РУС УКР РУС ENG
НБУ: USD: 39.602 EUR: 42.441
Банк Покупка Продажа НБУ
USD 39.800 40.300 39.602
EUR 40.000 41.000 42.441
USD 39.450 39.830 39.602
EUR 42.280 42.850 42.441
Ми допрацьовуємо BuildPortal. Зовсім скоро він стане ще кращим!

Швидкісні траси стануть безпечнішими

Новими змінами у ДБН щодо проектування доріг загального користування передбачено обов’язкове звуження крайніх лівих смуг руху на найбільших трасах (дорогах І категорії) при їх новому будівництві – до 3,5 м замість 3,75 м

1653 05.09.2019 в 07:43



Ліву смугу сменшили, зупинкову - розширили

З 1 вересня набрав чинності новий ДБН “Автомобільні дороги. Частина І. Проектування. Частина II. Будівництво”. Серед інших змін – нова норма щодо проектування доріг загального користування, якою передбачено обов’язкове звуження крайніх лівих смуг руху на найбільших трасах (дорогах І категорії) при їх новому будівництві – до 3,5 м замість 3,75 м.

Крім цього, встановлено нову ширину зупинкової смуги руху на дорогах вищих категорій (І-ІІ категорій) - 3 м замість 2,5 м. А також сучасні та більш безпечні вимоги до проектування горизонтальних та вертикальних кривих, які дозволяють проектувати гірські та інші траси на складних ландшафтах з кращою видимістю.

«Європейські вимоги проектування безпечних та якісних трас вже в дії. З 1 вересня вступили в силу нові зміни у ДБН “Автомобільні дороги. Частина І. Проектування. Частина II. Будівництво”. Серед них – обов’язкове звуження крайніх лівих смуг руху на нових найбільших трасах. У світі вже неодноразово доведено взаємозв’язок між шириною смуги руху та аварійністю на дорогах. За статистикою, на більш широких дорогах - 3,75 м і ширше є більша концентрація ДТП. Адже замість однієї машини можуть рухатися 2 і є значно вищий ризик аварій та зіткнень. Тому ми впровадили європейську практику звуження крайніх лівих смуг на трасах. Так водії будуть більш уважними за кермом і ДТП буде менше», - прокоментував введення в дію нових змін замміністра Лев Парцхаладзе.

Щодо розширення зупинкової смуги, він відмітив, що ширина смуги у 2,5 м, яка була раніше, небезпечна, особливо для вантажного транспорту, і лише спричиняє додаткові аварії на трасах. Тому було прийнято рішення розширити її до 3 м задля підвищення безпеки на дорогах.

Про внесення змін до Державних будівельних норм читайте у розділі «ДБНи», тут зібрані ВСІ нововеддення норм та коментарі експертів. 
 
 
Интересные новости:
04.09.2019
2280
ДБН щодо благоустрою територій знаходяться у процесі оновлення – зокрема у частині озеленення....
03.09.2019
2129
Триває робота по внесенню змін до ДБН «Благоустрій територій». У зв’язку з чим у М...
02.09.2019
2794
З 1 грудня при будівництві нових житлових будинків можна передбачати вбудовані магазини і кафе на бу...
24.08.2023
2070
Проектом наказу пропонується затвердити зміни, якими визначити особливості розроблення розділу або ч...
24.08.2023
1816
Встановлюються чіткі вимоги до проєктування та будівництва нових тунелів на дорогах та залізничних ш...
15.08.2023
3012
Документ встановлює чіткі вимоги до проєктування та будівництва нових захисних споруд, а також рекон...