РУС УКР РУС ENG
НБУ: USD: 41.876 EUR: 43.511
Банк Покупка Продажа НБУ
USD 39.800 40.300 41.876
EUR 40.000 41.000 43.511
USD 41.700 42.185 41.876
EUR 43.330 44.030 43.511
Новость

Китай побудує залізничну гілку в обхід росії

Будівництво залізничної лінії в обхід рф дає Китаю шанс запустити альтернативний транспортний шлях між Піднебесною та Євросоюзом
6345
26 августа 2022 г.


З’єднає Китай, Киргизстан
та Узбекистан


У 2023 році мають розпочатися роботи з будівництва нової залізничної гілки, що з’єднає Китай, Киргизстан та Узбекистан. Проект обговорюється багато років, але війна в Україні та проблеми з транзитом через росію спонукали Китай до більш рішучих дій.

Ідея побудувати нове сполучення не нова - вперше переговори пройшли два десятиліття тому. Однак останнім часом воно набуло все більшого значення.

Зазначається, що агресія рф проти України ускладнила використання Транссибірської залізниці для перевезення вантажів між Азією та Європою - хоча транзит не підпадає під санкції, збільшився час транспортування або витрати, пов’язані, зокрема, зі страхуванням вантажу. Крім того, звичайно, э фактор непередбачуваності війни, що триває.

Повідомляється, що президент Киргизстану Садир Жапаров кілька тижнів тому оголосив про досягнення попередньої домовленості щодо будівництва. Остаточна угода може бути підписана у вересні цього року.

Будівництво залізничної лінії в обхід росії дає Китаю шанс запустити альтернативний транспортний шлях між Піднебесною та Євросоюзом.

Експерти також зазначають, що більш активна участь Китаю в Узбекистані та Киргизстані посилить позиції країни в регіоні.

Нова залізнична лінія має забезпечити найкоротше сполучення між Китаєм та Європою, що дозволить зменшити час транспортування приблизно на тиждень. До кінця цього року триватимуть підготовчі роботи, а вже у 2023 році будівельні роботи мають розпочатися.

Точний маршрут ще обговорюється, але за попередніми припущеннями, загальна довжина нової лінії становитиме 523 км, з яких 213 км буде побудовано в Китаї, 260 км в Киргизстані і останні 50 км в Узбекистані. Значну частину доведеться будувати в несприятливій, гірській місцевості.

Цікаво, що спірним є стандарт будівництва нової лінії. Китай виступає за колію 1435 мм, а Киргизстан воліє залишитися на інфраструктурі широкої колії, яка залишилася країні після розпаду СРСР.

Також є відкритим питання фінансування нової інфраструктури. Китай, якому найбільше важливий проєкт, не готовий взяти на себе всі витрати, оцінені в 4,5 млрд доларів.

Цікаво про ремонти: для чого потрібна, як вибрати та користуватися шпаклівкою для стін

Читайте більше новин про війну росії проти України у спецтемі на Build Portal

Источник:
cfts
24 августа 2022 г.
2017
Працювати з реєстрами адрес, будівель та споруд потрібно буде працівникам органів місцевого самовряд...
23 августа 2022 г.
4029
Американські архітектори зі студії Handel Architects спроєктували хмарочос Angels Landing у Лос-Андж...
Українці, що ви думаєте з цього приводу? Давайте обговорювати!
Не стійте осторонь – вільно діліться своєю думкою з іншими людьми.
Але, будь ласка, будьте ввічливі та дотримуйтесь правил коментування. ПОСИЛАННЯ ЗАБОРОНЕНІ, та блокуються автоматом.
Заборонені будь-які посилання (коментар з посиланням не може бути доданий, він автоматично блокується)

Заборонено і буде заблоковано:
- реклама
- спам та шахрайство
- образи, дискримінаційні висловлювання

Редакція не модерує коментарі, відповідальність за зміст коментарів несе автор коментаря. Редакція Build Portal залишає за собою право не погоджуватись з думкою автора коментаря, проте надає свободу слова відповідно до ст. 21, 24 та ст. 34 Конституції України.

Шановні читачі, читайте коментарі вдумливо, пам'ятайте, що автором коментарів можуть бути різні джерела.

Будь ласка, поставтеся до цих правил з повною відповідальністю.
Якщо дії коментованого шкодять читачам, рекламодавцям, співробітникам Build Portal або всій нашій спільноті, ми можемо заблокувати користувача.
Читать полностью Скрыть
18 декабря 2024 г.
3897
Окрім 4 млрд гривень, які на програму єВідновлення заклали у держбюджеті на 2025 рік, додатково виді...
17 декабря 2024 г.
4198
В першому півріччі 2024 року рівень освоєння таких коштів становив лише 16,8%. Загалом під час аудит...
13 декабря 2024 г.
2363
Інфляційний сплеск все більше набуває фундаментальних ознак...
01 января 2000 г.
18
Економічна ефективність сучасних систем водовідведення: інвестиції, які забезпечують надійність інфр...
01 января 2000 г.
21
Дізнайтесь, чому важливо узаконити самобуд і якими є етапи легалізації будови...
19 декабря 2024 г.
7445
Дизайн та концепція проєкту натхненні роботами світових лендарт-митців, зокрема, “Золотою спір...
20 декабря 2024 г.
1279
20 грудня обговоримо важливі питання цифровізації та вдосконалення будівельної галузі...
18 декабря 2024 г.
2306
18 грудня 2024 року відбудеться UKRAINIAN SPECIAL BUILDING AWARDS IBUILD 2024, де будуть відзначені ...
10 декабря 2024 г.
1564
12 грудня 2024 року в Києві відбудеться визначна подія для професіоналів будівельної, девелоперської...
Почтовая рассылка Build Portal для участников строительного бизнеса
Только самое важное
*один раз в неделю
Юрій Обух, директор Рууккі Україна розповів про незмінний курс компанії до інновацій і без...
18 декабря 2024 г.
2604
Андрей Озейчук – строитель с 27-летним опытом, основатель компаний Rauta, Kovlar и Teza, предс...
26 июня 2023 г.
464
BUILD PORTAL - Агрегатор новин
  • Збираємо всі існуючі новини будівельного ринку в одному місці
  • Унікальний "SMART рубрикатор" (розумний рубрикатор): це дуже деталізований по кожному напрямку рубрикатор аби ви змогли швидко знайти всі згруповані матеріали з потрібної теми
Build portal - українське народне медіа - без впливу оліграхів та влади!