Банк | Покупка | Продажа | НБУ |
USD | 39.800 | 40.300 | 41.215 |
EUR | 40.000 | 41.000 | 47.004 |
USD | 41.090 | 41.490 | 41.215 |
EUR | 46.650 | 47.351 | 47.004 |
Модний дім Prada представив оновлений потяг Arlecchino. Потяг, що експлуатувався з 1960 по 1992 рік, було відновлено та модернізовано в рамках італійської програми відродження історичних поїздів Treni Storici.
Про це пише VOYAGE transport.
Презентація оновленого потягу відбулася у Padiglione Reale на центральному вокзалі Мілана.
Потяг, розроблений у 1950 році засновником Domus Джо Понті та Джуліо Мінолетті, символізує епоху золотого італійського модернізму.
Arlecchino відрізнялися авангардним екстер'єром, стилізованим під форму реактивних літаків, та розкішними інтер'єрами: панорамні салони в головних вагонах, оксамитові крісла, стіни, оббиті штучною шкірою, кава-зони.
При цьому кабіна машиніста розташована за панорамним пасажирським салоном і піднята над дахом, що не сприяло хорошому огляду для машиніста.
FS ETR 250 Arlecchino - укорочена версія експресу Settebello ETR 300 (4 вагони замість 7). Потяги мали пасажиромісткість 110 осіб.
Їхня максимальна швидкість спочатку становила 160 км/год, після проведення модернізації в 1969 році була збільшена до 200 км/год.
Усього чотири таких поїзди було збудовано до Олімпіади у Римі 1960-го року. Три з них були списані у 1990-ті роки. Четвертий поїзд ETR 252 простоював у депо.
У 2015 році фонд Fondazione FS Italiane зайнявся його реставрацією.
Джерело: cfts.org.ua
Заборонено і буде заблоковано:
- реклама
- спам та шахрайство
- образи, дискримінаційні висловлювання
Редакція не модерує коментарі, відповідальність за зміст коментарів несе автор коментаря. Редакція Build Portal залишає за собою право не погоджуватись з думкою автора коментаря, проте надає свободу слова відповідно до ст. 21, 24 та ст. 34 Конституції України.
Шановні читачі, читайте коментарі вдумливо, пам'ятайте, що автором коментарів можуть бути різні джерела.