РУС УКР РУС ENG
НБУ: USD: 41.253 EUR: 43.563
Банк Покупка Продажа НБУ
USD 39.800 40.300 41.253
EUR 40.000 41.000 43.563
USD 41.150 41.649 41.253
EUR 43.370 44.039 43.563
Новость

Тарифи на вантажні перевезення "Укрзалізницею" можуть зрости ще на 20%

В ФРТУ наголошують на необхідності прозорого та відкритого обговорення результатів діяльності УЗ за 2023 рік та фінансового плану компанії на 2024 рік
2007
06 ноября 2023 г.


УЗ може підвищити
тарифи на 20%


АТ "Укрзалізниця" має намір з початку 2024 року підвищити тарифи на залізничні вантажні перевезення орієнтовно на 20%.

Таку інформацію озвучив генеральний директор Федерації роботодавців транспорту України (ФРТУ) Володимир Гусак.

"Усі свої фінансові звіти "Укрзалізниця" засекретила. І зараз в умовах секретності готує чергове підвищення залізничних тарифів, орієнтовно на 20% з початку 2024 року", - написав він в колонці на ФРТУ.

"Ніхто не збирається применшувати внесок "Укрзалізниці" в успішне протистояння злочинному військовому вторгненню росії в Україні… Але пам’ятаємо і "бліцкриг" з підвищення тарифів 1 липня 2022 року, коли без жодного обговорення чи попередження за один день залізничні тарифи на вантажні перевезення збільшили на 70%! Це при тому, що залізничні тарифи вже підвищувалися з 1 січня 2022, тож загалом за 2022 рік тарифи зросли в понад 2 рази", - розмірковує Гусак.

Очільник ФРТУ зауважив, що постійні підвищення залізничних тарифів не враховують загальний стан справ в економіці України та критичну ситуацію у основних споживачів залізничних послуг. Зокрема, за його даними, через зміни логістичних ланцюгів і переорієнтацію значної частини вантажопотоків з портів на західні залізничні переходи, витрати на перевезення зерна зросли в 3-5 разів, металу - в 4 рази, а залізної руди - в 6 разів. Також кожне підвищення залізничних тарифів може призводити до закриття частини підприємств.

"Неможливо оцінити ефективність капітальних інвестицій "Укрзалізниці" у 2022-2023 роках. У 2023 році "Укрзалізниця" може встановити свій рекорд  з інвестицій - майже 30 млрд грн. А в 2024 планує побити цей рекорд - попередньо 42 млрд грн, з яких 12 млрд грн - за рахунок державного бюджету. Але куди і на що йдуть ці кошти? Жодних звітів немає", - окреслив Гусак іншу проблему.

З огляду на це в Федерації роботодавців транспорту України наголошують на необхідності прозорого та відкритого обговорення результатів діяльності АТ УЗ за 2023 рік та фінансового плану компанії на 2024 рік.

Нагадаємо, влітку 2022 року в оперативному порядку та без належних консультацій з бізнесом вантажні залізничні тарифи були підвищені відразу на 70%. За рахунок цієї індексації УЗ мала намір отримати додаткові 11 млрд грн.

А за рік, в червні поточного року, в УЗ натякнули, що після 2023 року АТ "Укрзалізниця" має намір знову переглянути тарифи на вантажні перевезення.


Цікаво про будівництво і ремонти: 
Siba Tech – інноваційна водостічна система від Ruukki


Читайте більше новин про відбудову України у спецтемі на Build Portal



Источник:
cfts
04 сентября 2023 г.
1912
Ставки плати за використання піввагонів у вересні будуть на найвищому рівні з квітня поточного року...
16 декабря 2022 г.
2046
Розцінки на послуги, що надаються станціями та філіями, планують підвищити на 38,3%...
28 октября 2022 г.
2666
Напіввагони подешевшають з 1850 до 1700 грн/добу, а цементовози подорожчають з 1100 до&nbs...
Українці, що ви думаєте з цього приводу? Давайте обговорювати!
Не стійте осторонь – вільно діліться своєю думкою з іншими людьми.
Але, будь ласка, будьте ввічливі та дотримуйтесь правил коментування. ПОСИЛАННЯ ЗАБОРОНЕНІ, та блокуються автоматом.
Заборонені будь-які посилання (коментар з посиланням не може бути доданий, він автоматично блокується)

Заборонено і буде заблоковано:
- реклама
- спам та шахрайство
- образи, дискримінаційні висловлювання

Редакція не модерує коментарі, відповідальність за зміст коментарів несе автор коментаря. Редакція Build Portal залишає за собою право не погоджуватись з думкою автора коментаря, проте надає свободу слова відповідно до ст. 21, 24 та ст. 34 Конституції України.

Шановні читачі, читайте коментарі вдумливо, пам'ятайте, що автором коментарів можуть бути різні джерела.

Будь ласка, поставтеся до цих правил з повною відповідальністю.
Якщо дії коментованого шкодять читачам, рекламодавцям, співробітникам Build Portal або всій нашій спільноті, ми можемо заблокувати користувача.
Читать полностью Скрыть
Вчера
3569
Верховна Рада України на засіданні 19 листопада ухвалила у другому читанні проєкт закону про державн...
19 ноября 2024 г.
3561
На 2025 рік Уряд виділяє на виплату компенсацій лише 4 млрд гривень – щонайменше вдвічі меншу ...
12 ноября 2024 г.
3894
В той же час Україна потребує 5 мільярдів доларів для термінового відновлення інфраструктури...
Вчера
1379
Що включає повний покрівельний комплект Ruukki, та чому його варто обрати...
19 ноября 2024 г.
12572
Розташована в культурному районі Саадіят, резиденція буде оточена монументальними архітектурними тво...
14 ноября 2024 г.
8621
Фасадну стіну зібрано з шести тисяч напівпрозорих блоків боросилікатного скла...
11 ноября 2024 г.
1335
18 грудня 2024 року відбудеться UKRAINIAN SPECIAL BUILDING AWARDS IBUILD 2024, де будуть відзна...
11 ноября 2024 г.
1256
29 листопада відбудеться семінар та вебінар ФІНАНСУВАННЯ БУДІВНИЦТВА - 2024/2025! Житло (квартири, п...
13 ноября 2024 г.
3450
Захід стане майданчиком для конструктивного діалогу, висловлювання та обговорення різноманітних думо...
Почтовая рассылка Build Portal для участников строительного бизнеса
Только самое важное
*один раз в неделю
Андрей Озейчук – строитель с 27-летним опытом, основатель компаний Rauta, Kovlar и Teza, предс...
26 июня 2023 г.
389
Андрій Озейчук – будівельник з 27-річним досвідом, засновник компаній Rauta, Kovlar та Teza, г...
18 марта 2024 г.
3728
BUILD PORTAL - Агрегатор новин
  • Збираємо всі існуючі новини будівельного ринку в одному місці
  • Унікальний "SMART рубрикатор" (розумний рубрикатор): це дуже деталізований по кожному напрямку рубрикатор аби ви змогли швидко знайти всі згруповані матеріали з потрібної теми
Build portal - українське народне медіа - без впливу оліграхів та влади!