Банк | Покупка | Продажа | НБУ |
USD | 39.800 | 40.300 | 39.472 |
EUR | 40.000 | 41.000 | 42.183 |
USD | 39.450 | 39.830 | 39.472 |
EUR | 42.280 | 42.850 | 42.183 |
Вже з 1 вересня при проектуванні нових станцій метро або при проведенні їх реконструкції мають обов’язково передбачатися туалети для пасажирів. Вони мають розміщуватися на вході/виході зі станцій. Це оптимальне розміщення, яке з технічної точки зору можливо робити у нас і це буде зручно для людей.
Відповідна норма міститься у оновленому ДБН «Метрополітени», він вступає в дію з 1 вересня, написав на своїй сторінці у Facebook заступник міністра регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України Лев Парцхаладзе.
"Сьогодні у чинному ДБН “Споруди транспорту. Метрополітени” відсутня норма щодо проектування громадських туалетів для пасажирів. Але у багатьох країнах Європи, зокрема, Франції, Великобританії та Австрії це нормальна практика. Громадські туалети при вході на станціях там є.
Тому ми врахували думку громадськості, адже навколо цього питання було завжди чимало обговорень. Тим паче що в Україні теж є вдалі приклади такого впровадження, наприклад, харківське метро", - повідомив Парцхаладзе.
Згідно з новим ДБН, під час нового будівництва та реконструкції повинні передбачатися санвузли у межах вестибюля станції, тобто, на вході/виході до них. Санвузли мають обов’язково бути доступними для всіх груп населення і враховувати потреби людей з інвалідністю та інших маломобільних груп.
У складних умовах під час реконструкції станції можливо влаштовувати санвузли у суміщених підземних переходах або поряд зі станцією на поверхні землі.
Новий ДБН розроблений ДП НДІБК.