РУС УКР РУС ENG
НБУ: USD: 39.670 EUR: 42.520
Банк Покупка Продажа НБУ
USD 39.800 40.300 39.670
EUR 40.000 41.000 42.520
USD 39.450 39.830 39.670
EUR 42.280 42.850 42.520
Ми допрацьовуємо BuildPortal. Зовсім скоро він стане ще кращим!

Українські дороги хочуть будувати із нових матеріалів - Мінрегіон

Українські дороги стануть якіснішими
3332 26.04.2019 в 08:10




Нові дороги

Міністерство регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України продовжує оновлювати державні будівельні норми (ДБН) щодо доріг, зокрема, пропонує внести відповідні зміни для більш широкого використання геосинтетичних матеріалів при проектуванні дорожнього покриття в Україні. А саме - геотекстилю, геосинтетичних граток і сіток, геомембран, геокомпозитів тощо.

За підрахунками експертів, це дозволить до 20% зміцнити дорожнє покриття, до 30% підвищити строк його служби та загалом знизити утворення можливих дефектів на дорогах.

“Використовувати геосинтетичні матеріали у будівництві за кордоном почали ще в 60-х роках минулого століття. І вже кілька десятиліть вони повсюдно застосовуються в Європі. Сьогодні у світі випускається близько 400 різних видів геосинтетиків, їх використовують у сотнях тисяч проектів щорічно. І це не дивно, адже, по-перше, це економічно вигідно - геосинтетичні матеріали дозволяють істотно знизити вартість будівництва, ремонту і утримання доріг, і, по-друге, екологічно - зменшуються витрати природних матеріалів і знижуються обсяги підготовчих робіт. Ми також повинні переймати цей досвід і більш широко застосовувати ці рішення при будівництві доріг, тому акцентуємо на цьому особливу увагу у ДБН”, - написав заступник міністра регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України Лев Парцхаладзе на своїй сторінці у Facebook.

Також серед плюсів геосинтетиків Парцхаладзе відмітив їх простоту у використанні та укладанні в конструкцію доріг, високу довговічність, міцність, стійкість та компактність при транспортуванні.

Найбільш широко геосинтетичні матеріали сьогодні застосовуються при проектуванні дорожнього покриття на слабких ґрунтах, ґрунтах з підвищеною вологістю тощо.

Завдяки своїм фізичним і хімічним властивостям вони виконують такі функції як:

- армування - зміцнення ґрунтів, підвищення якості і стійкості дорожнього покриття, мінімізація дефектів і пролягання;

- фільтрації, дренажу ґрунтів та гідроізоляції;

- розділення та унеможливлення змішування ґрунтів або матеріалів;

- протиерозійного захисту ґрунтів тощо.

Проект змін до ДБН В.2.3-4-2015 “Автомобільні дороги. Частина І. Проектування. Частина II. Будівництво” розроблений ДП “ДерждорНДІ”.

Довідково:

Геосинтетичний матеріал (geosynthetic) - загальний термін, який описує рулоний, стрічковий або об’ємний (у вигляді трьохмірної структури) матеріал, один із компонентів якого виконаний із синтетичного або натурального полімеру, який використовують у контакті із ґрунтом і (або) іншими матеріалами в дорожньому, геотехнічному та цивільному будівництві.

 
 
Интересные новости:
24.04.2019
3768
В Мінрегіоні розрахували кількість води, необхідну для присадибних ділянок...
22.04.2019
2989
На українських зупинках планують влаштовувати більш міцне покриття для громадського транспорту...
24.08.2023
2067
Проектом наказу пропонується затвердити зміни, якими визначити особливості розроблення розділу або ч...
24.08.2023
1813
Встановлюються чіткі вимоги до проєктування та будівництва нових тунелів на дорогах та залізничних ш...
15.08.2023
3010
Документ встановлює чіткі вимоги до проєктування та будівництва нових захисних споруд, а також рекон...