РУС УКР РУС ENG
НБУ: USD: 39.472 EUR: 42.183
Банк Покупка Продажа НБУ
USD 39.800 40.300 39.472
EUR 40.000 41.000 42.183
USD 39.450 39.830 39.472
EUR 42.280 42.850 42.183
Ми допрацьовуємо BuildPortal. Зовсім скоро він стане ще кращим!

Ахіллесова п'ята ринку – Укрзалізниця: головні проблеми, і чим вона гальмує зростання наших підприємств

Відкрите звернення учасників Загальних зборів Всеукраїнської спілки виробників будматеріалів від 1 серпня 2018 року
3144 10.08.2018 в 04:37


Відкрите звернення учасників Загальних зборів Всеукраїнської спілки виробників будматеріалів від 1 серпня 2018 року.


На 95 % «Укрзалізниця» акцентує підвищення тарифів на переміщення вантажних пустих вагонів для щебеню, піску... Тобто:

  • підвищення собівартості будівництва приватного житла,
  • підвищення собівартості садочків, шкіл, доріг, мостів за бюджетне фінансування.

Раніше з 01.10.2017 року – на 15 % підвищено тарифи на вантажоперевезення.

З 07.02.2018 року – на 20 % підвищено тарифи на перевезення нерудних матеріалів в цементовозах, зерновозах, мінераловозах.

З 19.02.2018 року зросла вагонна складова в тарифі практично на 50 %.

Мало, все мало «реформаторам»... проект Наказу Мінінфраструктури України «Про внесення зміни до Коефіцієнтів, що застосовуються до тарифів Збірника тарифів на перевезення вантажів залізничним транспортом у межах України та пов'язані з ними послуги, щодо уніфікації тарифної політики на перевезення порожніх вагонів» – планують на перевезення порожніх вагонів підвищити тарифи на 95 %.

Піднімають тарифи кожен рік.

Обіцяють нові вагони та тепловози-електровози.
Насправді їх стає менше.

Відправка вантажів залізницею – проблема проблем: ні вагонів, ні тепловозів, – і скаржитись нікому. Монополія корупційна, безвідповідальна, слабо організована (а раніше була воєнізованою), і лише зарплати керівництву неймовірні.

Просимо:
1. Встановити мораторій на підвищення тарифів на вантажоперевезення залізничним транспортом до, передбаченого законодавством, створення Державного регулятора – Національної комісії з питань регулювання транспорту.
2. Рішення щодо тарифів під будь-якою вигадкою «реформаторів» приймати публічно Урядом і Державним регулятором.
3. Уряду і Укрзалізниці, терміново провести обговорення подібних «новацій» спільно:

  • з Федерацією роботодавців України,
  • з Американською торгово-промисловою палатою,
  • з Європейською бізнес асоціацією.

Довідково: І без збільшення залізничних тарифів будівельна галузь забуксувала, стагнує: за 6 міс. 2018 року: обсяги будівництва – 102,8 %, виробництво цегли керамічної – 91 %, блоків з цементу, бетону, штучного каменю – 88 %, елементів конструкцій збірних – 83 %, товарного бетону – 95 %, цементу – 96 %, мінеральної вати – 98 %.

Наголошуємо для «реформаторів» та управлінської еліти України:

Невиконання плану капітальних інвестицій та незбалансоване підвищення залізничних тарифів та вартості використання вагонів ПАТ «Укрзалізниця» коштувало українській промисловості лише за період із листопада 2017 року по липень 2018 року додаткових 21 млрд грн.

За ці кошти можна було придбати, до того ж у вітчизняного виробника, 20 000 нових вантажних вагонів. Коли в Україні є всього 100 000 вагонів.

Обіцяють, здирають кошти на нові вагони та тепловози – а їх все меншає!

Розраховуємо на оперативне реагування та інформування відповідно до чинного законодавства.

З повагою
Президент Всеукраїнської спілки
виробників будматеріалів І.М. Салій

 
 
Интересные новости:
31.07.2018
2984
На данный момент стоимость перевозки пустых вагонов отличается в зависимости от класса грузов, что, ...
16.02.2018
2595
Отныне плату за пользование собственными грузовыми вагонами «Укрзализныця» формирует на ...
20.02.2018
2933
Звернення Івана Салія до Прем’єр-міністра України, керівництва Укрзалізниці, учасникам Всеукра...
06.11.2023
1896
В ФРТУ наголошують на необхідності прозорого та відкритого обговорення результатів діяльності УЗ за ...
04.09.2023
1844
Ставки плати за використання піввагонів у вересні будуть на найвищому рівні з квітня поточного року...