РУС УКР РУС ENG
НБУ: USD: 42.155 EUR: 43.500
Банк Покупка Продажа НБУ
USD 39.800 40.300 42.155
EUR 40.000 41.000 43.500
USD 42.050 42.600 42.155
EUR 43.500 44.240 43.500
Новость

Перший у світі: у Китаї запустили потяг на магнітному підвісі з постійними магнітами

Потяг рухається зі швидкістю 80 км/год без фізичного контакту з колійною структурою. Витрати на будівництво подібної транспортної системи становлять приблизно десяту частину від витрат на спорудження лінії метро
5433
17 августа 2022 г.


Потяг на
магнітному підвісі


У китайській провінції Цзянсі відкрито першу у світі лінію транспортної системи на магнітному підвісі, оснащену постійними магнітами. Магніти створюють постійну силу відштовхування, достатню для утримання двовагонного поїзда з 88 пасажирами.

Про це пише Сіньхуа.

Систему відрізняє також верхнє розташування колійної структури.

Пілотна лінія завдовжки 800 метрів розташована на висоті 10 метрів над поверхнею землі. Потяг рухається зі швидкістю 80 км/год без фізичного контакту з колійною структурою. Через практично повну відсутність тертя для потягу потрібні лише незначні витрати електроенергії. Технологія, що застосовується, створює невисокий рівень електромагнітного випромінювання, а витрати на будівництво подібної транспортної системи становлять приблизно десяту частину від витрат на спорудження лінії метро.

Нова технологія магнітного підвісу розроблена фахівцями Університету науки та технології провінції Цзянсі, групи China Railway Liuyuan (CRL), компанії China Railway Hi‑Tech Industry.

Місцева транспортна адміністрація має намір після ходових випробувань збільшити довжину лінії до 7,5 км, а максимальну швидкість поїздів - до 120 км/год.

Зазначається, що транспортна система на магнітному підвісі на основі постійних магнітів має суттєві переваги перед альтернативою у вигляді підземної лінії метро за такими показниками, як швидкість та комфорт. У Китаї на більшості підземних ліній метро максимальна швидкість поїздів не перевищує 80 км/год, тоді як швидкість поїзда на магнітному підвісі на основі постійних магнітів з керуванням за допомогою штучного інтелекту може бути на 50% вищою.

Навіть у центрі міста з інтенсивним рухом транспорту потяг може розвивати досить високу швидкість та уникати заторів, а пасажирам з висоти відкриваються мальовничі краєвиди. Такий поїзд створює значно менше шуму та не викликає електромагнітних перешкод.

Будівництво подібних ліній на додаток до метрополітену та полегшеного рейкового транспорту дозволить формувати ефективні системи міського транспорту та послужить стимулом для виробництва високотехнологічного обладнання.

Цікаво про ремонти: для чого потрібна, як вибрати та користуватися шпаклівкою для стін

Читайте більше новин про війну росії проти України у спецтемі на Build Portal

Источник:
cfts
17 августа 2022 г.
3950
Програма передбачає співфінансування: 30% оплачують мешканці, а 70% – міський бюджет...
16 августа 2022 г.
3447
Податок становитиме 23 долари в години пік...
16 августа 2022 г.
3098
Спостерігається позитивна динаміка, але показники все одно нижчі, ніж торік. У травні виготовили 150...
Українці, що ви думаєте з цього приводу? Давайте обговорювати!
Не стійте осторонь – вільно діліться своєю думкою з іншими людьми.
Але, будь ласка, будьте ввічливі та дотримуйтесь правил коментування. ПОСИЛАННЯ ЗАБОРОНЕНІ, та блокуються автоматом.
Заборонені будь-які посилання (коментар з посиланням не може бути доданий, він автоматично блокується)

Заборонено і буде заблоковано:
- реклама
- спам та шахрайство
- образи, дискримінаційні висловлювання

Редакція не модерує коментарі, відповідальність за зміст коментарів несе автор коментаря. Редакція Build Portal залишає за собою право не погоджуватись з думкою автора коментаря, проте надає свободу слова відповідно до ст. 21, 24 та ст. 34 Конституції України.

Шановні читачі, читайте коментарі вдумливо, пам'ятайте, що автором коментарів можуть бути різні джерела.

Будь ласка, поставтеся до цих правил з повною відповідальністю.
Якщо дії коментованого шкодять читачам, рекламодавцям, співробітникам Build Portal або всій нашій спільноті, ми можемо заблокувати користувача.
Читать полностью Скрыть
15 января 2025 г.
5963
Аналітики українського маркетплейсу нерухомості, проаналізували ціни на квадратний метр жи...
15 января 2025 г.
3096
Регламент (ЄС) 2024/3110 замінить чинний Регламент (ЄС) № 305/2011. Основні зміни спрямовані на гарм...
13 января 2025 г.
3945
Нововведення дозволить запобігти незаконним забудовам, спростить відведення ділянок та забезпечить а...
Сегодня
397
The leading European manufacturer of steel construction solutions has set an ambitious goal: to redu...
Сегодня
4440
Концепція базується на грі з рельєфом – один з фасадів будівлі підпорядковується важливій пішо...
20 декабря 2024 г.
1936
20 грудня обговоримо важливі питання цифровізації та вдосконалення будівельної галузі...
18 декабря 2024 г.
2494
18 грудня 2024 року відбудеться UKRAINIAN SPECIAL BUILDING AWARDS IBUILD 2024, де будуть відзначені ...
10 декабря 2024 г.
1666
12 грудня 2024 року в Києві відбудеться визначна подія для професіоналів будівельної, девелоперської...
Почтовая рассылка Build Portal для участников строительного бизнеса
Только самое важное
*один раз в неделю
Юрій Обух, директор Рууккі Україна розповів про незмінний курс компанії до інновацій і без...
18 декабря 2024 г.
2892
Андрей Озейчук – строитель с 27-летним опытом, основатель компаний Rauta, Kovlar и Teza, предс...
26 июня 2023 г.
530
BUILD PORTAL - Агрегатор новин
  • Збираємо всі існуючі новини будівельного ринку в одному місці
  • Унікальний "SMART рубрикатор" (розумний рубрикатор): це дуже деталізований по кожному напрямку рубрикатор аби ви змогли швидко знайти всі згруповані матеріали з потрібної теми
Build portal - українське народне медіа - без впливу оліграхів та влади!