Банк | Покупка | Продажа | НБУ |
USD | 39.800 | 40.300 | 39.472 |
EUR | 40.000 | 41.000 | 42.183 |
USD | 39.500 | 39.830 | 39.472 |
EUR | 42.250 | 42.850 | 42.183 |
Влаштування таких технічних засобів сприятиме швидшій ліквідації наслідків дорожньо-транспортних аварій та інших надзвичайних ситуацій на дорогах
У розроблених змінах до ДБН пропонується передбачити влаштування технологічних розривів дорожнього огородження по розділювальній смузі через кожні 10 км з метою зручного проїзду спеціальної техніки у разі необхідності.
“Сьогодні у діючих ДБН щодо доріг загального користування передбачається встановлення дорожніх огороджень по розділювальній смузі на всій протяжності дороги. Проте необхідно передбачити проектування технологічних розривів такого огородження, які би дозволили у разі необхідності проїхати спецавтомобілям - швидкій, пожежній допомозі або снігоприбиральній техніці зручно та швидко за призначенням.
Зараз у змінах до ДБН пропонується обов’язково передбачити проектування цих розривів не рідше ніж кожні 10 км. Це стосується як нового будівництва, так і реконструкції та капремонту трас”, - написав заступник заступник міністра регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України Лев Парцхаладзе на своїй сторінці у Facebook.
Рада заборонила приймати в експлуатацію новобудови без урахування потреб людей з інвалідністю
На його думку, влаштування таких технічних засобів також могло би сприяти швидшій ліквідації наслідків дорожньо-транспортних аварій та інших надзвичайних ситуацій на дорогах, що, у свою чергу, дозволило б забезпечити безперебійний рух транспорту на трасах.
Хочете дізнатись більше про нові ДБН?
Читайте новини в спецтемі «Оновлення ДБН» на Головному будівельному порталі України >>>
Джерело: прес-служба Лева Парцхаладзе