РУС УКР РУС ENG
НБУ: USD: 41.289 EUR: 44.968
Банк Покупка Продажа НБУ
USD 39.800 40.300 41.289
EUR 40.000 41.000 44.968
USD 41.070 41.490 41.289
EUR 44.750 45.430 44.968
Новость

«Перехід на бетонні дороги – архіважливий для нашої держави», – Шульмейстер

Директор інфраструктурних програм Українського інституту майбутнього Володимир Шульмейстер пояснив, чому бетонні дороги - потрібна інвестиція в Україні
1812
24 ноября 2017 г.



За результатами 20 років експлуатації цементобетонні дороги виходять на 40% дешевші, аніж асфальтові. Про це сказав директор інфраструктурних програм Українського інституту майбутнього Володимир Шульмейстер на круглому столі «Бетонні дороги – реальність для України», який організував комітет Верховної Ради України з питань транспорту. 

"В Україні лише 1% цементобетонних доріг. В США їх частка складає понад 50%. Приблизно 60-70% нових доріг, які сьогодні проектують в країнах ЄС, цементобетонні. Такі показники – серйозний сигнал задуматись над тим, чому подібна практика відсутня в Україні», - сказав він.

Інститут майбутнього провів дослідження для порівняння економічного ефекту будівництва 1 тис. км доріг для 1-ї та 3-ї категорій (чотири та дві смуги відповідно). Позитивний макроефект від будівництва асфальтних доріг на рік становить 11 млн дол і 16 млн дол відповідно. До 2030 року – 193 млн дол і 286 млн дол приросту до ВВП відповідно. Щороку при тих же вступних даних від будівництва бетонних доріг ми отримуємо 128 млн дол і 380 млн дол відповідно, до 2030 року — 1,6 млрд дол і 5 млрд дол відповідно. Така різниця пов'язана з відсутністю у цементному покритті бітуму, який Україна змушена імпортувати.

Шульмейстер також сказав, що асфальтобетонні дороги вже на п'ятому році експлуатації потребують поточного ремонту, а на десятому – капітального. Тоді як перший ремонт цементобетонних доріг потрібен не раніше 18 року експлуатації.

Шульмейстер детально розповів про переваги бетонних доріг: «При використанні асфальту вищі витрати палива. При користуванні цементобетонними дорогами економія палива може сягати до 305 млн. дол. на рік. Цементобетонні дороги краще відбивають світло, вони більш безпечні для учасників дорожнього руху. Також можлива економія на освітленні доріг. Цементні дороги краще витримують перевантажений транспорт. На жаль, відсутність ефективного габаритно-вагового контролю транспортних засобів призводить до того, що в 99% випадках знищення доріг винен переповнений транспорт. Використання бетонних доріг може вирішити цю проблему. Цементобетон краще витримує перегрів. Перехід на бетонні дороги, особливо в південних регіонах, архіважливий для нашої держави».

Настанок Шульмейстер наголосив, що в розбудові цементобетонних доріг не зацікавленні лише три категорії людей: працівники кладовища, імпортеру бітуму та крадії.

Джерело: прес-служба Головного будівельного порталу України Build Portal

24 ноября 2017 г.
1426
Надземные дороги не дадут транспорту загрязнять воздух...
24 ноября 2017 г.
1345
Для этого нужно приобрести вагоны немного полегче...
24 ноября 2017 г.
1709
На территории аэропорта появился мобильный бетонный завод...
Українці, що ви думаєте з цього приводу? Давайте обговорювати!
Не стійте осторонь – вільно діліться своєю думкою з іншими людьми.
Але, будь ласка, будьте ввічливі та дотримуйтесь правил коментування. ПОСИЛАННЯ ЗАБОРОНЕНІ, та блокуються автоматом.
Заборонені будь-які посилання (коментар з посиланням не може бути доданий, він автоматично блокується)

Заборонено і буде заблоковано:
- реклама
- спам та шахрайство
- образи, дискримінаційні висловлювання

Редакція не модерує коментарі, відповідальність за зміст коментарів несе автор коментаря. Редакція Build Portal залишає за собою право не погоджуватись з думкою автора коментаря, проте надає свободу слова відповідно до ст. 21, 24 та ст. 34 Конституції України.

Шановні читачі, читайте коментарі вдумливо, пам'ятайте, що автором коментарів можуть бути різні джерела.

Будь ласка, поставтеся до цих правил з повною відповідальністю.
Якщо дії коментованого шкодять читачам, рекламодавцям, співробітникам Build Portal або всій нашій спільноті, ми можемо заблокувати користувача.
Читать полностью Скрыть
Вчера
3511
Щодалі сильніші та триваліші теплові хвилі руйнують бітумну черепицю. Різкі перепади температури роз...
01 ноября 2024 г.
4927
Це може призвести до повного припинення діяльності основної програми компенсацій в Україні в наступн...
01 ноября 2024 г.
2103
Для цього народні депутати пропонують передбачити відповідні видатки із загального бюджетного фонду...
Сегодня
437
Бетономешалка для дачи или дома — какие модели лучше выбрать? Поможем определиться с объемом, ...
Вчера
684
Особенности и преимущества масляных радиаторов...
01 ноября 2024 г.
4215
Всередині нього буде знаходитися величезний атріум зі спіралеподібною вежею в центрі. Навколо цієї в...
22 октября 2024 г.
1465
Захід стане майданчиком для конструктивного діалогу, висловлювання та обговорення різноманітних думо...
15 октября 2024 г.
1744
19 листопада усі провідні бімщики країни знову зустрінуться, щоб подискутувати, обговорити події, но...
10 октября 2024 г.
1274
У Києві відбудеться професійний форум, де зберуться провідні експерти та фахівці будівельної га...
Почтовая рассылка Build Portal для участников строительного бизнеса
Только самое важное
*один раз в неделю
Андрей Озейчук – строитель с 27-летним опытом, основатель компаний Rauta, Kovlar и Teza, предс...
26 июня 2023 г.
352
Андрій Озейчук – будівельник з 27-річним досвідом, засновник компаній Rauta, Kovlar та Teza, г...
18 марта 2024 г.
3679
BUILD PORTAL - Агрегатор новин
  • Збираємо всі існуючі новини будівельного ринку в одному місці
  • Унікальний "SMART рубрикатор" (розумний рубрикатор): це дуже деталізований по кожному напрямку рубрикатор аби ви змогли швидко знайти всі згруповані матеріали з потрібної теми
Build portal - українське народне медіа - без впливу оліграхів та влади!