В Департаменті містобудування та архітектури КМДА розповіли як отримати довідку про найменування чи перейменування вулиці не виходячи з дому
Ще одну довідку можна
отримати онлайн
На сайті містобудівного кадастру відкрилась можливість подачі заявки на отримання довідки про найменування чи перейменування в електронному вигляді.
Навіщо потрібен цей документ?
Зазвичай довідка про найменування або перейменування вулиці необхідна для здійснення нотаріальних дій з нерухомістю або внесення змін у правовстановлюючі документи.
Її отримання займає всього кілька днів, і для цього не потрібно виходити з дому. Громадянам необхідно зайти на сайт містобудівного кадастру і спочатку ознайомитись з порядком оформлення заявки у вкладці «Інструкції». Після цього обрати розділ «Послуги» і натиснути на потрібну послугу, далі - ввести відповідні дані й надіслати електронний запит.
Для підготовки заявки потрібний електронний цифровий підпис або Bank ID.
Як швидко знайти свої містобудівні умови та обмеження на Порталі державної електронної системи у сфері будівництва?
Цікаво про ремонти: раніше ми писали на що слід звернути увагу при ґрунтуванні стін