Банк | Покупка | Продажа | НБУ |
USD | 39.800 | 40.300 | 41.289 |
EUR | 40.000 | 41.000 | 44.968 |
USD | 41.070 | 41.490 | 41.289 |
EUR | 44.750 | 45.430 | 44.968 |
З вересня цього року траси повинні будуватись з обов‘язковими розривами дорожнього огородження – згідно зі змінами до ДБН
З цієї осені траси повинні будувати більш зручними - з обов‘язковими розривами дорожнього огородження. Це необхідно для того, щоб у випадку надзвичайних ситуацій спеціальна техніка – пожежна, швидка або, наприклад, снігоприбиральна машина могла зручно проїхати за призначенням.
Відповідна будівельна норма набрала чинності з 1 вересня цього року, коли вступили у дію зміни у ДБН В.2.3-4-2015 “Автомобільні дороги. Частина І. Проектування. Частина II. Будівництво”.
Про це нагадав президент Конфедерації будівельників України Лев Парцхаладзе на своїй сторінці у Facebook.
“Такі розриви мають розташовуватися не рідше, ніж через кожні 10 км. Це важливо робити, адже у разі якоїсь надзвичайної ситуації завдяки цим розривам пожежна або швидка може розвернутися одразу, а отже, оперативніше надати допомогу. А в нас виходило так - щоб розвернутися, потрібно проїхати декілька десятків кілометрів вздовж дорожнього огородження, поки воно не закінчиться чи ще щось. Тому технологічні розриви дорожнього огородження і були потрібні. Тепер вони є обов’язковими для найбільших швидкісних трас. Норма діє вже з вересня”, - написав він.
Парцхаладзе додав, що такі технологічні розриви також можуть використовуватися снігоприбиральними машинами для оперативного розчищення трас. Або у випадку ДТП, щоб не створювати додаткові затори.
Дія ДБН розповсюджується на будівництво нових, реконструкцію чи капітальний ремонт найбільших трас. Це дороги І категорії, тобто, такі, що мають обов'язкову розподільчу смугу і 2–4 смуги для руху в одному напрямку.
Раніше ми повідомляли про те, що для підвищення безпеки на українських дорогах тепер можуть з’являтися шумові смуги. А також про те, що на дорогах почнуть з’являтися протизасліплювальні екрани
Заборонено і буде заблоковано:
- реклама
- спам та шахрайство
- образи, дискримінаційні висловлювання
Редакція не модерує коментарі, відповідальність за зміст коментарів несе автор коментаря. Редакція Build Portal залишає за собою право не погоджуватись з думкою автора коментаря, проте надає свободу слова відповідно до ст. 21, 24 та ст. 34 Конституції України.
Шановні читачі, читайте коментарі вдумливо, пам'ятайте, що автором коментарів можуть бути різні джерела.