РУС УКР РУС ENG
НБУ: USD: 39.535 EUR: 42.310
Банк Покупка Продажа НБУ
USD 39.800 40.300 39.535
EUR 40.000 41.000 42.310
USD 39.400 39.830 39.535
EUR 42.200 42.730 42.310
Ми допрацьовуємо BuildPortal. Зовсім скоро він стане ще кращим!

«Перехід на бетонні дороги – архіважливий для нашої держави», – Шульмейстер

Директор інфраструктурних програм Українського інституту майбутнього Володимир Шульмейстер пояснив, чому бетонні дороги - потрібна інвестиція в Україні
1783 24.11.2017 в 08:59



За результатами 20 років експлуатації цементобетонні дороги виходять на 40% дешевші, аніж асфальтові. Про це сказав директор інфраструктурних програм Українського інституту майбутнього Володимир Шульмейстер на круглому столі «Бетонні дороги – реальність для України», який організував комітет Верховної Ради України з питань транспорту. 

"В Україні лише 1% цементобетонних доріг. В США їх частка складає понад 50%. Приблизно 60-70% нових доріг, які сьогодні проектують в країнах ЄС, цементобетонні. Такі показники – серйозний сигнал задуматись над тим, чому подібна практика відсутня в Україні», - сказав він.

Інститут майбутнього провів дослідження для порівняння економічного ефекту будівництва 1 тис. км доріг для 1-ї та 3-ї категорій (чотири та дві смуги відповідно). Позитивний макроефект від будівництва асфальтних доріг на рік становить 11 млн дол і 16 млн дол відповідно. До 2030 року – 193 млн дол і 286 млн дол приросту до ВВП відповідно. Щороку при тих же вступних даних від будівництва бетонних доріг ми отримуємо 128 млн дол і 380 млн дол відповідно, до 2030 року — 1,6 млрд дол і 5 млрд дол відповідно. Така різниця пов'язана з відсутністю у цементному покритті бітуму, який Україна змушена імпортувати.

Шульмейстер також сказав, що асфальтобетонні дороги вже на п'ятому році експлуатації потребують поточного ремонту, а на десятому – капітального. Тоді як перший ремонт цементобетонних доріг потрібен не раніше 18 року експлуатації.

Шульмейстер детально розповів про переваги бетонних доріг: «При використанні асфальту вищі витрати палива. При користуванні цементобетонними дорогами економія палива може сягати до 305 млн. дол. на рік. Цементобетонні дороги краще відбивають світло, вони більш безпечні для учасників дорожнього руху. Також можлива економія на освітленні доріг. Цементні дороги краще витримують перевантажений транспорт. На жаль, відсутність ефективного габаритно-вагового контролю транспортних засобів призводить до того, що в 99% випадках знищення доріг винен переповнений транспорт. Використання бетонних доріг може вирішити цю проблему. Цементобетон краще витримує перегрів. Перехід на бетонні дороги, особливо в південних регіонах, архіважливий для нашої держави».

Настанок Шульмейстер наголосив, що в розбудові цементобетонних доріг не зацікавленні лише три категорії людей: працівники кладовища, імпортеру бітуму та крадії.

Джерело: прес-служба Головного будівельного порталу України Build Portal

 
 
Интересные новости:
24.11.2017
1402
Надземные дороги не дадут транспорту загрязнять воздух...
24.11.2017
1316
Для этого нужно приобрести вагоны немного полегче...
24.11.2017
1681
На территории аэропорта появился мобильный бетонный завод...
03.05.2024
1385
Після масштабного падіння майже на 30% у 2022 році торік економіка України вже демонструвала зростан...
03.05.2024
2522
Портал спрощує процедуру укладання різних видів договорів, погодження замовлень на перевезення, обмі...
03.05.2024
3375
Востаннє вирішити проблему застарілого житлового фонду в Україні спробували у 2021 році, коли був за...