РУС УКР РУС ENG
НБУ: USD: 41.331 EUR: 43.691
Банк Покупка Продажа НБУ
USD 39.800 40.300 41.331
EUR 40.000 41.000 43.691
USD 41.150 41.649 41.331
EUR 43.370 44.039 43.691
Новость

Микита Гайдамаха: “Плануємо впровадити електробуси Temsa в Україні вже у 2024 році”

Микита Гайдамаха, керівник проєкту Temsa, компанія “АВТО-РЕГІОН” розповів про важливість і переваги впровадження електротранспорту в Україні
3521
11 марта 2024 г.

Компанія є ключовим учасником у сфері електротранспорту у світі й сьогодні активно впроваджує інноваційні рішення для сталого розвитку міст. Про те, як компанія сприяє впровадженню електротранспорту в Україні, чому важливо розпочати процес переходу вже сьогодні та про інноваційні моделі електробусів розповів у ексклюзивному інтерв'ю Микита Гайдамаха, керівник проєкту Temsa, компанія “АВТО-РЕГІОН”, що є офіційним дистриб'ютором провідного світового виробника автобусів Temsa. 


Який головний профіль компанії “АВТО-РЕГІОН”?  

Компанія "АВТО-РЕГІОН" успішно працює на ринку з 2004 року. Впродовж цього часу ми постійно розширювали продуктову лінійку та впроваджували нові проєкти. Ми є офіційними представниками вантажних автомобілів від корейського виробника Dewoo та дистриб'юторами індійського бренду Tata.

Наша компанія вбачає перспективу впровадження електротранспорту в Україні та щиро за це вболіває. Саме тому обрали надійного виробника електротранспорту, який позитивно зарекомендував себе у 66 країнах світу. Як офіційний представник бренду Temsa, ми розпочали співпрацю у 2021 році, підписавши договір про наміри, а вже у 2022 році отримали ексклюзивне представництво на території України. 

Співпраця з Temsa включає сумісне виготовлення певних моделей, зокрема шкільних автобусів. Цей партнерський підхід дозволяє комбінувати турецьку експертизу та власний технічний досвід й кваліфікацію. Сьогодні компанія може повністю задовольнити потреби клієнтів, не лише в продажу техніки, а й у наданні повного сервісного та гарантійного обслуговування. Маємо широку мережу сервісних станцій по всій Україні та офіційні гарантії від виробників.

Візит Микити Гайдамахи на завод Temsa у Туреччині

Сьогодні ви ведете активну діяльність в напрямку впровадження електробусів. Чому важливо для України впроваджувати міський електротранспорт вже сьогодні, не чекаючи завершення війни? 

Впровадження міського електротранспорту в Україні вже сьогодні є критично важливим кроком у напрямку модернізації та відповідності європейським стандартам. Перш за все, це сприятиме реалізації стратегії держави щодо приєднання до Європейського Союзу. Європа вже активно переходить на цей вид транспорту, відповідно до “Зеленого курсу”, який передбачає зменшення викидів від транспорту до 2050 року. Подібні ініціативи успішно реалізовані в Польщі. На кінець грудня 2021 року в польських містах курсувало понад 600 автобусів з електродвигунами і ця кількість активно збільшується.

Враховуючи обмежену кількість виробників електротранспорту на світовому ринку і зростаючий попит, початок процесу електрифікації транспорту вже сьогодні допоможе уникнути можливих затримок через перенавантаження виробників та можливого здорожчання транспортних засобів. Електротранспорт є екологічно чистим і економічно вигідним рішенням. Зменшення витрат на обслуговування, а також економія до 9 мільйонів гривень на один електроавтобус протягом 10 років свідчать про переваги такого переходу. Впровадження міського електротранспорту в Україні вже зараз є стратегічно важливим кроком, який сприятиме економічному розвитку, екологічній стійкості та відповідності європейським стандартам.


Які види транспорту та яку продукцію представляє сьогодні Temsa в Україні? Де Temsa активно впроваджує електротранспорт у світі?

Temsa представляє в Україні чотири моделі електротранспорту, що містять три міські автобуси та один міжміський маршрутний автобус TEMSA AVENUE ELECTRON. Це одна з міських моделей з запасом ходу від 250 до 400 кілометрів та спроможністю вміщувати близько 100 пасажирів. TEMSA MD 9 ELECTRICITY – міський автобус, що забезпечує регульований запас ходу і може вмістити до 60 осіб. Авеню EV, також призначений для міських маршрутів, відрізняється відмінною системою зарядки за допомогою спеціальних пантографів. Всього за 10 хвилин зарядки, електробус оновлює батарею та з легкістю проходить відстань 85 кілометрів. Серед міжміських моделей представлена TEMSA LD SB E, яка вже активно використовується у Франції. Зокрема, у Франції вона завоювала популярність, ставши основним транспортом для шкільних маршрутів. У світі, електроавтобуси Temsa успішно впроваджуються в таких країнах, як Франція, Румунія, Чехія, Швеція, Литва та США. Наприклад, в Румунії та Туреччині набувають популярності 12-метрові міські автобуси Temsa. 

