РУС УКР РУС ENG
НБУ: USD: 39.397 EUR: 42.336
Банк Покупка Продажа НБУ
USD 39.800 40.300 39.397
EUR 40.000 41.000 42.336
USD 39.300 39.830 39.397
EUR 42.300 42.900 42.336
Ми допрацьовуємо BuildPortal. Зовсім скоро він стане ще кращим!

Зупинки в Україні будуть більш безпечними для пасажирів

На українських зупинках планують влаштовувати більш міцне покриття для громадського транспорту
2989 22.04.2019 в 07:49




Зупинки громадського транспорту

Міністерство регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України вивчатиме доцільність влаштування на зупинках громадського транспорту спеціального, більш міцного покриття для автобусів/тролейбусів/маршрутних таксі. Це сприятиме підвищенню стійкості асфальтобетонного покриття до руйнування та мінімізує утворення внаслідок цього колії – коли під час гальмування транспорту на цих ділянках дороги з’являються хвилеподібні напливи і вибоїни. Крім того, це дозволить підвищити безпеку людей на зупинках під час гальмування транспорту.

Про це повідомив заступник міністра регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України Лев Парцхаладзе на своїй сторінці у соцмережі Facebook.

“Ми продовжуємо вивчати та аналізувати іноземний досвід у підвищенні безпеки і якості доріг. Є пропозиція - проектувати на зупинках громадського транспорту більш міцне покриття для автобусів чи тролейбусів. Це дозволить покращити стійкість і міцність цих ділянок дороги, а також до мінімуму зведе утворення колієподібних хвиль та вибоїн, які з’являються внаслідок гальмування транспорту. Сьогодні на багатьох зупинках таке явище зустрічається. За підрахунками експертів, такі укріплені ділянки дороги можуть прослужити до 30% довше, ніж звичайні”, - написав він.

Більш міцне покриття на ділянках дороги біля зупинок може влаштовуватися, наприклад, із цементобетону або асфальтобетону із армуванням спеціальними гратками (геосинтетичними, металевими, композитними).

Крім того, за словами Парцхаладзе, проектування такого покриття зможе суттєво вплинути на підвищення безпеки людей на зупинках шляхом зменшення гальмівного шляху громадського транспорту до 20%. Тобто, шляху від початку гальмування транспорту до його повної зупинки.

До речі, в Євросоюзі прийнято вважати небезпечними всі машини, які не можуть зупинитися за 40 метрів при гальмуванні з 100 км/годину, а в Україні таких - більшість. Також гальмівний шлях збільшується в декілька разів в різних погодних умовах (сніг, дощ) та умовах збільшення швидкості, залежить від багатьох факторів як якість дорожнього покриття, стан шин і гальм, маса автомобіля тощо. Тому можливість штучного зменшення гальмівного шляху при влаштуванні спеціального міцного покриття на зупинках є цілком обґрунтованою. Практика проектування такого покриття на зупинках сьогодні розповсюджена в країнах Європи, зокрема, Бельгії та Нідерландах. Крім цього, за кордоном таке покриття також влаштовується на проїзній частині дороги перед перехрестями та іншими пішохідними переходами з підвищеною загрозою безпеці.

Згідно з пропозицією, на зупинках громадського транспорту для автобусів/тролейбусів/маршрутних таксі потрібно передбачати влаштування укріплених ділянок з підвищеною міцністю для зменшення шляху гальмування.

Пропозицію щодо змін у ДБН “Вулиці і дороги населених пунктів” опрацьовує ДП “ДерждорНДІ”.

 
 
Интересные новости:
19.04.2019
2772
Тепер при будівництві та реконструкції кінотеатрів, музеїв та інших закладів культури обов’язк...
18.04.2019
2869
Тепер у дитсадках, школах та лікарнях буде безперебійна подача води - вступили в дію нові зміни у ДБ...
17.04.2019
3209
Тепер при будівництві громадських закладів необхідно влаштовувати сповивальні столики для немовлят -...
24.08.2023
2071
Проектом наказу пропонується затвердити зміни, якими визначити особливості розроблення розділу або ч...
24.08.2023
1817
Встановлюються чіткі вимоги до проєктування та будівництва нових тунелів на дорогах та залізничних ш...
15.08.2023
3018
Документ встановлює чіткі вимоги до проєктування та будівництва нових захисних споруд, а також рекон...