РУС УКР РУС ENG
НБУ: USD: 39.670 EUR: 42.520
Банк Покупка Продажа НБУ
USD 39.800 40.300 39.670
EUR 40.000 41.000 42.520
USD 39.450 39.830 39.670
EUR 42.280 42.850 42.520
Ми допрацьовуємо BuildPortal. Зовсім скоро він стане ще кращим!

ТОП-5 трендів на ринку торговельної нерухомості 2021 року

Пандемія короновіруса і раптовий карантин спровокували зміни на ринку торговельної нерухомості, вплинули на операційну діяльність, управління ТРЦ, породили нові тренди в архітектурі та проектно-вишукувальних роботах
3904 17.02.2021 в 08:30


Архітектура ТРЦ після пандемії:
5 трендів 2021 року


Експерти підвели підсумки незвичайного для планети року, спрогнозували актуальні тенденції в архітектурі, планувальних рішеннях, концептуальних напрацюваннях, дизайні торгових центрів для відповідності трансформованим споживчим запитам в найближчій перспективі.

1. Безпека

Особливої важливості набуває безпека відвідувачів. «Нові планувальні рішення будуть спрямовані на розподіл потоків і уникнення скупчення людей. Практично в кожному ТРЦ вже сьогодні спостерігається поділ руху вхід та вихід», - коментує провідний архітектор відомої девелоперської компанії.


2. Взаємопроникнення e-commerce і фізичних магазинів

За підсумками 2020 року, лояльність до покупок онлайн зросла на 25%, в e-commerce залучаються нові вікові категорії споживачів. Online-рітейлери виходять в offline (Rozetka, Citrus, Make Up), діджіталізація, емоції і враження доповнюють фізичні магазини (зони віртуальної реальності, доповнена реальність, оплата посмішкою), просування в соціальних мережах (багатоканальність, колаборації з блогерами). «ТРЦ стають більш гнучкими і адаптуються до можливостей онлайн-формату. Відкриваються зони «click and collect» (можливість замовити потрібний товар на сайті рітейлера, а забрати в найближчому фізичному магазині), поступово впроваджується штучний інтелект, персоналізація, біометрична таргетована реклама, еволюціонують канали донесення інформації і нетрадиційні способи подачі контенту для поколінь «Y» і «Z», розвиваються нові сервіси - доставка товарів, примірка на дому, централізоване повернення покупок» - коментує архітектор Кристина.

Головні тренди міжнародної логістики у 2021-му


3. Нові концепти, багатофункціональність 

Вимоги по соціальному дистанціюванню значно впливають на роботу закладів громадського харчування, фітнес-центрів, кінотеатрів, ДРЦ. Одними з перших відреагували кафе і ресторани - розвивається власна служба доставки, більш просторі приміщення кухонь, переважно наявність окремого входу. Змінюються і класичні фуд-корти, а на їх місці все частіше зустрічається більш новий формат - фуд-холи. По суті, це величезний ресторан з великим вибором страв тематичних кухонь (європейська, українська, грузинська, італійська, в’єтнамська, китайська, винні бари, морепродукти, бургери). У просторих приміщеннях з суміщеними міні-ресторанами, відсутні скупчення людей в чергах, потоки і відвідувачі розділені стилістичними перегородками.

Посилюється тренд «живи-працюй-відпочивай», наближення робочих місць до масивів проживання. У торгових центрах з'являються зони коворкінг, бізнес-центрів, мультимедійних бібліотек, поліклінік, стоматологічних клінік, освітніх закладів, адміністративних послуг і документ-сервісів, спортивних клубів, фотостудій. Комерційна нерухомість набуває безліч функцій, комбінуючи їх в форматі mixed-use.


4. Реорганізація громадських просторів

Концептуальні торгові центри вже давно перестали бути просто скупченням магазинів і перетворилися на місце проведення дозвілля і відпочинку. Оскільки проведення масових заходів всередині будівлі стає скрутним, а часом навіть неможливим, то більшість з масових активностей переміщаються на прилеглі території під відкритим небом, стають своєрідними магнітами тяжіння для відвідувачів.

«В майбутньому посилиться опрацювання та створення громадських просторів і зон відпочинку на свіжому повітрі з організацією зручної пішохідної інфраструктури (простір без авто, тротуари, перехідні переходи, навігація)» - коментує архітектор Єлизавета.

Ринок ТРЦ, підсумки карантинного 2020: відкладені відкриття і падіння орендної ставки

5. Реконцепція

Для багатьох об'єктів карантин став важливим індикатором необхідності зміни всієї концепції. Ключовим акцентом реновації є розширення та наповнення різними форматами зон громадського харчування та розваг, в окремих об'єктах проводиться масштабна ротація орендарів. «Зараз мало просто переглянути планувальні рішення і тенант-мікс - необхідно розробити абсолютно нову концепцію, щоб залучити цільову аудиторію і створити постійні потоки відвідувачів. Тоді вчорашнє падіння трафіку обернеться його зростанням і позитивно вплине на інші показники», - коментує архітектор Дмитро.

COVID-19: карантин плануємо продовжити ще на 2 місяці - Мокан 

Цікаво про будівництво: що таке "друге світло" і як можна використати дахові вікна
Источник: utgcompany
 
 
Интересные новости:
15.02.2021
1099
Євростат назвав частку іноземців, що живуть в різних країнах ЄС і мають найбільші витрати ...
12.02.2021
1053
Під час локдауну багато готелів тимчасово закрилися і не працювали...
24.04.2024
6342
Середня ціна оренди одно-, дво- і трикімнатних квартир у Києві...
22.04.2024
2076
Лідери ринку нерухомості поступово звикають до високих відсоткових ставок, водночас намагаючись вирі...
22.04.2024
4875
Mолодь в Україні все частіше вибирає довгострокову оренду нерухомості, відкладаючи ку...