РУС УКР РУС ENG
НБУ: USD: 41.286 EUR: 43.466
Банк Покупка Продажа НБУ
USD 39.800 40.300 41.286
EUR 40.000 41.000 43.466
USD 41.150 41.649 41.286
EUR 43.040 43.800 43.466
Новость

«Перехід на бетонні дороги – архіважливий для нашої держави», – Шульмейстер

Директор інфраструктурних програм Українського інституту майбутнього Володимир Шульмейстер пояснив, чому бетонні дороги - потрібна інвестиція в Україні
1815
24 ноября 2017 г.



За результатами 20 років експлуатації цементобетонні дороги виходять на 40% дешевші, аніж асфальтові. Про це сказав директор інфраструктурних програм Українського інституту майбутнього Володимир Шульмейстер на круглому столі «Бетонні дороги – реальність для України», який організував комітет Верховної Ради України з питань транспорту. 

"В Україні лише 1% цементобетонних доріг. В США їх частка складає понад 50%. Приблизно 60-70% нових доріг, які сьогодні проектують в країнах ЄС, цементобетонні. Такі показники – серйозний сигнал задуматись над тим, чому подібна практика відсутня в Україні», - сказав він.

Інститут майбутнього провів дослідження для порівняння економічного ефекту будівництва 1 тис. км доріг для 1-ї та 3-ї категорій (чотири та дві смуги відповідно). Позитивний макроефект від будівництва асфальтних доріг на рік становить 11 млн дол і 16 млн дол відповідно. До 2030 року – 193 млн дол і 286 млн дол приросту до ВВП відповідно. Щороку при тих же вступних даних від будівництва бетонних доріг ми отримуємо 128 млн дол і 380 млн дол відповідно, до 2030 року — 1,6 млрд дол і 5 млрд дол відповідно. Така різниця пов'язана з відсутністю у цементному покритті бітуму, який Україна змушена імпортувати.

Шульмейстер також сказав, що асфальтобетонні дороги вже на п'ятому році експлуатації потребують поточного ремонту, а на десятому – капітального. Тоді як перший ремонт цементобетонних доріг потрібен не раніше 18 року експлуатації.

Шульмейстер детально розповів про переваги бетонних доріг: «При використанні асфальту вищі витрати палива. При користуванні цементобетонними дорогами економія палива може сягати до 305 млн. дол. на рік. Цементобетонні дороги краще відбивають світло, вони більш безпечні для учасників дорожнього руху. Також можлива економія на освітленні доріг. Цементні дороги краще витримують перевантажений транспорт. На жаль, відсутність ефективного габаритно-вагового контролю транспортних засобів призводить до того, що в 99% випадках знищення доріг винен переповнений транспорт. Використання бетонних доріг може вирішити цю проблему. Цементобетон краще витримує перегрів. Перехід на бетонні дороги, особливо в південних регіонах, архіважливий для нашої держави».

Настанок Шульмейстер наголосив, що в розбудові цементобетонних доріг не зацікавленні лише три категорії людей: працівники кладовища, імпортеру бітуму та крадії.

Джерело: прес-служба Головного будівельного порталу України Build Portal

24 ноября 2017 г.
1428
Надземные дороги не дадут транспорту загрязнять воздух...
24 ноября 2017 г.
1350
Для этого нужно приобрести вагоны немного полегче...
24 ноября 2017 г.
1711
На территории аэропорта появился мобильный бетонный завод...
Українці, що ви думаєте з цього приводу? Давайте обговорювати!
Не стійте осторонь – вільно діліться своєю думкою з іншими людьми.
Але, будь ласка, будьте ввічливі та дотримуйтесь правил коментування. ПОСИЛАННЯ ЗАБОРОНЕНІ, та блокуються автоматом.
Заборонені будь-які посилання (коментар з посиланням не може бути доданий, він автоматично блокується)

Заборонено і буде заблоковано:
- реклама
- спам та шахрайство
- образи, дискримінаційні висловлювання

Редакція не модерує коментарі, відповідальність за зміст коментарів несе автор коментаря. Редакція Build Portal залишає за собою право не погоджуватись з думкою автора коментаря, проте надає свободу слова відповідно до ст. 21, 24 та ст. 34 Конституції України.

Шановні читачі, читайте коментарі вдумливо, пам'ятайте, що автором коментарів можуть бути різні джерела.

Будь ласка, поставтеся до цих правил з повною відповідальністю.
Якщо дії коментованого шкодять читачам, рекламодавцям, співробітникам Build Portal або всій нашій спільноті, ми можемо заблокувати користувача.
Читать полностью Скрыть
20 ноября 2024 г.
3748
Верховна Рада України на засіданні 19 листопада ухвалила у другому читанні проєкт закону про державн...
19 ноября 2024 г.
3673
На 2025 рік Уряд виділяє на виплату компенсацій лише 4 млрд гривень – щонайменше вдвічі меншу ...
12 ноября 2024 г.
3906
В той же час Україна потребує 5 мільярдів доларів для термінового відновлення інфраструктури...
Вчера
4414
Особлива увага приділялася середньовічним технікам, зокрема, відновленню даху, відомого як «лі...
Вчера
7551
Хмарочос Puzzle Tirana стане сучасним символом Тирани, поєднавши елементи сільської архітектури з жи...
20 ноября 2024 г.
1403
Що включає повний покрівельний комплект Ruukki, та чому його варто обрати...
Вчера
627
26 листопада 2024 року в Києві відбудеться конференція-діалог "Забезпечення доступу до фінансування ...
11 ноября 2024 г.
1388
18 грудня 2024 року відбудеться UKRAINIAN SPECIAL BUILDING AWARDS IBUILD 2024, де будуть відзна...
11 ноября 2024 г.
1300
29 листопада відбудеться семінар та вебінар ФІНАНСУВАННЯ БУДІВНИЦТВА - 2024/2025! Житло (квартири, п...
Почтовая рассылка Build Portal для участников строительного бизнеса
Только самое важное
*один раз в неделю
Андрей Озейчук – строитель с 27-летним опытом, основатель компаний Rauta, Kovlar и Teza, предс...
26 июня 2023 г.
394
Андрій Озейчук – будівельник з 27-річним досвідом, засновник компаній Rauta, Kovlar та Teza, г...
18 марта 2024 г.
3734
BUILD PORTAL - Агрегатор новин
  • Збираємо всі існуючі новини будівельного ринку в одному місці
  • Унікальний "SMART рубрикатор" (розумний рубрикатор): це дуже деталізований по кожному напрямку рубрикатор аби ви змогли швидко знайти всі згруповані матеріали з потрібної теми
Build portal - українське народне медіа - без впливу оліграхів та влади!