РУС УКР РУС ENG
НБУ: USD: 41.289 EUR: 44.968
Банк Покупка Продажа НБУ
USD 39.800 40.300 41.289
EUR 40.000 41.000 44.968
USD 41.070 41.490 41.289
EUR 44.750 45.430 44.968
Новость

Перший у світі: у Китаї запустили потяг на магнітному підвісі з постійними магнітами

Потяг рухається зі швидкістю 80 км/год без фізичного контакту з колійною структурою. Витрати на будівництво подібної транспортної системи становлять приблизно десяту частину від витрат на спорудження лінії метро
5386
17 августа 2022 г.


Потяг на
магнітному підвісі


У китайській провінції Цзянсі відкрито першу у світі лінію транспортної системи на магнітному підвісі, оснащену постійними магнітами. Магніти створюють постійну силу відштовхування, достатню для утримання двовагонного поїзда з 88 пасажирами.

Про це пише Сіньхуа.

Систему відрізняє також верхнє розташування колійної структури.

Пілотна лінія завдовжки 800 метрів розташована на висоті 10 метрів над поверхнею землі. Потяг рухається зі швидкістю 80 км/год без фізичного контакту з колійною структурою. Через практично повну відсутність тертя для потягу потрібні лише незначні витрати електроенергії. Технологія, що застосовується, створює невисокий рівень електромагнітного випромінювання, а витрати на будівництво подібної транспортної системи становлять приблизно десяту частину від витрат на спорудження лінії метро.

Нова технологія магнітного підвісу розроблена фахівцями Університету науки та технології провінції Цзянсі, групи China Railway Liuyuan (CRL), компанії China Railway Hi‑Tech Industry.

Місцева транспортна адміністрація має намір після ходових випробувань збільшити довжину лінії до 7,5 км, а максимальну швидкість поїздів - до 120 км/год.

Зазначається, що транспортна система на магнітному підвісі на основі постійних магнітів має суттєві переваги перед альтернативою у вигляді підземної лінії метро за такими показниками, як швидкість та комфорт. У Китаї на більшості підземних ліній метро максимальна швидкість поїздів не перевищує 80 км/год, тоді як швидкість поїзда на магнітному підвісі на основі постійних магнітів з керуванням за допомогою штучного інтелекту може бути на 50% вищою.

Навіть у центрі міста з інтенсивним рухом транспорту потяг може розвивати досить високу швидкість та уникати заторів, а пасажирам з висоти відкриваються мальовничі краєвиди. Такий поїзд створює значно менше шуму та не викликає електромагнітних перешкод.

Будівництво подібних ліній на додаток до метрополітену та полегшеного рейкового транспорту дозволить формувати ефективні системи міського транспорту та послужить стимулом для виробництва високотехнологічного обладнання.

Цікаво про ремонти: для чого потрібна, як вибрати та користуватися шпаклівкою для стін

Читайте більше новин про війну росії проти України у спецтемі на Build Portal

Источник:
cfts
17 августа 2022 г.
3928
Програма передбачає співфінансування: 30% оплачують мешканці, а 70% – міський бюджет...
16 августа 2022 г.
3404
Податок становитиме 23 долари в години пік...
16 августа 2022 г.
3073
Спостерігається позитивна динаміка, але показники все одно нижчі, ніж торік. У травні виготовили 150...
Українці, що ви думаєте з цього приводу? Давайте обговорювати!
Не стійте осторонь – вільно діліться своєю думкою з іншими людьми.
Але, будь ласка, будьте ввічливі та дотримуйтесь правил коментування. ПОСИЛАННЯ ЗАБОРОНЕНІ, та блокуються автоматом.
Заборонені будь-які посилання (коментар з посиланням не може бути доданий, він автоматично блокується)

Заборонено і буде заблоковано:
- реклама
- спам та шахрайство
- образи, дискримінаційні висловлювання

Редакція не модерує коментарі, відповідальність за зміст коментарів несе автор коментаря. Редакція Build Portal залишає за собою право не погоджуватись з думкою автора коментаря, проте надає свободу слова відповідно до ст. 21, 24 та ст. 34 Конституції України.

Шановні читачі, читайте коментарі вдумливо, пам'ятайте, що автором коментарів можуть бути різні джерела.

Будь ласка, поставтеся до цих правил з повною відповідальністю.
Якщо дії коментованого шкодять читачам, рекламодавцям, співробітникам Build Portal або всій нашій спільноті, ми можемо заблокувати користувача.
Читать полностью Скрыть
Сегодня
621
Щодалі сильніші та триваліші теплові хвилі руйнують бітумну черепицю. Різкі перепади температури роз...
01 ноября 2024 г.
4876
Це може призвести до повного припинення діяльності основної програми компенсацій в Україні в наступн...
01 ноября 2024 г.
2055
Для цього народні депутати пропонують передбачити відповідні видатки із загального бюджетного фонду...
Сегодня
449
Особенности и преимущества масляных радиаторов...
01 ноября 2024 г.
1359
Всередині нього буде знаходитися величезний атріум зі спіралеподібною вежею в центрі. Навколо цієї в...
01 ноября 2024 г.
534
Автор проєкту, відомий японський архітектор Шигеру Бан, зазначає, що музей є роботою з органічним фа...
22 октября 2024 г.
1452
Захід стане майданчиком для конструктивного діалогу, висловлювання та обговорення різноманітних думо...
15 октября 2024 г.
1731
19 листопада усі провідні бімщики країни знову зустрінуться, щоб подискутувати, обговорити події, но...
10 октября 2024 г.
1274
У Києві відбудеться професійний форум, де зберуться провідні експерти та фахівці будівельної га...
Почтовая рассылка Build Portal для участников строительного бизнеса
Только самое важное
*один раз в неделю
Андрей Озейчук – строитель с 27-летним опытом, основатель компаний Rauta, Kovlar и Teza, предс...
26 июня 2023 г.
351
Андрій Озейчук – будівельник з 27-річним досвідом, засновник компаній Rauta, Kovlar та Teza, г...
18 марта 2024 г.
3679
BUILD PORTAL - Агрегатор новин
  • Збираємо всі існуючі новини будівельного ринку в одному місці
  • Унікальний "SMART рубрикатор" (розумний рубрикатор): це дуже деталізований по кожному напрямку рубрикатор аби ви змогли швидко знайти всі згруповані матеріали з потрібної теми
Build portal - українське народне медіа - без впливу оліграхів та влади!