Банк | Покупка | Продажа | НБУ |
USD | 39.800 | 40.300 | 41.289 |
EUR | 40.000 | 41.000 | 44.968 |
USD | 41.070 | 41.490 | 41.289 |
EUR | 44.750 | 45.430 | 44.968 |
Так, вбудовані, прибудовані або вбудовано-прибудовані підземні автостоянки можуть проектуватися до 5 поверхів, тоді як автоматизовані підземні паркінги можуть мати до 9 поверхів
З 1 червня вступили в дію державні будівельні норми В.2.2-9:2018 «Громадські будинки і споруди. Основні положення». Зокрема, в документі прописана можливість та вимоги до проектування багаторівневих підземних автостоянок в громадських будинках. Так, вбудовані, прибудовані або вбудовано-прибудовані підземні автостоянки можуть проектуватися до 5 поверхів, тоді як автоматизовані підземні паркінги можуть мати до 9 поверхів.
Про це повідомив заступник міністра регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України Лев Парцхаладзе на своїй сторінці у Facebook.
«Нестача паркомісць у великих містах, біля великих громадських закладів – завжди проблема. І створення зручних підземних паркінгів, особливо багаторівневих, під такими закладами могло би стати вирішенням питання. До цього проектування багаторівневих підземних автостоянок не було унормовано в будівельних нормах. Зараз ми це передбачили», - написав він.
Згідно з новим ДБН, допускається проектувати вбудовані, прибудовані або вбудовано-прибудовані підземні автостоянки до громадських будинків з умовною висотою до 50 метрів включно згідно з Рекомендаціями щодо забезпечення протипожежного захисту підземних автостоянок до 5 поверхів включно. А автоматизовані підземні автостоянки - до 9 поверхів включно. При цьому, підземні автостоянки повинні бути забезпечені ліфтами або підйомниками.
Крім того, в‘їзди і виїзди з підземних і підземно-надземних гаражів повинні бути віддалені від вікон житлових будинків і приміщень громадського призначення з постійним перебуванням людей, а також ділянок шкіл, інтернатів, оздоровчих та дошкільних закладів згідно з вимогами ДБН «Планування і забудова територій».
Вентиляційні шахти підземних і підземно-наземних автостоянок повинні передбачатися згідно з вимогами ВСН «Підприємства з обслуговування автомобілів» та ДБН «Автостоянки і гаражі для легкових автомобілів».
За словами Парцхаладзе, прийняті зміни дозволять:
- збільшити кількість паркомісць, які можуть проектуватися в складі громадських закладів;
- заощадити простір на організацію таких парковок;
- підвищити комфорт відвідувачів, які користуються індивідуальним транспортом.
Новий ДБН розроблений ДП «Український науково-дослідний і проектний інститут цивільного будівництва» на заміну ДБН з 2009 року.
Державні будівельні норми (ДБН) – обов’язкові до виконання нормативні акти, які використовуються під час проектування нових та реконструкції існуючих будівель, кварталів, мікрорайонів відповідно до їх призначення.
Більше про норми ДБН
Заборонено і буде заблоковано:
- реклама
- спам та шахрайство
- образи, дискримінаційні висловлювання
Редакція не модерує коментарі, відповідальність за зміст коментарів несе автор коментаря. Редакція Build Portal залишає за собою право не погоджуватись з думкою автора коментаря, проте надає свободу слова відповідно до ст. 21, 24 та ст. 34 Конституції України.
Шановні читачі, читайте коментарі вдумливо, пам'ятайте, що автором коментарів можуть бути різні джерела.