Візит Микити Гайдамахи на завод Temsa у Туреччині
 

Якими є потреби українського ринку та інфраструктури для впровадження електроавтобусів та як їх враховує Temsa? Чи готова Україна до цього кроку ментально та матеріально? 

Український ринок відчуває зростаючий запит на електроавтобуси, зокрема великі міста виявляють інтерес до 12-метрових міських автобусів. На жаль, досі у нас немає успішних кейсів використання електротранспорту, але компанія отримує запити від клієнтів. Щодо інфраструктури, відповідно до запитів клієнта, спільно з Тemsa, розв'язуємо всі питання, пов'язані із зарядними станціями, надаємо комплексні рішення, включаючи встановлення та обслуговування зарядних станцій.

Щодо ментальної готовності України до впровадження електротранспорту, я вважаю, нам не вистачає розуміння перспектив та прогнозування. Вартість електротранспорту наразі є високою, тому багато міст не розглядають його, як вигідну інвестицію. Однак, наша команда активно працює над прорахунками економічної доцільності та вигоди використання електротранспорту.


На Вашу думку, в яких містах варто першими розпочати запроваджувати електротранспорт та чому? 

На мою думку, запровадження електротранспорту найбільш актуальне для великих міст, таких як Київ, Харків, та Одеса. Це обґрунтовано тим, що ці міста мають значний обсяг транспортного руху і вже зараз зіштовхуються із проблемами застарілого автопарку. Введення електробусів у таких містах може сприяти швидкій окупності, оскільки маршрути тут мають великий обсяг. Крім того, чим більше кілометрів проходить автобус, тим ефективнішим є його використання. Окрім того, впровадження електротранспорту стане найоптимальнішим та найбільш швидким рішенням для деокупованих міст, де транспорт зазнав повного знищення. 


Як компанія планує підтримувати та розвивати інфраструктуру для заряджання електроавтобусів в різних містах України? Чи існують комплексні рішення для українських міст?

Наша компанія приділяє особливу увагу розвитку та підтримці інфраструктури для заряджання електробусів в різних містах України. Ми починаємо нашу роботу з отримання від клієнта повної інформації про маршрути автобусів, що дозволяє нам розуміти потреби в часі для підзарядки під час маршруту.

Розглядаючи такі фактори як доступний час для зарядки, кількість кілометрів запасу ходу та можливість нічної зарядки, ми можемо рекомендувати місця для встановлення зарядних станцій та оптимальний тип зарядки.

Наша співпраця з Temsa дозволяє комплексно вирішувати всі аспекти, включаючи вибір відповідних зарядних станцій. Temsa має широкий спектр партнерів у сфері їх виробництва. Таким чином, ми можемо пропонувати різноманітні рішення для потреб наших клієнтів.

Працюємо комплексно: прораховуємо повну вартість проєкту й пропонуємо нашим клієнтам оптимальні та ефективні рішення. Сьогодні маємо всі необхідні ресурси та партнерства для успішної інтеграції електротранспорту в українські міста.


Як електроавтобуси Temsa можуть вплинути на підвищення комфорту та безпеки пасажирів, порівняно з дизельним транспортом?

Електроавтобуси Temsa відрізняються абсолютною безшумністю, забезпечуючи максимально спокійний та плавний рух. Виробник навіть встановив додатково динаміки, які додають невеликий шум, щоб сповіщати пасажирів про рух транспорту. Компанія також впровадила спеціальну систему управління батареями, що дозволяє автобусам відповідати всім європейським стандартам безпеки. 

Програмування автобуса забезпечує дуже плавний розгін, що гарантує безпеку пасажирів. Засоби безпеки включають систему, яка заважає перевертанню автобуса, навіть у випадку спроби водія. Автобус автоматично вирівнює свій рух і продовжує пряму поїздку, забезпечуючи максимальний рівень захисту для пасажирів. Кожен автобус також оснащений спеціальним місцем для інвалідних візків, а електрорампи забезпечують зручний заїзд візків. 

Турецький виробник безперервно працює над інноваціями, для прикладу, зараз йде робота над розробкою автобусів без водія. 


Як компанія взаємодіє з державними органами влади для підтримки і стимулювання переходу на екологічно чистий та сталий транспорт в державі?

Компанія активно співпрацює з державними органами та містами, підтримуючи їх у переході на екологічно чистий та сталий транспорт. Наша відкритість до співпраці виявляється у супроводі клієнтів протягом всього процесу переходу на електротранспорт. Ми беремо участь у державних закупівлях на різних платформах. Також надаємо партнерську програму "Доступний лізинг для держустанов" під 5, 7 і 9%, що допомагає здійснювати цей перехід без фінансових труднощів.

Активно беремо участь в грантових програмах з різними європейськими організаціями, спрямованими на підтримку електротранспорту. Такі ініціативи сприяють фінансуванню та реалізації проєктів, спрямованих на створення сталого та екологічно чистого транспортного середовища. 

