РУС УКР РУС ENG
НБУ: USD: 39.670 EUR: 42.520
Банк Покупка Продажа НБУ
USD 39.800 40.300 39.670
EUR 40.000 41.000 42.520
USD 39.450 39.830 39.670
EUR 42.280 42.850 42.520
Ми допрацьовуємо BuildPortal. Зовсім скоро він стане ще кращим!

Гончарук: "Ми очікуємо, що кожен рік ми будемо збільшувати фінансування на будівництво доріг"

Під час зустрічі з журналістами 30 серпня прем’єр-міністр Гончарук розповів, що вважає найбільшим пріоритетом у справі будівництва доріг, а також про амбітні плани нового Уряду у цій сфері

1821 02.09.2019 в 08:46


На наступний рік готується стратегія по дорогах

"Цього року для нас неймовірно важливо збудувати дорогу на Маріуполь. Це завдання номер 1. Бо це українське місто, яке зараз є таким собі логістичним островом. Це не має так бути. Попередня дата 18 жовтня, ми плануємо відкрити цю дорогу", - заявив прем'єр.

За словами голови уряду, "уже місяць там триває будівництво і вдень, і вночі, бо потрібно встигнути у цьому сезоні. "Після цього не можна взимку будувати. Далі починаються природні особливості", - додав він.

Гончарук також розповів, що на наступний рік готується стратегія по дорогах:

"Ми очікуємо, що кожен рік ми будемо збільшувати фінансування на будівництво доріг. Додаткові кошти ми плануємо взяти за рахунок наведення ладу зі сплатою акцизів.
Тобто треба прибрати тінь з ринку паливно-мастильних матеріалів. Якщо ти хочеш будувати дороги, мусиш боротись з корупцією", - зазначив прем'єр.

"У нас є 24 тисячі (кілометрів – ред.) так званих mainrouds (головних доріг – ред.). Ми маємо їх зробити за наступні 5 років. Це дуже амбітна мета. Це не означає, що їх має бути збудовано з нуля. Це означає, що вони мають бути приведені у хороший і задовільний стан", - підкреслив Гончарук.

Минулий уряд запланував на наступний рік 75 мільярдів на дороги. На питання, чи планує новий уряд більше, прем'єр відповів: "Звичайно".

"Але ще раз, це кошти, які надходять від того, як люди купують паливо. Тобто логіка яка: ти купуєш літр бензину, а там у вартості по суті сидить податок на дороги. По факту у нас в Україні дороги платні, але ти платиш не за якусь конкретну дорогу, а за всі. З цієї точки зору, якщо ти їдеш автомобілем з Києва на Одесу, то дорога є платною, тому що ти все таки за неї заплатив. Просто заплатив, коли купував бензин.
Тому ці кошти надійдуть у дорожній фонд. І ми очікуємо, що отримаємо додаткові кошти, коли наведемо порядок на ринку паливно-мастильних матеріалів. Ви ж знаєте, що у нас маса "сірих" заправок, яких ти не бачиш, в бюджет нічого не отримуєш", - пояснив він.

"Зараз ми думаємо над оновленням менеджменту і власне вже є новий міністр Влад Криклій. Він досить сучасний молодий, амбітний хлопець. І одним з головних завдань є оновлення і підсилення цієї вертикалі, яка відповідає за дороги.
Нам потрібно набрати туди дуже сильну команду менеджерів, які за наступний рік зроблять, я хотів би щоб вдвічі більше. Але про реальні цифри ми поговоримо через місяць, коли буде програма", - зазначив Гончарук.

Раніше ми писали про те, як іде ремонт "дороги життя" Запоріжжя-Маріуполь. 

Читайте також, що названо среде пріоритетів нового Міністерства розвитку громад і територій.

 
 
Интересные новости:
02.09.2019
3215
В свой первый рабочий день на посту главы Министерства развития громад и территорий Алена Бабак на а...
03.09.2019
2380
Как выглядит самая футуристичная часть штаб-квартиры Amazon в Сиэтле – «биокупола»...
05.09.2019
1922
Коттеджный поселок, возведенный из контейнеров, построен для сдачи тем, кто хочет провести свой отды...
26.04.2024
2243
В якій би точці України громадянин або його родина не знаходилась, за допомогою е-системи вони можут...
26.04.2024
2519
Рішення пов'язане з відновленням фінансової допомоги з боку Євросоюзу та Сполучених Штатів ...
26.04.2024
1380
Метою законопроєкту №9630 є впорядкування системи кваліфікації та створення Єдиного реєстр...