РУС УКР РУС ENG
НБУ: USD: 39.670 EUR: 42.520
Банк Покупка Продажа НБУ
USD 39.800 40.300 39.670
EUR 40.000 41.000 42.520
USD 39.450 39.830 39.670
EUR 42.280 42.850 42.520
Ми допрацьовуємо BuildPortal. Зовсім скоро він стане ще кращим!

Іван Салій: "УКРЗАЛІЗНИЦЯ" в’їхала в тупик!

Президент Всеукраїнської спілки виробників будматеріалів Іван Салій аналізує стан рухомого складу "Укрзалізниці"
1621 13.10.2017 в 10:27

БЛОГ ІВАНА САЛІЯ

Президент Всеукраїнської спілки виробників будівельних матеріалів






90% – зношеність рухомого складу.

Через рік – у 2 рази менше стане вантажних вагонів, у 5 разів локомотивів (із 1000 до 200 одиниць).

Встановили тариф на подачу державного вагону – 90 грн., але в доступі жодного немає. Є лише за ринковим тарифом через посередників для того ж державного вагону – 500-700 грн.

Та ж ситуація і з зерновозами: встановлений тариф – 265 грн., а по факту ринково-реформаторський тариф – 670 грн.

І що?

9 місяців тривають дебати в основному з металургами і хіміками:

На скільки підвищити тариф на перевезення: на 25,0%
                                                                    на 22,5%
                                                                    на 15,0%
                                                                    на 8,4% чи 11,3%
дебатується до сьогодні.

Уряд споглядає, Адміністрація Президента не втручається, Міністра від відповідальності відсторонили.

«Укрзалізниця» сховала іноземних «реформаторів на барабані» – не звітують, не рятують ситуацію...

Виставили інтелігентних розумників «молодую команду» відбиватись від виробничників, але вони володіють аналітикою дефіциту, а не управлінським ресурсом.

Вони не впливають на «смотрящих»...

Їм вкотре взялась сприяти Федерація роботодавців України (Голова Дмитро Олійник та Генеральний директор Руслан Іллічов). Патріотично, компетентно і процедурно делікатно. І на виході – 11,3% + меморандум – дружити.

А головні питання:
1. Де управлінські кадри? Де лідери, яких почує Президент, РНБО і Прем'єр?
2. Коли тарифи стануть однаковими на всіх станціях і полустанках? Одразу пропаде дефіцит вагонів. Оздоровиться бізнес-середовище.

Ніякої публічності та інформації: скільки вагонів по 15 діб простоюють з вантажем знерухомлені, скільки вагонів вільних, який обіг вагонів і т.д.

Усі про все знають... «и говорят»...

Управляти та диспетчеризувати – безпорадні.

На залізниці колапс! Не споглядайте, а дійте!

Президент
Всеукраїнської спілки
Виробників будматеріалів
Іван Салій

Джерело: Всеукраїнська спілка виробників будматеріалів

 
 
Интересные новости:
02.10.2017
2080
Відкрите звернення Івана Салія, Президента Всеукраїнської спілки виробників будматеріалів до Президе...
23.08.2017
2104
Унікальний погляд в історію незалежності і аналіз будівельної галузі у надихаючому привітанні із Дне...
11.08.2017
2940
Традиційне вітання Івана Салія, президента Всеукраїнської спілки виробників будматеріалів із Днем бу...
21.03.2024
6556
Ольга Ворона, директор ТОВ «Пенетрон Україна» розповіла, як в умовах війни змінилас...
19.02.2024
3189
Дізнайтесь більше про новітнє рішення від "БІГ-СІТІ ЮА" у сфері водовідведення, його переваги та осо...
19.01.2024
22637
Анна Гонтаренко, ТВО виконавчого директора Асоціації Український Центр Сталевого Будівництва поділил...