РУС УКР РУС ENG
НБУ: USD: 41.395 EUR: 47.025
Банк Покупка Продажа НБУ
USD 39.800 40.300 41.395
EUR 40.000 41.000 47.025
USD 41.090 41.490 41.395
EUR 47.250 48.049 47.025
Новость

Перший у світі: у Китаї запустили потяг на магнітному підвісі з постійними магнітами

Потяг рухається зі швидкістю 80 км/год без фізичного контакту з колійною структурою. Витрати на будівництво подібної транспортної системи становлять приблизно десяту частину від витрат на спорудження лінії метро
5477
17 августа 2022 г.


Потяг на
магнітному підвісі


У китайській провінції Цзянсі відкрито першу у світі лінію транспортної системи на магнітному підвісі, оснащену постійними магнітами. Магніти створюють постійну силу відштовхування, достатню для утримання двовагонного поїзда з 88 пасажирами.

Про це пише Сіньхуа.

Систему відрізняє також верхнє розташування колійної структури.

Пілотна лінія завдовжки 800 метрів розташована на висоті 10 метрів над поверхнею землі. Потяг рухається зі швидкістю 80 км/год без фізичного контакту з колійною структурою. Через практично повну відсутність тертя для потягу потрібні лише незначні витрати електроенергії. Технологія, що застосовується, створює невисокий рівень електромагнітного випромінювання, а витрати на будівництво подібної транспортної системи становлять приблизно десяту частину від витрат на спорудження лінії метро.

Нова технологія магнітного підвісу розроблена фахівцями Університету науки та технології провінції Цзянсі, групи China Railway Liuyuan (CRL), компанії China Railway Hi‑Tech Industry.

Місцева транспортна адміністрація має намір після ходових випробувань збільшити довжину лінії до 7,5 км, а максимальну швидкість поїздів - до 120 км/год.

Зазначається, що транспортна система на магнітному підвісі на основі постійних магнітів має суттєві переваги перед альтернативою у вигляді підземної лінії метро за такими показниками, як швидкість та комфорт. У Китаї на більшості підземних ліній метро максимальна швидкість поїздів не перевищує 80 км/год, тоді як швидкість поїзда на магнітному підвісі на основі постійних магнітів з керуванням за допомогою штучного інтелекту може бути на 50% вищою.

Навіть у центрі міста з інтенсивним рухом транспорту потяг може розвивати досить високу швидкість та уникати заторів, а пасажирам з висоти відкриваються мальовничі краєвиди. Такий поїзд створює значно менше шуму та не викликає електромагнітних перешкод.

Будівництво подібних ліній на додаток до метрополітену та полегшеного рейкового транспорту дозволить формувати ефективні системи міського транспорту та послужить стимулом для виробництва високотехнологічного обладнання.

Цікаво про ремонти: для чого потрібна, як вибрати та користуватися шпаклівкою для стін

Читайте більше новин про війну росії проти України у спецтемі на Build Portal

Источник:
cfts
17 августа 2022 г.
3980
Програма передбачає співфінансування: 30% оплачують мешканці, а 70% – міський бюджет...
16 августа 2022 г.
3478
Податок становитиме 23 долари в години пік...
16 августа 2022 г.
3127
Спостерігається позитивна динаміка, але показники все одно нижчі, ніж торік. У травні виготовили 150...
Українці, що ви думаєте з цього приводу? Давайте обговорювати!
Не стійте осторонь – вільно діліться своєю думкою з іншими людьми.
Але, будь ласка, будьте ввічливі та дотримуйтесь правил коментування. ПОСИЛАННЯ ЗАБОРОНЕНІ, та блокуються автоматом.
Заборонені будь-які посилання (коментар з посиланням не може бути доданий, він автоматично блокується)

Заборонено і буде заблоковано:
- реклама
- спам та шахрайство
- образи, дискримінаційні висловлювання

Редакція не модерує коментарі, відповідальність за зміст коментарів несе автор коментаря. Редакція Build Portal залишає за собою право не погоджуватись з думкою автора коментаря, проте надає свободу слова відповідно до ст. 21, 24 та ст. 34 Конституції України.

Шановні читачі, читайте коментарі вдумливо, пам'ятайте, що автором коментарів можуть бути різні джерела.

Будь ласка, поставтеся до цих правил з повною відповідальністю.
Якщо дії коментованого шкодять читачам, рекламодавцям, співробітникам Build Portal або всій нашій спільноті, ми можемо заблокувати користувача.
Читать полностью Скрыть
08 апреля 2025 г.
3893
Наразі землі, які були незаконно відчужені, повертаються до держави та територіальних громад че...
19 марта 2025 г.
6041
Тимур Ткаченко оголосив про початок роботи нових правил роботи громадського транспорту під час триво...
14 марта 2025 г.
4899
Міський голова анонсував «очищення» міської влади, а також зміниу структур КМДА...
18 апреля 2025 г.
5576
Церкву було збудовано сто років тому, а з 2023-го вона не працює, бо відвідування храмів у Нідерланд...
17 апреля 2025 г.
5573
Потяг, розроблений у 1950 році, символізує епоху золотого італійського модернізму...
16 апреля 2025 г.
4456
Він складатиметься з двох модулів, що дозволяє легко розширювати простір в майбутньому...
11 апреля 2025 г.
1629
Під час заходу будівельна спільнота та представники влади разом з міжнародними партнерами об'єднають...
04 апреля 2025 г.
1469
16 квітня відбудеться RECOVERY CONSTRUCTION FORUM UKRAINE 2.0 - подія, яка стане майданчик...
Почтовая рассылка Build Portal для участников строительного бизнеса
Только самое важное
*один раз в неделю
Igor Vykhrystiuk is a successful Ukrainian businessman, entrepreneur and expert in construction, env...
04 апреля 2022 г.
535
Ігор Вихристюк – успішний український бізнесмен, підприємець і фахівець у сфері будівництва, е...
04 апреля 2022 г.
753
BUILD PORTAL - Агрегатор новин
  • Збираємо всі існуючі новини будівельного ринку в одному місці
  • Унікальний "SMART рубрикатор" (розумний рубрикатор): це дуже деталізований по кожному напрямку рубрикатор аби ви змогли швидко знайти всі згруповані матеріали з потрібної теми
Build portal - українське народне медіа - без впливу оліграхів та влади!