Банк | Покупка | Продажа | НБУ |
USD | 39.800 | 40.300 | 41.876 |
EUR | 40.000 | 41.000 | 43.511 |
USD | 41.700 | 42.185 | 41.876 |
EUR | 43.330 | 44.030 | 43.511 |
Верховна Рада підтримала законопроєкт, в якому йдеться про необхідність нормувати питання дистанційної та надомної праці. Дійсно, організація та налагодження ефективної дистанційної роботи сьогодні – одне з нагальних питань для багатьох бізнесів. Одні бізнеси запевняють, що навчилися жити онлайн, інші переконують в неефективності такої роботи.
Наприклад голова Netflix Рід Хастінгс в інтерв’ю для The Wall Street Journal сказав, що не вважає дистанційну роботу хорошою альтернативою офісній. "Не бачу жодних переваг дистанційної роботи. Неможливість працювати face to face, особливо в міжнародному масштабі, це – суцільний негатив."
Проте тенденція поширення вірусу свідчить про те, що ми маємо адаптуватися до дистанційних та гнучких форматів.
9 місяців дистанційних реалій: як це працює у великій компанії
Найбільша промислова компанія України на час карантину запровадила новий формат роботи для своїх співробітників, так званий "гнучкий офіс". Тобто, співробітники мають індивідуальні графіки, в яких наперед затверджено дні, коли вони працюють в офісі, а коли дистанційно.
За час роботи в "гнучкому офісі" співробітники стикнулися з низкою переваг та недоліків такого формату.
У цій статті відповідаємо на ТОП-5 найбільш актуальних запитань щодо організації формату роботи "гнучкий офіс".
Що думають співробітники про новий формат?
З впевненістю можемо сказати, що співробітники цілком задоволені нововведеннями: 71 відсоток опитаних зазначає, що їм комфортно і вони хочуть працювати у такому режимі й надалі.
Отже, тенденція показує, що співробітники вже призвичаїлися до нових реалій, а дистанційна робота стала буденною.
Які переваги відмічають для себе співробітники?
ТОП-3 переваг:
Додатковим підтвердженням, що співробітникам дійсно подобається нововведений формат роботи стає і те, що при відповіді на питання про недоліки, 36,6 відсотка – зазначають, що не бачать недоліків у форматі "гнучкого офісу".
Однак, з недоліків можемо виокремити:
Бачимо, що обидва найбільш розповсюджувані недоліки фактично пов’язані із браком "живого" спілкування. І загалом можемо сказати, що масовий перехід в онлайн позначається відчуттям соціальної ізольованості (про що говорять респонденти у всіх наших опитуваннях).
Чи вплинув новий формат на організацію робочої діяльності?
Ми запитали співробітників, чи помітили вони позитивний або негативний вплив "гнучкого офісу" на такі аспекти роботи як:
Цікаво! Абсолютна більшість співробітників дотримується однакової думки, що новий формат роботи ніяк не вплинув на жоден із зазначених аспектів роботи, за виключенням ефективності роботи. Думка співробітників з даного питання розділилася навпіл: 47 відсотків вважають, що "гнучкий офіс" ніяк не вплинув, а інші 47 відсотків стверджують, що режим "гнучкого офісу" позитивно вплинув на ефективність їхньої роботи.
Зазначимо наперед, що всі побажання, пов’язані зі збільшенням гнучкості. Відтак, половина опитаних бажає не лише "гнучких" днів, але й "гнучких" годин. Майже стільки ж хочуть працювати переважно вдома і приходити в офіс лише за особливими потребами. Ще близько 40 відсотків зазначають, що хочуть мати додаткові дні роботи вдома, які не були передбачені графіком.
Заборонено і буде заблоковано:
- реклама
- спам та шахрайство
- образи, дискримінаційні висловлювання
Редакція не модерує коментарі, відповідальність за зміст коментарів несе автор коментаря. Редакція Build Portal залишає за собою право не погоджуватись з думкою автора коментаря, проте надає свободу слова відповідно до ст. 21, 24 та ст. 34 Конституції України.
Шановні читачі, читайте коментарі вдумливо, пам'ятайте, що автором коментарів можуть бути різні джерела.