Банк | Покупка | Продажа | НБУ |
USD | 39.800 | 40.300 | 41.876 |
EUR | 40.000 | 41.000 | 43.511 |
USD | 41.700 | 42.185 | 41.876 |
EUR | 43.330 | 44.030 | 43.511 |
Вих. № 4
|
|
Шановний Володимире Борисовичу!
Шановний Євгене Павловичу!
Шановний Дмитро Миколайовичу!
Уся країна місяцями протистояла підвищенню тарифів «Укрзалізниці» на вантажоперевезення на 8,4 %, 11,3 % … 25 %.
Адміністративно тарифи збільшили на 15 %, промисловість промовчала, погодилась, бо дореформувались.
І тут – перевищення повноважень і свавілля монополіста ПАТ «Укрзалізниця»:
Вихідний № ЦЦО-16/122 від 07.02.2018:
«…дозволяється укладати договори до 31.12.2018 щебеню гранітного на особливих умовах… передбачивши підвищення тарифу на 20 %... відправники повинні надавати згоду одержувачів…»
Далі інша лексика Філія «Південно-Західна Залізниця» ПАТ «Укрзалізниця»:
Вихідний № М-7/1089 від 09.02.2018:
«Для керівництва та безумовного виконання. Для використання в роботі… телеграфна вказівка від 07.02.2018р. № ЦЦО-16/122 … встановити контроль за виконанням».
Далі практика: тариф підвищується за будь-яких умов, або залізниця припинить перевезення в односторонньому порядку.
Де ринкові реформи і законність?
Перевезення щебеню не несе жодних додаткових ризиків чи затрат (розвантаження – 15 хвилин).
Вагони є орендовані та приватні, їм тут до чого «змерзання» щебеню...
Сьогодні «змерзається» щебінь, завтра пісок, глина і «сляби»…
Просимо вантажовласників протистояти протизаконним діям.
З повагою
Президент Всеукраїнської спілки
виробників будматеріалів І.М. Салій
ЗАВАНТАЖИТИ ЗВЕРНЕННЯ
Заборонено і буде заблоковано:
- реклама
- спам та шахрайство
- образи, дискримінаційні висловлювання
Редакція не модерує коментарі, відповідальність за зміст коментарів несе автор коментаря. Редакція Build Portal залишає за собою право не погоджуватись з думкою автора коментаря, проте надає свободу слова відповідно до ст. 21, 24 та ст. 34 Конституції України.
Шановні читачі, читайте коментарі вдумливо, пам'ятайте, що автором коментарів можуть бути різні джерела.