РУС УКР РУС ENG
НБУ: USD: 41.592 EUR: 43.509
Банк Покупка Продажа НБУ
USD 39.800 40.300 41.592
EUR 40.000 41.000 43.509
USD 41.500 41.999 41.592
EUR 43.350 44.039 43.509
Новость

Тарифи на вантажні перевезення "Укрзалізницею" можуть зрости ще на 20%

В ФРТУ наголошують на необхідності прозорого та відкритого обговорення результатів діяльності УЗ за 2023 рік та фінансового плану компанії на 2024 рік
2047
06 ноября 2023 г.


УЗ може підвищити
тарифи на 20%


АТ "Укрзалізниця" має намір з початку 2024 року підвищити тарифи на залізничні вантажні перевезення орієнтовно на 20%.

Таку інформацію озвучив генеральний директор Федерації роботодавців транспорту України (ФРТУ) Володимир Гусак.

"Усі свої фінансові звіти "Укрзалізниця" засекретила. І зараз в умовах секретності готує чергове підвищення залізничних тарифів, орієнтовно на 20% з початку 2024 року", - написав він в колонці на ФРТУ.

"Ніхто не збирається применшувати внесок "Укрзалізниці" в успішне протистояння злочинному військовому вторгненню росії в Україні… Але пам’ятаємо і "бліцкриг" з підвищення тарифів 1 липня 2022 року, коли без жодного обговорення чи попередження за один день залізничні тарифи на вантажні перевезення збільшили на 70%! Це при тому, що залізничні тарифи вже підвищувалися з 1 січня 2022, тож загалом за 2022 рік тарифи зросли в понад 2 рази", - розмірковує Гусак.

Очільник ФРТУ зауважив, що постійні підвищення залізничних тарифів не враховують загальний стан справ в економіці України та критичну ситуацію у основних споживачів залізничних послуг. Зокрема, за його даними, через зміни логістичних ланцюгів і переорієнтацію значної частини вантажопотоків з портів на західні залізничні переходи, витрати на перевезення зерна зросли в 3-5 разів, металу - в 4 рази, а залізної руди - в 6 разів. Також кожне підвищення залізничних тарифів може призводити до закриття частини підприємств.

"Неможливо оцінити ефективність капітальних інвестицій "Укрзалізниці" у 2022-2023 роках. У 2023 році "Укрзалізниця" може встановити свій рекорд  з інвестицій - майже 30 млрд грн. А в 2024 планує побити цей рекорд - попередньо 42 млрд грн, з яких 12 млрд грн - за рахунок державного бюджету. Але куди і на що йдуть ці кошти? Жодних звітів немає", - окреслив Гусак іншу проблему.

З огляду на це в Федерації роботодавців транспорту України наголошують на необхідності прозорого та відкритого обговорення результатів діяльності АТ УЗ за 2023 рік та фінансового плану компанії на 2024 рік.

Нагадаємо, влітку 2022 року в оперативному порядку та без належних консультацій з бізнесом вантажні залізничні тарифи були підвищені відразу на 70%. За рахунок цієї індексації УЗ мала намір отримати додаткові 11 млрд грн.

А за рік, в червні поточного року, в УЗ натякнули, що після 2023 року АТ "Укрзалізниця" має намір знову переглянути тарифи на вантажні перевезення.


Цікаво про будівництво і ремонти: 
Siba Tech – інноваційна водостічна система від Ruukki


Читайте більше новин про відбудову України у спецтемі на Build Portal



Источник:
cfts
04 сентября 2023 г.
1940
Ставки плати за використання піввагонів у вересні будуть на найвищому рівні з квітня поточного року...
16 декабря 2022 г.
2081
Розцінки на послуги, що надаються станціями та філіями, планують підвищити на 38,3%...
28 октября 2022 г.
2713
Напіввагони подешевшають з 1850 до 1700 грн/добу, а цементовози подорожчають з 1100 до&nbs...
Українці, що ви думаєте з цього приводу? Давайте обговорювати!
Не стійте осторонь – вільно діліться своєю думкою з іншими людьми.
Але, будь ласка, будьте ввічливі та дотримуйтесь правил коментування. ПОСИЛАННЯ ЗАБОРОНЕНІ, та блокуються автоматом.
Заборонені будь-які посилання (коментар з посиланням не може бути доданий, він автоматично блокується)

Заборонено і буде заблоковано:
- реклама
- спам та шахрайство
- образи, дискримінаційні висловлювання

Редакція не модерує коментарі, відповідальність за зміст коментарів несе автор коментаря. Редакція Build Portal залишає за собою право не погоджуватись з думкою автора коментаря, проте надає свободу слова відповідно до ст. 21, 24 та ст. 34 Конституції України.

Шановні читачі, читайте коментарі вдумливо, пам'ятайте, що автором коментарів можуть бути різні джерела.

Будь ласка, поставтеся до цих правил з повною відповідальністю.
Якщо дії коментованого шкодять читачам, рекламодавцям, співробітникам Build Portal або всій нашій спільноті, ми можемо заблокувати користувача.
Читать полностью Скрыть
19 февраля 2025 г.
3065
Україна витратила на підготовку інфраструктури 300 мільйонів гривень, але через обстріли і нестачу к...
19 февраля 2025 г.
9268
Українські чиновники стверджують, що поточний текст угоди порушує вітчизняне законодавство та потреб...
06 февраля 2025 г.
2276
Нова постанова Уряду запроваджує автоматичний розгляд документів, що дають право на виконання підгот...
Вчера
11331
Три будівлі, повністю побудовані з деревини, створять простір, який дозволяє місту «дихати&raq...
20 февраля 2025 г.
5498
Подорож фунікулером триває п’ять хвилин і цей проєкт реалізовувався 15 років та коштував сім м...
19 февраля 2025 г.
5364
Перетворення млинів на галерею передбачало масштабне очищення будівлі від промислових елементів. Вті...
13 февраля 2025 г.
1524
12 березня відбудеться семінар "ПОДАТОК та ОБЛІК в БУДІВНИЦТВІ". Участь можлива у online та offline ...
07 февраля 2025 г.
1424
18 лютого відбудеться засідання Ради Будівельної палати України...
19 февраля 2025 г.
2098
20 лютого на конференції зустрінуться провідні експерти, будівельні компанії, виробники матеріа...
Почтовая рассылка Build Portal для участников строительного бизнеса
Только самое важное
*один раз в неделю
Юрій Обух, директор Рууккі Україна розповів про незмінний курс компанії до інновацій і без...
18 декабря 2024 г.
3021
Андрей Озейчук – строитель с 27-летним опытом, основатель компаний Rauta, Kovlar и Teza, предс...
26 июня 2023 г.
584
BUILD PORTAL - Агрегатор новин
  • Збираємо всі існуючі новини будівельного ринку в одному місці
  • Унікальний "SMART рубрикатор" (розумний рубрикатор): це дуже деталізований по кожному напрямку рубрикатор аби ви змогли швидко знайти всі згруповані матеріали з потрібної теми
Build portal - українське народне медіа - без впливу оліграхів та влади!