Дізнатися більше про компанію можна на сайті: https://autoregion.com.ua/

Команда «АВТО-РЕГІОН» на виставці «КОМУНТЕХ – 2023», Київ
 

Які перспективи Ви бачите для розвитку ринку електротранспорту в Україні і як компанія має намір сприяти цьому розвитку? 

Електрифікація міського транспорту неминуча. Зважаючи на намір України стати членом ЄС, транспортна політика повинна буде відповідати чинним вимогам і стандартам Green Deal ЄС. Реалізація «Зеленої угоди» в Україні сприятиме розвитку сталої мобільності та електрифікації міського транспорту. Це призведе до зростання попиту на електробуси в Україні. 

Наша компанія прагне допомогти державним структурам та громадам впровадити електротранспорт у містах, використовуючи ефективні рішення. “АВТО-РЕГІОН” вже зараз працює над комплексними рішеннями для електротранспорту в різних містах. Готуємо проєкти, що враховують фінансові можливості та ландшафт кожного міста. “АВТО-РЕГІОН” завдяки співпраці з заводом Temsa, може оперативно постачати електроавтобуси впродовж 7-8 місяців.

Ми впевнені, що активний старт зараз, дозволить нам реалізувати перші проєкти вже у 2024 році та перший міський електротранспорт курсуватиме на українських дорогах.


Джерело: “АВТО-РЕГІОН”
Інформацію опубліковано на правах реклами 

 

05 октября 2023 г.
5500
В листопаді на території Ірпінської громади відкриється Центр соціалізації для ВПО з комфортними сма...
08 сентября 2023 г.
6616
Журналісти продовжують стежити за тим, як створюється один із головних українських законів - Містобу...
14 февраля 2022 г.
4639
Руслан Лещишин, співвласник будівельної компанії «Платинумбуд» розповів про нові ЖК...
Українці, що ви думаєте з цього приводу? Давайте обговорювати!
Не стійте осторонь – вільно діліться своєю думкою з іншими людьми.
Але, будь ласка, будьте ввічливі та дотримуйтесь правил коментування. ПОСИЛАННЯ ЗАБОРОНЕНІ, та блокуються автоматом.
Заборонені будь-які посилання (коментар з посиланням не може бути доданий, він автоматично блокується)

Заборонено і буде заблоковано:
- реклама
- спам та шахрайство
- образи, дискримінаційні висловлювання

Редакція не модерує коментарі, відповідальність за зміст коментарів несе автор коментаря. Редакція Build Portal залишає за собою право не погоджуватись з думкою автора коментаря, проте надає свободу слова відповідно до ст. 21, 24 та ст. 34 Конституції України.

Шановні читачі, читайте коментарі вдумливо, пам'ятайте, що автором коментарів можуть бути різні джерела.

Будь ласка, поставтеся до цих правил з повною відповідальністю.
Якщо дії коментованого шкодять читачам, рекламодавцям, співробітникам Build Portal або всій нашій спільноті, ми можемо заблокувати користувача.
Читать полностью Скрыть
Вчера
3556
Верховна Рада України на засіданні 19 листопада ухвалила у другому читанні проєкт закону про державн...
19 ноября 2024 г.
3547
На 2025 рік Уряд виділяє на виплату компенсацій лише 4 млрд гривень – щонайменше вдвічі меншу ...
12 ноября 2024 г.
3892
В той же час Україна потребує 5 мільярдів доларів для термінового відновлення інфраструктури...
Вчера
1377
Що включає повний покрівельний комплект Ruukki, та чому його варто обрати...
19 ноября 2024 г.
12569
Розташована в культурному районі Саадіят, резиденція буде оточена монументальними архітектурними тво...
14 ноября 2024 г.
8613
Фасадну стіну зібрано з шести тисяч напівпрозорих блоків боросилікатного скла...
11 ноября 2024 г.
1332
18 грудня 2024 року відбудеться UKRAINIAN SPECIAL BUILDING AWARDS IBUILD 2024, де будуть відзна...
11 ноября 2024 г.
1251
29 листопада відбудеться семінар та вебінар ФІНАНСУВАННЯ БУДІВНИЦТВА - 2024/2025! Житло (квартири, п...
13 ноября 2024 г.
3445
Захід стане майданчиком для конструктивного діалогу, висловлювання та обговорення різноманітних думо...
Почтовая рассылка Build Portal для участников строительного бизнеса
Только самое важное
*один раз в неделю
Андрей Озейчук – строитель с 27-летним опытом, основатель компаний Rauta, Kovlar и Teza, предс...
26 июня 2023 г.
388
Андрій Озейчук – будівельник з 27-річним досвідом, засновник компаній Rauta, Kovlar та Teza, г...
18 марта 2024 г.
3727
BUILD PORTAL - Агрегатор новин
  • Збираємо всі існуючі новини будівельного ринку в одному місці
  • Унікальний "SMART рубрикатор" (розумний рубрикатор): це дуже деталізований по кожному напрямку рубрикатор аби ви змогли швидко знайти всі згруповані матеріали з потрібної теми
Build portal - українське народне медіа - без впливу оліграхів та влади!