Банк | Покупка | Продажа | НБУ |
USD | 39.800 | 40.300 | 39.670 |
EUR | 40.000 | 41.000 | 42.520 |
USD | 39.450 | 39.830 | 39.670 |
EUR | 42.280 | 42.850 | 42.520 |
Державне агентство автомобільних доріг (Укравтодор) планує створити у своєму складі державне акціонерне товариство зі стартовим капіталом майже $3 млрд.
Про це заявив голова Укравтодору Олександр Кубраков.
«Наразі дорожня інфраструктура України відстає від рівня країн ЄС вдвічі… Для швидкого стрибка до рівня передових країн треба залучити значні державні інвестиції», - сказав він.
Строительство новых дорог, мостов и аэропортов: президент сообщил о амбициозных инфраструктурных проектах
За словами Кубракова, Державний дорожній фонд не забезпечує у повному обсязі потребу фінансування для оновлення, нового будівництва та утримання мережі доріг. Серед доступних джерел додаткового фінансування - впровадження плати за проїзд для транзитних вантажівок, державно-приватні партнерства, кредитні кошти під державні гарантії.
«За результатом попередніх консультацій з урядом, Офісом президента, та профільними комітетами Верховної Ради ми обрали механізм довгострокового фінансування під інфраструктурні облігації», - зазначив Кубраков.
Задля управління інвестиціями планується створити державний фонд - акціонерне товариство у структурі Укравтодору. Ця фінансова установа зможе формувати статутний капітал через випуск інфраструктурних облігацій, створювати спільні підприємства та залучати інституційних інвесторів. У якості інституційних інвесторів можуть виступити суверенні фонди або міжнародні фінансові установи. При цьому у проектах Фонду забезпечується можливість вибору юрисдикції, а його рейтинг може стати вищим за суверенний. Стартовий капітал такого АТ буде складати майже $3 млрд.
Київські дороги облаштують новими техзасобами регулювання, які убезпечать рух транспорту і пішоходів
«Укравтодор ставить перед собою завдання перевести АТ під юрисдикцію Міжнародного інвестиційного арбітражу, забезпечити корпоративне управління, та запровадити антикорупційні запобіжники, які розробляються у рамках спільного проекту Укравтодору та ЄБРР», - зазначили у відомстві.
За словами координатора програми Велике будівництво Кирила Тимошенка, подібні фонди працюють у більшості розвинутих країн світу: Бюро Build America, Фонд Infrastructure Canada, Macquarie Korea Infrastructure Fund, Польський Фонд розвитку тощо.
Интересно о строительстве: ранее мы писали о профессиональной резке керамогранита и плитки