доводимо це своєю працею!
Лев Парцхаладзе, президент Конфедерації будівельників України
Будівельний ринок України демонструє готовність до масштабної трансформації
Олександр Новицький, Голова Державної інспекції архітектури та містобудування України
Працюємо над тим, щоб люди швидко і прозоро отримували всі необхідні послуги
Олексій Кулагін, керуючий власник девелоперської компанії "Омокс"
Ми, як девелоперська компанія, зробили ставку на інновації
Олена Рижова, комерційна директорка "Інтергал-Буд"
Ми зосередилися на впровадженні технологій, що підвищують автономність ЖК
Юрій Обух, директор "Рууккі Україна"
Ruukki продовжує розвиватися та впроваджувати нові рішення
Федір Омелінський, генеральний директор ТОВ "Рехау"
Відбудова має відбуватися за європейськими стандартами і нормами
Леонід Новосельський, Генеральний директор компанії “Кератерм”
Вкладаємо кошти, щоб постійно підвищувати якість та обсяги виробництва
Анжеліка Удалова, директор "ЗАВОД ХАРКІВСЬКІ БУДМАТЕРІАЛИ"
Відбудова має бути всеосяжною трансформацією країни на якісно новому рівні
Олексій Дніпров, ректор Київського Національного Університету будівництва і архітектури
Інноваційність стала одним із наших пріоритетів
Єгор Фаренюк, директор ДУ "Фонд енергоефективності"
Український споживач обирає безпеку та все більше орієнтується на енергоефективність
Павло Качур, Голова Асоціації "Укрцемент"
Цементна галузь перебуває в економічному тренді країни
Олександр Капилов, комерційний директор "Пенетрон Україна"
Гідроізоляція часто це не про план і стратегію, а про аварію і швидке прийняття рішень
Андрій Озейчук, директор "Rauta"
Розроблена нами технологія дає змогу девелоперу збільшити площу приміщень на 4,5%
Віктор Кондратюк, директор "Екотехнік Україна"
Ми робимо підприємства України енергонезалежними
Юрій Шевага, генеральний директор «БІГ-СІТІ»
Мости — це кровоносна система країни
Віталій Грусевич, Голова правління The Wall Ukraine
The Wall Ukraine — це платформа взаємодії бізнесу, громад і міжнародних партнерів
Ольга Єрошенко, президент БО БФ "Житло для ВПО"
Маємо вже достатній досвід у створенні об’єктів соціального житла для ВПО
Світлана Берзіна, президент ВГО "Жива планета"
ВГО "Жива планета" є амбасадором зеленого будівництва
Анна Гонтаренко, Виконавча директорка Українського Центру Сталевого Будівництва
Заборонено і буде заблоковано:
- реклама
- спам та шахрайство
- образи, дискримінаційні висловлювання
Редакція не модерує коментарі, відповідальність за зміст коментарів несе автор коментаря. Редакція Build Portal залишає за собою право не погоджуватись з думкою автора коментаря, проте надає свободу слова відповідно до ст. 21, 24 та ст. 34 Конституції України.
Шановні читачі, читайте коментарі вдумливо, пам'ятайте, що автором коментарів можуть бути різні джерела.