Банк | Покупка | Продажа | НБУ |
USD | 39.800 | 40.300 | 41.289 |
EUR | 40.000 | 41.000 | 44.968 |
USD | 41.070 | 41.490 | 41.289 |
EUR | 44.750 | 45.430 | 44.968 |
З вересня набути чинності зміни до ДБН щодо проектування доріг загального користування. Серед інших змін у них з’явився дозвіл щодо облаштування на трасах шумових смуг
З вересня 2019 року діють нові зміни у ДБН щодо проектування доріг загального користування ДБН В.2.3-4-2015 “Автомобільні дороги. Частина І. Проектування. Частина II. Будівництво”. Зокрема, в них міститься рекомендаційна норма щодо використання шумових смуг на найбільших українських трасах - дорогах вищої категорії (І-ІІ категорії).
За твердженням експертів, влаштування шумових смуг – це дієвий спосіб підвищення безпеки на дорогах. Такі смуги можуть влаштовуватися на узбіччях і ділянках дороги з підвищеною небезпекою. Під час наїзду автомобіля на них водій відчуває сильну шумову та вібраційну дію. Це змушує інтуїтивно зменшувати швидкість та підвищувати увагу на дорозі.
«Статистика трагічних випадків, що трапляються на дорогах просто вражає, зокрема, через те, що водій заснув за кермом. Приміром, у низці європейських країн, а також у США застосування шумових смуг є обов’язковим і це дозволило досягти значного зменшення аварійності на дорогах – мінімум удвічі, а іноді і в 4-6 разів. Цей факт ми взяли до уваги, переглядаючи ДБН щодо проектування доріг загального користування та прописали доцільність їх влаштування на найбільших трасах», - зазначає замміністра Міністерства розвитку громад і територій Лев Парцхаладзе.
Використання шумових смуг на дорогах є рекомендаційною нормою, яка стосується нового будівництва, реконструкції та капремонту доріг.
Шумові смуги мають влаштовуватися відповідно до технічних вимог, прописаних у ДСТУ 8732:2017 “Безпека дорожнього руху. Смуги шумові. Загальні технічні вимоги. Правила застосування”.
Раніше ми писали, що новими ДБН передбачено обов’язкове звуження крайніх лівих смуг руху на найбільших трасах (дорогах І категорії) при їх новому будівництві – до 3,5 м замість 3,75 м.
Про внесення змін до Державних будівельних норм читайте у розділі «ДБНи», тут зібрані ВСІ нововеддення норм та коментарі експертів.
Заборонено і буде заблоковано:
- реклама
- спам та шахрайство
- образи, дискримінаційні висловлювання
Редакція не модерує коментарі, відповідальність за зміст коментарів несе автор коментаря. Редакція Build Portal залишає за собою право не погоджуватись з думкою автора коментаря, проте надає свободу слова відповідно до ст. 21, 24 та ст. 34 Конституції України.
Шановні читачі, читайте коментарі вдумливо, пам'ятайте, що автором коментарів можуть бути різні джерела.