Банк | Покупка | Продажа | НБУ |
USD | 39.800 | 40.300 | 41.289 |
EUR | 40.000 | 41.000 | 44.968 |
USD | 41.070 | 41.490 | 41.289 |
EUR | 44.750 | 45.430 | 44.968 |
У 2020 році Україна витратила на дороги 140 мільярдів гривень – більше, ніж будь-коли. А на 2021 рік на ремонт дорог закладено 132 мільярдів. Про це йдеться в дослідженні VoxUkraine.
Дослідники порахували, що вартість нового будівництва одного кілометра дороги торік становило 90 мільйонів гривень. Вартість реконструкції одного кілометра – 38 мільйонів гривень, капремонту – 21 мільйон гривень, а поточного середнього ремонту – 10,8 мільйона гривень.
Чим пояснюється збільшення вартості ремонтів і будівницва? Так, у 2018 році вартість нового будівництва доріг у Дніпропетровській області становила 41,8 мільйона за кілометр, наступного року – майже втричі більше, а торік зросла ще в півтора раза – до 190 мільйонів гривень. Причина цього – в будівництві великих відрізків магістралі Н-31, яка поєднує Дніпро та Київ. Ця дорога є одним із найбільших інфраструктурних об’єктів, який передбачає також будівництво кількох мостів і розв’язок.
У Чернівецькій області зробити капітальний ремонт одного кілометра коштує в чотири рази дорожче середньої вартості - 126 мільйонів гривень. Високу вартість може пояснювати капремонт траси Н-03 біля села Рингач, де ґрунт сильно насичений водою, тож гроші пішли на укріплення ґрунту та його осушення.
«Велике будівництво» збільшить ВВП України на 4,4% за наступні 5 років
Вартість поточного середнього ремонту в різних областях може відрізнятися в рази (рис.4). Це пояснюється тим, що поняття «поточний середній ремонт» може охоплювати різні види робіт – від звичайного «ямкового» ремонту до перестилання одного чи декількох шарів асфальту.
По-друге, ремонт чи оновлення споруд на дорогах – відбійників, мостів чи шляхопроводів – також підвищуватиме вартість. По-третє, можливо, що через вищий попит на ремонтні роботи в останні роки компанії, які проводять такі роботи, підняли ціни.
Масштабний будівельний проєкт “Мале Карпатське коло” потрапив у програму “Велике Будівництво”
Интересно о строительной технике: ранее мы писали о фронтальных погрузчиках Shantui
Заборонено і буде заблоковано:
- реклама
- спам та шахрайство
- образи, дискримінаційні висловлювання
Редакція не модерує коментарі, відповідальність за зміст коментарів несе автор коментаря. Редакція Build Portal залишає за собою право не погоджуватись з думкою автора коментаря, проте надає свободу слова відповідно до ст. 21, 24 та ст. 34 Конституції України.
Шановні читачі, читайте коментарі вдумливо, пам'ятайте, що автором коментарів можуть бути різні джерела.