РУС УКР РУС ENG
НБУ: USD: 38.800 EUR: 42.245
Банк Покупка Продажа НБУ
USD 39.800 40.300 38.800
EUR 40.000 41.000 42.245
USD 38.750 39.050 38.800
EUR 42.200 42.649 42.245
Ми допрацьовуємо BuildPortal. Зовсім скоро він стане ще кращим!

Законопроєкт про агломерації на стадії розробки: що пропонують депутати?

Депутати готують законопроєкт про агломерації, його хочуть ухвалити вже в цьому році
3578 02.03.2021 в 07:27


Законопроєкт про агломерації


Партія «Слуга народу» пропонує на законодавчому рівні запровадити можливість об’єднання великих міст в агломерації з суміжними містами. Законопроєкт, який зараз знаходиться на стадії розробки, планують ухвалити вже в цьому році.

Подільсько-Воскресенський міст, Кубраков відповів Кличко: ми наполягаємо, аби місто дало державі добудувати мостовий перехід

За словами голови підкомітету з питань адміністративно-територіального устрою Віталія Безгіна, «ядро» агломерації та його міста-«супутники» зможуть об’єднуватися для вирішення спільних проблем та розвитку. Планується, що керуватимуть такими об’єднаннями Ради агломерації. Вони повинні стати інструментом взаємодії між усіма населеними пунктами.

Рада агломерації буде складатися з міських, сільських, селищних голів громад, котрі входять до агломерації. Проте чиновники не впевнені, чи доцільно, аби керівником ради агломерації був очільник «головного» міста. Поки розглядається кілька концепцій: щоб радою керували за змінним принципом або щоб її очолював голова однієї з суміжних громад.

Найбільші витрати на дороги ніж будь-коли: торік на дороги пішло 140 мільярдів. Чим пояснюють такі видатки? (ІНФОГРАФІКА)

На рівні агломерації можна буде вирішувати питання громадського транспорту, ремонту доріг, містобудування, поводження з відходами, водопостачання та водовідведення.

Агломерацію можна буде утворити на території, де постійно мешкає понад 200 тисяч людей. Це допоможе більшій кількості міст об’єднатися в агломерацію та стати альтернативним центром тяжіння в області.

Автори зазанчають, що великі міста України – Київ, Львів, Одеса, Харків – вже живуть єдиним організмом із прилеглими громадами, тобто створюють агломерації. Наприклад, щодня до Києва на роботу чи у справах в’їжджають і виїжджають 400 тисяч людей, до Львова – 80 тисяч. Через відсутність розвиненої мережі транспорту велика частина мешканців навколишніх міст приїздить до Києва на авто (45-50%). Звідси – постійні затори, транспортний колапс і втрати для економіки кожного з міст агломерації. Першим рішенням має бути розгортання спільної мережі комунального транспорту та побудова перехоплюючих паркінгів на в’їздах у Київ.

Ми розпочинаємо 40 розвиткових проєктів у цьому році - Чернишов 

Интересно о строительной технике: ранее мы писали о фронтальных погрузчиках Shantui
Источник: hmarochos
 
 
Интересные новости:
02.03.2021
923
Вартість нового будівництва одного кілометра дороги торік становило 90 мільйонів гривень. ...
02.03.2021
3184
Зеленский подписал закон №3755, который усиливает административную ответственность за нарушение...
19.03.2024
3340
В той же час легальний ринок праці скоротився на 1,5 млн людей...
19.03.2024
1190
Раніше агентство очікувало, що глобальна економіка у поточному році зросте на 2,1%...
19.03.2024
5681
Подивитися на нове творіння анонімного художника зібралися натовпи людей...