РУС УКР РУС ENG
НБУ: USD: 41.876 EUR: 43.511
Банк Покупка Продажа НБУ
USD 39.800 40.300 41.876
EUR 40.000 41.000 43.511
USD 41.700 42.185 41.876
EUR 43.530 44.230 43.511
Новость

«Перехід на бетонні дороги – архіважливий для нашої держави», – Шульмейстер

Директор інфраструктурних програм Українського інституту майбутнього Володимир Шульмейстер пояснив, чому бетонні дороги - потрібна інвестиція в Україні
1822
24 ноября 2017 г.



За результатами 20 років експлуатації цементобетонні дороги виходять на 40% дешевші, аніж асфальтові. Про це сказав директор інфраструктурних програм Українського інституту майбутнього Володимир Шульмейстер на круглому столі «Бетонні дороги – реальність для України», який організував комітет Верховної Ради України з питань транспорту. 

"В Україні лише 1% цементобетонних доріг. В США їх частка складає понад 50%. Приблизно 60-70% нових доріг, які сьогодні проектують в країнах ЄС, цементобетонні. Такі показники – серйозний сигнал задуматись над тим, чому подібна практика відсутня в Україні», - сказав він.

Інститут майбутнього провів дослідження для порівняння економічного ефекту будівництва 1 тис. км доріг для 1-ї та 3-ї категорій (чотири та дві смуги відповідно). Позитивний макроефект від будівництва асфальтних доріг на рік становить 11 млн дол і 16 млн дол відповідно. До 2030 року – 193 млн дол і 286 млн дол приросту до ВВП відповідно. Щороку при тих же вступних даних від будівництва бетонних доріг ми отримуємо 128 млн дол і 380 млн дол відповідно, до 2030 року — 1,6 млрд дол і 5 млрд дол відповідно. Така різниця пов'язана з відсутністю у цементному покритті бітуму, який Україна змушена імпортувати.

Шульмейстер також сказав, що асфальтобетонні дороги вже на п'ятому році експлуатації потребують поточного ремонту, а на десятому – капітального. Тоді як перший ремонт цементобетонних доріг потрібен не раніше 18 року експлуатації.

Шульмейстер детально розповів про переваги бетонних доріг: «При використанні асфальту вищі витрати палива. При користуванні цементобетонними дорогами економія палива може сягати до 305 млн. дол. на рік. Цементобетонні дороги краще відбивають світло, вони більш безпечні для учасників дорожнього руху. Також можлива економія на освітленні доріг. Цементні дороги краще витримують перевантажений транспорт. На жаль, відсутність ефективного габаритно-вагового контролю транспортних засобів призводить до того, що в 99% випадках знищення доріг винен переповнений транспорт. Використання бетонних доріг може вирішити цю проблему. Цементобетон краще витримує перегрів. Перехід на бетонні дороги, особливо в південних регіонах, архіважливий для нашої держави».

Настанок Шульмейстер наголосив, що в розбудові цементобетонних доріг не зацікавленні лише три категорії людей: працівники кладовища, імпортеру бітуму та крадії.

Джерело: прес-служба Головного будівельного порталу України Build Portal

24 ноября 2017 г.
1443
Надземные дороги не дадут транспорту загрязнять воздух...
24 ноября 2017 г.
1360
Для этого нужно приобрести вагоны немного полегче...
24 ноября 2017 г.
1721
На территории аэропорта появился мобильный бетонный завод...
Українці, що ви думаєте з цього приводу? Давайте обговорювати!
Не стійте осторонь – вільно діліться своєю думкою з іншими людьми.
Але, будь ласка, будьте ввічливі та дотримуйтесь правил коментування. ПОСИЛАННЯ ЗАБОРОНЕНІ, та блокуються автоматом.
Заборонені будь-які посилання (коментар з посиланням не може бути доданий, він автоматично блокується)

Заборонено і буде заблоковано:
- реклама
- спам та шахрайство
- образи, дискримінаційні висловлювання

Редакція не модерує коментарі, відповідальність за зміст коментарів несе автор коментаря. Редакція Build Portal залишає за собою право не погоджуватись з думкою автора коментаря, проте надає свободу слова відповідно до ст. 21, 24 та ст. 34 Конституції України.

Шановні читачі, читайте коментарі вдумливо, пам'ятайте, що автором коментарів можуть бути різні джерела.

Будь ласка, поставтеся до цих правил з повною відповідальністю.
Якщо дії коментованого шкодять читачам, рекламодавцям, співробітникам Build Portal або всій нашій спільноті, ми можемо заблокувати користувача.
Читать полностью Скрыть
Вчера
3579
19 грудня, сталася наймасштабніша кібератака на державні реєстри України за останній ...
18 декабря 2024 г.
3980
Окрім 4 млрд гривень, які на програму єВідновлення заклали у держбюджеті на 2025 рік, додатково виді...
17 декабря 2024 г.
4236
В першому півріччі 2024 року рівень освоєння таких коштів становив лише 16,8%. Загалом під час аудит...
01 января 2000 г.
31
Дізнайтесь, чому важливо узаконити самобуд і якими є етапи легалізації будови...
19 декабря 2024 г.
7455
Дизайн та концепція проєкту натхненні роботами світових лендарт-митців, зокрема, “Золотою спір...
14 декабря 2024 г.
558
Узнайте больше, о преимуществах домашних зарядных станций...
20 декабря 2024 г.
1447
20 грудня обговоримо важливі питання цифровізації та вдосконалення будівельної галузі...
18 декабря 2024 г.
2376
18 грудня 2024 року відбудеться UKRAINIAN SPECIAL BUILDING AWARDS IBUILD 2024, де будуть відзначені ...
10 декабря 2024 г.
1570
12 грудня 2024 року в Києві відбудеться визначна подія для професіоналів будівельної, девелоперської...
Почтовая рассылка Build Portal для участников строительного бизнеса
Только самое важное
*один раз в неделю
Юрій Обух, директор Рууккі Україна розповів про незмінний курс компанії до інновацій і без...
18 декабря 2024 г.
2707
Андрей Озейчук – строитель с 27-летним опытом, основатель компаний Rauta, Kovlar и Teza, предс...
26 июня 2023 г.
468
BUILD PORTAL - Агрегатор новин
  • Збираємо всі існуючі новини будівельного ринку в одному місці
  • Унікальний "SMART рубрикатор" (розумний рубрикатор): це дуже деталізований по кожному напрямку рубрикатор аби ви змогли швидко знайти всі згруповані матеріали з потрібної теми
Build portal - українське народне медіа - без впливу оліграхів та влади!