РУС УКР РУС ENG
НБУ: USD: 41.349 EUR: 48.135
Банк Покупка Продажа НБУ
USD 39.800 40.300 41.349
EUR 40.000 41.000 48.135
USD 41.050 41.490 41.349
EUR 47.830 48.530 48.135
Новость

Іван Салій: "УКРЗАЛІЗНИЦЯ" в’їхала в тупик!

Президент Всеукраїнської спілки виробників будматеріалів Іван Салій аналізує стан рухомого складу "Укрзалізниці"
1743
13 октября 2017 г.

БЛОГ ІВАНА САЛІЯ

Президент Всеукраїнської спілки виробників будівельних матеріалів






90% – зношеність рухомого складу.

Через рік – у 2 рази менше стане вантажних вагонів, у 5 разів локомотивів (із 1000 до 200 одиниць).

Встановили тариф на подачу державного вагону – 90 грн., але в доступі жодного немає. Є лише за ринковим тарифом через посередників для того ж державного вагону – 500-700 грн.

Та ж ситуація і з зерновозами: встановлений тариф – 265 грн., а по факту ринково-реформаторський тариф – 670 грн.

І що?

9 місяців тривають дебати в основному з металургами і хіміками:

На скільки підвищити тариф на перевезення: на 25,0%
                                                                    на 22,5%
                                                                    на 15,0%
                                                                    на 8,4% чи 11,3%
дебатується до сьогодні.

Уряд споглядає, Адміністрація Президента не втручається, Міністра від відповідальності відсторонили.

«Укрзалізниця» сховала іноземних «реформаторів на барабані» – не звітують, не рятують ситуацію...

Виставили інтелігентних розумників «молодую команду» відбиватись від виробничників, але вони володіють аналітикою дефіциту, а не управлінським ресурсом.

Вони не впливають на «смотрящих»...

Їм вкотре взялась сприяти Федерація роботодавців України (Голова Дмитро Олійник та Генеральний директор Руслан Іллічов). Патріотично, компетентно і процедурно делікатно. І на виході – 11,3% + меморандум – дружити.

А головні питання:
1. Де управлінські кадри? Де лідери, яких почує Президент, РНБО і Прем'єр?
2. Коли тарифи стануть однаковими на всіх станціях і полустанках? Одразу пропаде дефіцит вагонів. Оздоровиться бізнес-середовище.

Ніякої публічності та інформації: скільки вагонів по 15 діб простоюють з вантажем знерухомлені, скільки вагонів вільних, який обіг вагонів і т.д.

Усі про все знають... «и говорят»...

Управляти та диспетчеризувати – безпорадні.

На залізниці колапс! Не споглядайте, а дійте!

Президент
Всеукраїнської спілки
Виробників будматеріалів
Іван Салій

Джерело: Всеукраїнська спілка виробників будматеріалів

Рубрика:
Читайте все статьи рубрик
Проблемы с перевозками, Укрзализниця
Лидеры мнений
Ассоциации и их роль на строительном рынке
Українці, що ви думаєте з цього приводу? Давайте обговорювати!
Не стійте осторонь – вільно діліться своєю думкою з іншими людьми.
Але, будь ласка, будьте ввічливі та дотримуйтесь правил коментування. ПОСИЛАННЯ ЗАБОРОНЕНІ, та блокуються автоматом.
Заборонені будь-які посилання (коментар з посиланням не може бути доданий, він автоматично блокується)

Заборонено і буде заблоковано:
- реклама
- спам та шахрайство
- образи, дискримінаційні висловлювання

Редакція не модерує коментарі, відповідальність за зміст коментарів несе автор коментаря. Редакція Build Portal залишає за собою право не погоджуватись з думкою автора коментаря, проте надає свободу слова відповідно до ст. 21, 24 та ст. 34 Конституції України.

Шановні читачі, читайте коментарі вдумливо, пам'ятайте, що автором коментарів можуть бути різні джерела.

Будь ласка, поставтеся до цих правил з повною відповідальністю.
Якщо дії коментованого шкодять читачам, рекламодавцям, співробітникам Build Portal або всій нашій спільноті, ми можемо заблокувати користувача.
Читать полностью Скрыть
02 октября 2017 г.
2215
Відкрите звернення Івана Салія, Президента Всеукраїнської спілки виробників будматеріалів до Президе...
20 января 2016 г.
3141
Відкрите звернення українських виробників будівельних матеріалів до української влади....
31 декабря 2015 г.
3012
Проект ЗВЕРНЕННЯ Всеукраїнської спілки виробників будматеріалів щодо підвищення тарифів Укрзалізниці...
13 августа 2025 г.
3350
Інвестиційні проекти, які можна буде компенсувати через власні податки підприємства, мають бути реал...
11 августа 2025 г.
181781
Build Portal зібрав думки будівельної еліти, профільних експертів та представників влади щодо н...
31 июля 2025 г.
3403
Документ передбачає залучення приватних інвестицій для швидкого відновлення інфраструктури...
21 августа 2025 г.
3464
Міст матиме довжину 112 метрів та ширину 14 метрів. Він складатиметься з двох рівнів: верхній сполуч...
20 августа 2025 г.
7534
Проєкт став черговим прикладом динамічного розвитку архітектурного середовища Тирани, де останніми р...
19 августа 2025 г.
10628
Компанія створила три окремі зони – аквапарк з інтерактивними водними елементами, лісопарк з в...
Вчера
1441
Під час BUSINESS DAY КБУ будівельна спільнота та представники влади разом з міжнародними партнерами ...
04 сентября 2025 г.
1985
September Fest — головний міський урбан фестиваль цієї осені, де поєднуються архітектура, куль...
05 августа 2025 г.
1346
6 серпня відбудеться розширене спільне засідання Ради Будівельної палати України, Профспілки працівн...
Почтовая рассылка Build Portal для участников строительного бизнеса
Только самое важное
*один раз в неделю
Юрій Обух, директор Рууккі Україна розповів про незмінний курс компанії до інновацій і без...
Андрій Озейчук – будівельник з 27-річним досвідом, засновник компаній Rauta, Kovlar та Teza, г...
BUILD PORTAL - Агрегатор новин
  • Збираємо всі існуючі новини будівельного ринку в одному місці
  • Унікальний "SMART рубрикатор" (розумний рубрикатор): це дуже деталізований по кожному напрямку рубрикатор аби ви змогли швидко знайти всі згруповані матеріали з потрібної теми
Build portal - українське народне медіа - без впливу оліграхів та влади!