РУС УКР РУС ENG
НБУ: USD: 41.289 EUR: 44.968
Банк Покупка Продажа НБУ
USD 39.800 40.300 41.289
EUR 40.000 41.000 44.968
USD 41.070 41.490 41.289
EUR 44.750 45.430 44.968
Новость

Як українських водіїв змусять зменшувати швидкість авто при в'їзді до населених пунктів

Спеціальні техзасоби для штучного зниження швидкості будуть проектувати на трасах при в’їздах в населені пункти
2858
03 июня 2019 г.



Острівці для зниження швидкості

В Україні запроваджується європейська практика заспокоєння транспортного трафіку та зниження швидкості руху на трасах при в’їздах у населені пункти. Тепер під час будівництва нових і реконструкції існуючих трас на в’їздах у населені пункти мають обов’язково влаштовуватися спеціальні острівці. За можливістю такі засоби безпеки мають передбачатися і під час капітального ремонту. Відповідна норма міститься у змінах до ДБН В.2.3-4-2015 “Автомобільні дороги. Частина І. Проектування. Частина II. Будівництво”, які вже опубліковані і вступають в дію з 1 вересня.

“Запроваджуємо європейську практику штучного зниження швидкості руху на трасах. Тепер з 1 вересня всі нові і реконструйовані автомобільні траси мають обов’язково містити технічні засоби безпеки на в’їздах до населених пунктів. В Європі вони називаються «traffic calming». Наприклад, це острівці та інші штучні вигини проїзної частини на трасах, які змушують водіїв знижувати швидкість і бути більш уважними за кермом. Це дуже важливо робити саме при в’їзді в населені пункти, де швидкість має бути значно нижча, ніж на трасах”, - написав заступник міністра регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України Лев Парцхаладзе на своїй сторінці у Facebook.

Такі острівці називаються напрямними і мають напівовальну форму. Щоб об’їхати цей острівець, водій змушений загальмувати та підвищити свою увагу на дорозі. Напрямні острівці розміщуються за відсутності наземного пішохідного переходу на смузі руху у напрямку населеного пункту. Якщо ж пішохідний перехід присутній, у такому випадку проектується острівець безпеки для пішоходів згідно з вимогами ДБН “Вулиці і дороги населених пунктів”.

Парцхаладзе підкреслив, що в результаті правильного застосування таких засобів безпеки на трасах знижується середня швидкість руху на дорогах, зменшується кількість ДТП та аварій, покращуються умови пересування пішоходів, велосипедистів, громадського транспорту, заспокоюється транспортний трафік.

Згідно зі змінами у ДБН, місця влаштування напрямних острівців та острівців безпеки для пішоходів необхідно облаштовувати відповідними технічними засобами. Також у змінах наведено конкретні схеми застосування і розрахунки щодо їх влаштування.

Зміни у ДБН В.2.3-4-2015 “Автомобільні дороги. Частина І. Проектування. Частина II. Будівництво” розроблені ДП “ДерждорНДІ”, вже опубліковані і вступають в дію 1 вересня 2019 року.

03 июня 2019 г.
3149
Нові і реконструйовані станції метро будуть повністю доступними для людей з інвалідністю та інших ма...
30 мая 2019 г.
3183
Так, вбудовані, прибудовані або вбудовано-прибудовані підземні автостоянки можуть проектуватися до 5...
30 мая 2019 г.
3200
Редакція ДБН Б.2.2-ХХ:20ХХ «Планування та забудова територій»....
Українці, що ви думаєте з цього приводу? Давайте обговорювати!
Не стійте осторонь – вільно діліться своєю думкою з іншими людьми.
Але, будь ласка, будьте ввічливі та дотримуйтесь правил коментування. ПОСИЛАННЯ ЗАБОРОНЕНІ, та блокуються автоматом.
Заборонені будь-які посилання (коментар з посиланням не може бути доданий, він автоматично блокується)

Заборонено і буде заблоковано:
- реклама
- спам та шахрайство
- образи, дискримінаційні висловлювання

Редакція не модерує коментарі, відповідальність за зміст коментарів несе автор коментаря. Редакція Build Portal залишає за собою право не погоджуватись з думкою автора коментаря, проте надає свободу слова відповідно до ст. 21, 24 та ст. 34 Конституції України.

Шановні читачі, читайте коментарі вдумливо, пам'ятайте, що автором коментарів можуть бути різні джерела.

Будь ласка, поставтеся до цих правил з повною відповідальністю.
Якщо дії коментованого шкодять читачам, рекламодавцям, співробітникам Build Portal або всій нашій спільноті, ми можемо заблокувати користувача.
Читать полностью Скрыть
Вчера
3464
Щодалі сильніші та триваліші теплові хвилі руйнують бітумну черепицю. Різкі перепади температури роз...
01 ноября 2024 г.
4908
Це може призвести до повного припинення діяльності основної програми компенсацій в Україні в наступн...
01 ноября 2024 г.
2083
Для цього народні депутати пропонують передбачити відповідні видатки із загального бюджетного фонду...
Сегодня
427
Бетономешалка для дачи или дома — какие модели лучше выбрать? Поможем определиться с объемом, ...
Вчера
673
Особенности и преимущества масляных радиаторов...
01 ноября 2024 г.
4191
Всередині нього буде знаходитися величезний атріум зі спіралеподібною вежею в центрі. Навколо цієї в...
22 октября 2024 г.
1460
Захід стане майданчиком для конструктивного діалогу, висловлювання та обговорення різноманітних думо...
15 октября 2024 г.
1739
19 листопада усі провідні бімщики країни знову зустрінуться, щоб подискутувати, обговорити події, но...
10 октября 2024 г.
1274
У Києві відбудеться професійний форум, де зберуться провідні експерти та фахівці будівельної га...
Почтовая рассылка Build Portal для участников строительного бизнеса
Только самое важное
*один раз в неделю
Андрей Озейчук – строитель с 27-летним опытом, основатель компаний Rauta, Kovlar и Teza, предс...
26 июня 2023 г.
352
Андрій Озейчук – будівельник з 27-річним досвідом, засновник компаній Rauta, Kovlar та Teza, г...
18 марта 2024 г.
3679
BUILD PORTAL - Агрегатор новин
  • Збираємо всі існуючі новини будівельного ринку в одному місці
  • Унікальний "SMART рубрикатор" (розумний рубрикатор): це дуже деталізований по кожному напрямку рубрикатор аби ви змогли швидко знайти всі згруповані матеріали з потрібної теми
Build portal - українське народне медіа - без впливу оліграхів та влади!