РУС УКР РУС ENG
НБУ: USD: 39.604 EUR: 42.279
Банк Покупка Продажа НБУ
USD 39.800 40.300 39.604
EUR 40.000 41.000 42.279
USD 39.490 39.990 39.604
EUR 41.940 42.541 42.279
Ми допрацьовуємо BuildPortal. Зовсім скоро він стане ще кращим!

В Україні будуватимуть траси, що служитимуть на третину довше

З 1 вересня в Україні діють ДБН, що дозволяють використовувати геосинтетичні матеріали при будівництві трас

1930 12.11.2019 в 08:46



Геосинтетики значно продовжують строк служби дорожного покриття

З осені українські дороги можуть проектуватися ще якіснішими: рекомендовано використовувати геосинтетичні матеріали у будівництві

«Геосинтетичні матеріали мають використовуватися більш широко, адже це якість, а отже, більший строк служби наших доріг. Крім того, вони дозволяють істотно знизити вартість будівництва, ремонту і утримання доріг. Це також екологічно - зменшуються витрати природних матеріалів і знижуються обсяги підготовчих робіт. Тому ми вкотре акцентуємо увагу на цій темі і вже внесли відповідні зміни у ДБН, де рекомендуємо використовувати геосинтетики при будівництві трас. Норми діють з 1 вересня цього року», - розповів президент Конфедерації будівельників України Лев Парцхаладзе на своїй сторінці у Facebook.

Він підкреслив, що такі матеріали особливо важливо застосовувати на слабких грунтах та грунтах з підвищеною вологістю для покращення міцності дорожнього покриття.

В цілому, за підрахунками експертів, використання геосинтетиків у дорожньому будівництві дозволяє до 20% укріплювати дорожнє покриття, до 30% підвищувати строк його служби та загалом знижувати утворення можливих дефектів на дорогах.

Крім того, геосинтетики прості у використанні та укладанні, а також компактні при транспортуванні. «Впевнений, майбутнє якісних доріг саме за геосинтетиками!» - підсумував Парцхаладзе.

Сьогодні у світі випускається близько 400 видів геосинтетиків. Це геотекстиль, геосинтетичні гратки та сітки, геомембрани та геокомпозити. Вони можуть бути у вигляді рулонів, стрічок чи об'ємних матеріалів, один із компонентів яких виконаний із синтетичного або натурального полімеру.

Раніше ми розповідали, що з цієї осені траси повинні будувати з обов‘язковими розривами дорожнього огородження. А також про те, що на дорогах почнуть з’являтися протизасліплювальні екрани.


Про внесення змін до Державних будівельних норм читайте у розділі «ДБНи», тут зібрані ВСІ нововеддення норм та коментарі експертів. 


 
 
Интересные новости:
08.11.2019
2011
В Україні посилено вимоги щодо безпечної евакуації відвідувачів з кінотеатрів у торговельних центрах...
06.11.2019
1854
З вересня цього року траси повинні будуватись з обов‘язковими розривами дорожнього огородження...
05.11.2019
2152
У Конфедерації будівельників України вважають, що потрібно збільшувати кількість електрозаправок, зм...
24.08.2023
2064
Проектом наказу пропонується затвердити зміни, якими визначити особливості розроблення розділу або ч...
24.08.2023
1812
Встановлюються чіткі вимоги до проєктування та будівництва нових тунелів на дорогах та залізничних ш...
15.08.2023
3008
Документ встановлює чіткі вимоги до проєктування та будівництва нових захисних споруд, а також рекон...