РУС УКР РУС ENG
НБУ: USD: 41.253 EUR: 43.563
Банк Покупка Продажа НБУ
USD 39.800 40.300 41.253
EUR 40.000 41.000 43.563
USD 41.150 41.649 41.253
EUR 43.370 44.039 43.563
Новость

Китай побудує залізничну гілку в обхід росії

Будівництво залізничної лінії в обхід рф дає Китаю шанс запустити альтернативний транспортний шлях між Піднебесною та Євросоюзом
6333
26 августа 2022 г.


З’єднає Китай, Киргизстан
та Узбекистан


У 2023 році мають розпочатися роботи з будівництва нової залізничної гілки, що з’єднає Китай, Киргизстан та Узбекистан. Проект обговорюється багато років, але війна в Україні та проблеми з транзитом через росію спонукали Китай до більш рішучих дій.

Ідея побудувати нове сполучення не нова - вперше переговори пройшли два десятиліття тому. Однак останнім часом воно набуло все більшого значення.

Зазначається, що агресія рф проти України ускладнила використання Транссибірської залізниці для перевезення вантажів між Азією та Європою - хоча транзит не підпадає під санкції, збільшився час транспортування або витрати, пов’язані, зокрема, зі страхуванням вантажу. Крім того, звичайно, э фактор непередбачуваності війни, що триває.

Повідомляється, що президент Киргизстану Садир Жапаров кілька тижнів тому оголосив про досягнення попередньої домовленості щодо будівництва. Остаточна угода може бути підписана у вересні цього року.

Будівництво залізничної лінії в обхід росії дає Китаю шанс запустити альтернативний транспортний шлях між Піднебесною та Євросоюзом.

Експерти також зазначають, що більш активна участь Китаю в Узбекистані та Киргизстані посилить позиції країни в регіоні.

Нова залізнична лінія має забезпечити найкоротше сполучення між Китаєм та Європою, що дозволить зменшити час транспортування приблизно на тиждень. До кінця цього року триватимуть підготовчі роботи, а вже у 2023 році будівельні роботи мають розпочатися.

Точний маршрут ще обговорюється, але за попередніми припущеннями, загальна довжина нової лінії становитиме 523 км, з яких 213 км буде побудовано в Китаї, 260 км в Киргизстані і останні 50 км в Узбекистані. Значну частину доведеться будувати в несприятливій, гірській місцевості.

Цікаво, що спірним є стандарт будівництва нової лінії. Китай виступає за колію 1435 мм, а Киргизстан воліє залишитися на інфраструктурі широкої колії, яка залишилася країні після розпаду СРСР.

Також є відкритим питання фінансування нової інфраструктури. Китай, якому найбільше важливий проєкт, не готовий взяти на себе всі витрати, оцінені в 4,5 млрд доларів.

Цікаво про ремонти: для чого потрібна, як вибрати та користуватися шпаклівкою для стін

Читайте більше новин про війну росії проти України у спецтемі на Build Portal

Источник:
cfts
24 августа 2022 г.
2002
Працювати з реєстрами адрес, будівель та споруд потрібно буде працівникам органів місцевого самовряд...
23 августа 2022 г.
4013
Американські архітектори зі студії Handel Architects спроєктували хмарочос Angels Landing у Лос-Андж...
Українці, що ви думаєте з цього приводу? Давайте обговорювати!
Не стійте осторонь – вільно діліться своєю думкою з іншими людьми.
Але, будь ласка, будьте ввічливі та дотримуйтесь правил коментування. ПОСИЛАННЯ ЗАБОРОНЕНІ, та блокуються автоматом.
Заборонені будь-які посилання (коментар з посиланням не може бути доданий, він автоматично блокується)

Заборонено і буде заблоковано:
- реклама
- спам та шахрайство
- образи, дискримінаційні висловлювання

Редакція не модерує коментарі, відповідальність за зміст коментарів несе автор коментаря. Редакція Build Portal залишає за собою право не погоджуватись з думкою автора коментаря, проте надає свободу слова відповідно до ст. 21, 24 та ст. 34 Конституції України.

Шановні читачі, читайте коментарі вдумливо, пам'ятайте, що автором коментарів можуть бути різні джерела.

Будь ласка, поставтеся до цих правил з повною відповідальністю.
Якщо дії коментованого шкодять читачам, рекламодавцям, співробітникам Build Portal або всій нашій спільноті, ми можемо заблокувати користувача.
Читать полностью Скрыть
Вчера
3579
Верховна Рада України на засіданні 19 листопада ухвалила у другому читанні проєкт закону про державн...
19 ноября 2024 г.
3569
На 2025 рік Уряд виділяє на виплату компенсацій лише 4 млрд гривень – щонайменше вдвічі меншу ...
12 ноября 2024 г.
3894
В той же час Україна потребує 5 мільярдів доларів для термінового відновлення інфраструктури...
Вчера
1380
Що включає повний покрівельний комплект Ruukki, та чому його варто обрати...
19 ноября 2024 г.
12574
Розташована в культурному районі Саадіят, резиденція буде оточена монументальними архітектурними тво...
14 ноября 2024 г.
8625
Фасадну стіну зібрано з шести тисяч напівпрозорих блоків боросилікатного скла...
11 ноября 2024 г.
1339
18 грудня 2024 року відбудеться UKRAINIAN SPECIAL BUILDING AWARDS IBUILD 2024, де будуть відзна...
11 ноября 2024 г.
1259
29 листопада відбудеться семінар та вебінар ФІНАНСУВАННЯ БУДІВНИЦТВА - 2024/2025! Житло (квартири, п...
13 ноября 2024 г.
3451
Захід стане майданчиком для конструктивного діалогу, висловлювання та обговорення різноманітних думо...
Почтовая рассылка Build Portal для участников строительного бизнеса
Только самое важное
*один раз в неделю
Андрей Озейчук – строитель с 27-летним опытом, основатель компаний Rauta, Kovlar и Teza, предс...
26 июня 2023 г.
389
Андрій Озейчук – будівельник з 27-річним досвідом, засновник компаній Rauta, Kovlar та Teza, г...
18 марта 2024 г.
3728
BUILD PORTAL - Агрегатор новин
  • Збираємо всі існуючі новини будівельного ринку в одному місці
  • Унікальний "SMART рубрикатор" (розумний рубрикатор): це дуже деталізований по кожному напрямку рубрикатор аби ви змогли швидко знайти всі згруповані матеріали з потрібної теми
Build portal - українське народне медіа - без впливу оліграхів та влади!