РУС УКР РУС ENG
НБУ: USD: 41.289 EUR: 44.968
Банк Покупка Продажа НБУ
USD 39.800 40.300 41.289
EUR 40.000 41.000 44.968
USD 41.070 41.490 41.289
EUR 44.750 45.430 44.968
Новость

Тарифи на вантажні перевезення "Укрзалізницею" можуть зрости ще на 20%

В ФРТУ наголошують на необхідності прозорого та відкритого обговорення результатів діяльності УЗ за 2023 рік та фінансового плану компанії на 2024 рік
2000
06 ноября 2023 г.


УЗ може підвищити
тарифи на 20%


АТ "Укрзалізниця" має намір з початку 2024 року підвищити тарифи на залізничні вантажні перевезення орієнтовно на 20%.

Таку інформацію озвучив генеральний директор Федерації роботодавців транспорту України (ФРТУ) Володимир Гусак.

"Усі свої фінансові звіти "Укрзалізниця" засекретила. І зараз в умовах секретності готує чергове підвищення залізничних тарифів, орієнтовно на 20% з початку 2024 року", - написав він в колонці на ФРТУ.

"Ніхто не збирається применшувати внесок "Укрзалізниці" в успішне протистояння злочинному військовому вторгненню росії в Україні… Але пам’ятаємо і "бліцкриг" з підвищення тарифів 1 липня 2022 року, коли без жодного обговорення чи попередження за один день залізничні тарифи на вантажні перевезення збільшили на 70%! Це при тому, що залізничні тарифи вже підвищувалися з 1 січня 2022, тож загалом за 2022 рік тарифи зросли в понад 2 рази", - розмірковує Гусак.

Очільник ФРТУ зауважив, що постійні підвищення залізничних тарифів не враховують загальний стан справ в економіці України та критичну ситуацію у основних споживачів залізничних послуг. Зокрема, за його даними, через зміни логістичних ланцюгів і переорієнтацію значної частини вантажопотоків з портів на західні залізничні переходи, витрати на перевезення зерна зросли в 3-5 разів, металу - в 4 рази, а залізної руди - в 6 разів. Також кожне підвищення залізничних тарифів може призводити до закриття частини підприємств.

"Неможливо оцінити ефективність капітальних інвестицій "Укрзалізниці" у 2022-2023 роках. У 2023 році "Укрзалізниця" може встановити свій рекорд  з інвестицій - майже 30 млрд грн. А в 2024 планує побити цей рекорд - попередньо 42 млрд грн, з яких 12 млрд грн - за рахунок державного бюджету. Але куди і на що йдуть ці кошти? Жодних звітів немає", - окреслив Гусак іншу проблему.

З огляду на це в Федерації роботодавців транспорту України наголошують на необхідності прозорого та відкритого обговорення результатів діяльності АТ УЗ за 2023 рік та фінансового плану компанії на 2024 рік.

Нагадаємо, влітку 2022 року в оперативному порядку та без належних консультацій з бізнесом вантажні залізничні тарифи були підвищені відразу на 70%. За рахунок цієї індексації УЗ мала намір отримати додаткові 11 млрд грн.

А за рік, в червні поточного року, в УЗ натякнули, що після 2023 року АТ "Укрзалізниця" має намір знову переглянути тарифи на вантажні перевезення.


Цікаво про будівництво і ремонти: 
Siba Tech – інноваційна водостічна система від Ruukki


Читайте більше новин про відбудову України у спецтемі на Build Portal



Источник:
cfts
04 сентября 2023 г.
1906
Ставки плати за використання піввагонів у вересні будуть на найвищому рівні з квітня поточного року...
16 декабря 2022 г.
2041
Розцінки на послуги, що надаються станціями та філіями, планують підвищити на 38,3%...
28 октября 2022 г.
2657
Напіввагони подешевшають з 1850 до 1700 грн/добу, а цементовози подорожчають з 1100 до&nbs...
Українці, що ви думаєте з цього приводу? Давайте обговорювати!
Не стійте осторонь – вільно діліться своєю думкою з іншими людьми.
Але, будь ласка, будьте ввічливі та дотримуйтесь правил коментування. ПОСИЛАННЯ ЗАБОРОНЕНІ, та блокуються автоматом.
Заборонені будь-які посилання (коментар з посиланням не може бути доданий, він автоматично блокується)

Заборонено і буде заблоковано:
- реклама
- спам та шахрайство
- образи, дискримінаційні висловлювання

Редакція не модерує коментарі, відповідальність за зміст коментарів несе автор коментаря. Редакція Build Portal залишає за собою право не погоджуватись з думкою автора коментаря, проте надає свободу слова відповідно до ст. 21, 24 та ст. 34 Конституції України.

Шановні читачі, читайте коментарі вдумливо, пам'ятайте, що автором коментарів можуть бути різні джерела.

Будь ласка, поставтеся до цих правил з повною відповідальністю.
Якщо дії коментованого шкодять читачам, рекламодавцям, співробітникам Build Portal або всій нашій спільноті, ми можемо заблокувати користувача.
Читать полностью Скрыть
Сегодня
622
Щодалі сильніші та триваліші теплові хвилі руйнують бітумну черепицю. Різкі перепади температури роз...
01 ноября 2024 г.
4877
Це може призвести до повного припинення діяльності основної програми компенсацій в Україні в наступн...
01 ноября 2024 г.
2056
Для цього народні депутати пропонують передбачити відповідні видатки із загального бюджетного фонду...
Сегодня
449
Особенности и преимущества масляных радиаторов...
01 ноября 2024 г.
1360
Всередині нього буде знаходитися величезний атріум зі спіралеподібною вежею в центрі. Навколо цієї в...
01 ноября 2024 г.
534
Автор проєкту, відомий японський архітектор Шигеру Бан, зазначає, що музей є роботою з органічним фа...
22 октября 2024 г.
1453
Захід стане майданчиком для конструктивного діалогу, висловлювання та обговорення різноманітних думо...
15 октября 2024 г.
1732
19 листопада усі провідні бімщики країни знову зустрінуться, щоб подискутувати, обговорити події, но...
10 октября 2024 г.
1274
У Києві відбудеться професійний форум, де зберуться провідні експерти та фахівці будівельної га...
Почтовая рассылка Build Portal для участников строительного бизнеса
Только самое важное
*один раз в неделю
Андрей Озейчук – строитель с 27-летним опытом, основатель компаний Rauta, Kovlar и Teza, предс...
26 июня 2023 г.
351
Андрій Озейчук – будівельник з 27-річним досвідом, засновник компаній Rauta, Kovlar та Teza, г...
18 марта 2024 г.
3679
BUILD PORTAL - Агрегатор новин
  • Збираємо всі існуючі новини будівельного ринку в одному місці
  • Унікальний "SMART рубрикатор" (розумний рубрикатор): це дуже деталізований по кожному напрямку рубрикатор аби ви змогли швидко знайти всі згруповані матеріали з потрібної теми
Build portal - українське народне медіа - без впливу оліграхів та влади!