РУС УКР РУС ENG
НБУ: USD: 39.670 EUR: 42.520
Банк Покупка Продажа НБУ
USD 39.800 40.300 39.670
EUR 40.000 41.000 42.520
USD 39.450 39.830 39.670
EUR 42.280 42.850 42.520
Ми допрацьовуємо BuildPortal. Зовсім скоро він стане ще кращим!

На столичних велосипедистів чекає приємна несподіванка

Влада столиці оголосила план розвитку велосипедної інфраструктури
1961 08.09.2017 в 08:00



У столиці розробили основну концепцію розвитку велосипедної інфраструктури, яка торкнеться практично всіх вулиць міста, а також передмістя, і яку можна буде поступово втілювати в життя протягом 15 років, пише Вечірній Київ. Її представлять для обговорення громадськості і депутатів Київради вже найближчим часом. Над фундаментальним документом працювали українські та зарубіжні фахівці під егідою департаменту архітектури і містобудування. Що цікавого в концепції?

Доведено

По Києву можна їздити всюди (рельєф місцевості не перешкода) і в будь-яку погоду. Якщо правильно організувати рух і нанести розмітку, то їзда на двоколісному буде безпечною. Пересування на велосипеді - корисно для здоров'я і позбавляє від стояння в пробках.

Пропонується

Створити поетапно маршрути, в першу чергу - магістральні та рекреаційні. Магістральні веломаршрути зв'яжуть віддалені райони Києва з центрами тяжіння людей (торгові та розважальні центри) в радіусі 5 - 10 кілометрів.

Підвізні маршрути повинні зв'язати віддалені житлові масиви зі станціями метро і транспортними пересадковими вузлами, де будуть організовані перехоплюючі велопаркінги. Такі маршрути можуть бути довжиною в 2-4 км.

Другорядні маршрути обладнають після магістральних, це в основному проїзди всередині кварталів житлових масивів.

Рекреаційні маршрути почнуть створювати в першу чергу. Частина з них уже «обкатана» на міських велопробігах і знайома більшості столичних велосипедистів.

Головний рекреаційних маршрут довжиною 52 кілометри проляже від Європейської площі через Труханів острів, острів Муромець, до озера Алмазне і парку «Перемога». А далі - до Гідропарку, Дніпровської набережної.

Північний маршрут: від Пущі-Водиці через село Мощун, Межигір'я до траси на Вишгород.

Південний маршрут: від Феофанії через Національний виставковий центр до Голосіївського парку.

Південно-дніпровський маршрут: від Набережно-Корчуватської, через острова Галерний і Жуків до вулиць Новопирогівської і Лютневої.

Маршрути в приміській зоні планують зробити довжиною не більше 25 км. Ними зручніше за все буде зв'язати Бровари зі станцією метро «Чернігівська», Бориспіль (а також села Гора, Щасливе) зі станцією метро «Бориспільська». Васильків, Глеваху, Малютинку, Боярку, Тарасівку, Вишневе - зі станцією метро «Теремки ». Бортничі, Гнідин, Вишеньки - зі станцією метро «Бориспільська». Ірпінь - зі ст. метро «Академмістечко». Вишгород - з вулицею Богатирській і станцією метро «Героїв Дніпра».

Після реалізації концепції Київ матиме 1100 км транспортних «велосипедних магістралей», 152 км - приміських, 124 км - рекреаційних.

Джерело: Вечірній Київ

 
 
Интересные новости:
07.09.2017
1525
Похоже, что бумажная волокита понемногу уходит в прошлое...
07.09.2017
1804
Что в КГГА решили сделать с неработающими кинотеатрами...
05.09.2017
2609
Правительство предложило новый метод получения жилья, эксперты рассказывают, как всё это будет работ...
23.01.2024
6251
Відтепер кожен може дізнатись вартість і періодичність техобслуговування будинкових газових мереж...
14.09.2023
4336
Читайте, що слід перевірити та які запаси радять зробити...