РУС УКР РУС ENG
НБУ: USD: 39.637 EUR: 42.299
Банк Покупка Продажа НБУ
USD 39.800 40.300 39.637
EUR 40.000 41.000 42.299
USD 39.450 39.830 39.637
EUR 42.250 42.730 42.299
Ми допрацьовуємо BuildPortal. Зовсім скоро він стане ще кращим!

Траси «оформлять» протизасліплюючими екранами – норми ДБН

З осені на українських трасах можуть проектувати протизасліплюючі екрани для безпеки руху, - опубліковані нові норми ДБН
3475 30.05.2019 в 07:40



Норми ДБН

Міністерство регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України оновило державні будівельні норми щодо проектування автомобільних доріг загального користування. Зокрема, згідно зі змінами, під час нового будівництва, реконструкції або капремонту трас для безпеки руху можуть встановлюватися протизасліплюючі екрани, які перешкоджають засліпленню водіїв світлом від зустрічних машин у вечірній час.

Норми вже опубліковані та вступають в дію з 1 вересня цього року.



«Продовжуємо впроваджувати європейську практику проектування безпечних і якісних доріг. Одне з нововведень - можливість проектувати протизасліплюючі екрани на трасах. Це потрібно, у першу чергу, для того, щоб світло від зустрічного транспорту не засліплювало водіїв у вечірні проміжки часу. А по-друге, це додатковий бар’єр для пішоходів, які не зможуть переходити дорогу у непризначених для цього місцях», - написав заступник міністра регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України Лев Парцхаладзе на своїй сторінці у Facebook.



Він підкреслив, що лише завдяки проектуванню протизасліплюючих екранів на трасах кількість ДТП та аварій на європейських дорогах знизилася в цілому на 25%. І Україна також має використовувати і розповсюджувати більш широко цю практику.

Протизасліплюючі екрани влаштовуються на бар’єрних або парапетних дорожніх огородженнях розділювальної смуги доріг відповідно до ДСТУ 8537 «Безпека дорожнього руху. Екрани протизасліплювальні. Загальні технічні умови». Найбільш доцільно їх встановлювати на дорогах з небезпечними або різкими поворотами, несприятливим ландшафтом, з недостатнім освітленням тощо. Такі засоби безпеки можуть виконуватися із металу або пластика. Їх висоту розраховують для кожного конкретного проекту методом обчислення відповідно до ДСТУ.

Відповідна норма міститься у змінах до ДБН В.2.3-4-2015 «Автомобільні дороги. Частина І. Проектування. Частина II. Будівництво», які розроблені ДП «ДерждорНДІ».

Більше про зміни в нормах ДБН.

Державні будівельні норми (ДБН) – обов’язкові до виконання нормативні акти, які використовуються під час проектування нових та реконструкції існуючих будівель, кварталів, мікрорайонів відповідно до їх призначення.

 
 
Интересные новости:
27.05.2019
3004
Мінрегіон підвищив надійність та безпеку будівель завдяки сучасним вимогам до розрахунку ризиків. Пр...
24.05.2019
3590
Сучасне вуличне освітлення в Україні має бути енергоекономічним, - Парцхаладзе...
24.05.2019
3066
З 1 серпня в усіх нових великих супермаркетах будуть зобов’язані проектувати туалети для відві...
24.08.2023
2071
Проектом наказу пропонується затвердити зміни, якими визначити особливості розроблення розділу або ч...
24.08.2023
1817
Встановлюються чіткі вимоги до проєктування та будівництва нових тунелів на дорогах та залізничних ш...
15.08.2023
3017
Документ встановлює чіткі вимоги до проєктування та будівництва нових захисних споруд, а також рекон...