РУС УКР РУС ENG
НБУ: USD: 39.670 EUR: 42.520
Банк Покупка Продажа НБУ
USD 39.800 40.300 39.670
EUR 40.000 41.000 42.520
USD 39.450 39.830 39.670
EUR 42.280 42.850 42.520
Ми допрацьовуємо BuildPortal. Зовсім скоро він стане ще кращим!

Мінрегіон вводить обов’язкове використання перевантажувачів при укладанні асфальту

Дороги без вибоїн і тріщин: Мінрегіон вводить обов’язкове використання перевантажувачів при укладанні асфальту на найбільших трасах
3421 13.05.2019 в 08:03



Зміни норми ДБН: дороги

У змінах до ДБН В.2.3-4-2015 «Автомобільні дороги. Частина І. Проектування. Частина II. Будівництво» міститься обов’язкова вимога - на міжнародних автомобільних дорогах І-ї категорії використовувати спеціальні перевантажувачі при укладанні асфальтобетонного покриття, які вирівнюють температуру і склад асфальтобетонної суміші.

За підрахунками експертів, це сприятиме підвищенню якості дорожнього покриття в цілому на третину, продовжить строк служби таких доріг та мінімізує появу вибоїн, тріщин та викришування. Про це написав заступник міністра регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України Лев Парцхаладзе на своїй сторінці у Facebook.

«Сегрегація у дорожньому будівництві - дуже негативне явище, яке знижує якість наших доріг. Це коли при неправильному укладанні асфальтобетонного покриття його частинки розподіляються нерівномірно, порушуються пропорції каменю, бітуму і повітря. Що може скоротити строк служби такого покриття до 50 відсотків, стати причиною появи тріщин, вибоїн та викришування. Для того, щоб цього не було, ми прописали у ДБН використання спеціальних перевантажувачів при укладанні доріг. Вони забезпечать додаткове перемішування АБС-суміші перед укладанням. Це вирівняє її температуру і склад, підвищить щільність та рівність покриття», - зазначив Лев Парцхаладзе.

Парцхаладзе наголосив, що використання перевантажувачів має бути обов’язковим при будівництві, реконструкції та капремонті міжнародних доріг, які відносяться до І категорії. Їх також доцільно застосовувати і на всіх інших дорогах. 

До слова, Міністр інфраструктури України Володимир Омелян, в свою чергу, запевнив в якості ремонтних робіт на дорогах М-05 (Київ-Одеса) та М-06 (Київ - Чоп)

Зміни до ДБН В.2.3-4-2015 «Автомобільні дороги. Частина І. Проектування. Частина II. Будівництво» розроблені ДП «ДерждорНДІ», вже затверджені та будуть опубліковані найближчим часом.

Нагадаємо, як писав Build Portal, Мінрегіон посилив цивільний захист громадян через зміни до норм ДБН.

Державні будівельні норми (ДБН) – обов’язкові до виконання нормативні акти, які використовуються під час проектування нових та реконструкції існуючих будівель, кварталів, мікрорайонів відповідно до їх призначення.

Якщо ви хочете дізнатися та проконтролювати  всі зміни в Державних будівельних нормах – читайте розділ «ДБНи», тут зібрані ВСІ нововеддення норм та коментарі експертів.

Джерело: прес-служба Лева Парцхаладзе

 
 
Интересные новости:
10.05.2019
5104
З 1 серпня цього року вступає в дію норма ДБН №539, яка «відповідає» за безпеку цивільно...
08.05.2019
3256
В Україні відмінено обмеження щодо можливої висоти торговельних залів у супермаркетах та інших магаз...
07.05.2019
3568
Украинские чиновники хотят заставить застройщиков строить здания, которые не будут бояться сильных з...
24.08.2023
2067
Проектом наказу пропонується затвердити зміни, якими визначити особливості розроблення розділу або ч...
24.08.2023
1813
Встановлюються чіткі вимоги до проєктування та будівництва нових тунелів на дорогах та залізничних ш...
15.08.2023
3010
Документ встановлює чіткі вимоги до проєктування та будівництва нових захисних споруд, а також рекон...