Банк | Покупка | Продажа | НБУ |
USD | 39.800 | 40.300 | 41.289 |
EUR | 40.000 | 41.000 | 44.968 |
USD | 41.070 | 41.490 | 41.289 |
EUR | 44.750 | 45.430 | 44.968 |
Будівельна компанія «Стромат «Спецбетон» обрала для себе стратегію лідера, адже вона завжди прагне бути кращою у своїй галузі за якістю товарів та рівнем обслуговування клієнтів. Індивідуальний підхід до кожного замовника, чіткий адресний контроль виконання поставок на будівельні об'єкти, злагоджена взаємодія всіх структурних підрозділів, використання технологічних можливостей і набутого досвіду – це запорука сьогоднішньої популярності ТМ «Стромат».
Конкурентна перевага та інвестиційна привабливість підприємства – в його постійному розвитку та вдосконаленні. Тож не дивно, що досить молода компанія впевнено завойовує будівельний ринок, не зраджуючи власним правилам: чесності, відповідальності та надійності. Про відкриття нової виробничої лінії в Ірпені, механізми керування бізнесом, перспективи та плани розповіли директор ТОВ «Стромат «Спецбетон» Олександр Василівецький та комерційний директор Вартан Ісаханян.
Коли було прийняте рішення про розширення географії виробництва і будівництво нової лінії –бетонозмішувального вузла (БЗВ) в Ірпені? І чому обрали саме м. Ірпінь?
В.І. В рамках впровадження стратегії розвитку ТМ «Стромат», на початку 2016 року було прийняте рішення про розширення виробничих потужностей та збільшення присутності на регіональних ринках. У результаті аналізу ми виявили кілька перспективних напрямків. Місто Ірпінь зайняло першість завдяки тому, що є безперечним лідером зі здачі нерухомості в експлуатацію у Київській області. Саме це зумовило вибір місця для будівництва нового заводу з виробництва бетонів та будівельних розчинів.
Як швидко вдалося запустити новий завод? Які його виробничі потужності та обладнання?
Розкажіть, будь ласка, детальніше про автоматизацію процесів на виробництві.
О.В. Ми впроваджуємо нову версію програми «ІТ-Підприємство», що дозволяє автоматизувати усі процеси. Спочатку диспетчер отримує заявку від менеджера, і, опрацювавши її, переадресовує на оператора БЗВ SIMEM чи РБУ. Коли останньому надходить інформація, він її бере в роботу, при цьому ніяких змін у заявці, наприклад, завантажити менше чи більше, оператор здійснити не може, все виконується чітко до умов заявки. Загалом, у виробничому процесі задіяно три людини – водій фронтального навантажувача складових бетону, диспетчер та оператор БЗВ або РБУ. Крім того, ми можемо ставити чіткі плани та слідкувати за їх виконанням, а також в оперативному режимі можемо відслідковувати виконання кожної заявки.
Скільки працівників працює на БЗВ?
О.В. Зараз в Ірпені працює 15 осіб. Коли щомісячний випуск бетону становитиме більше 5 000 м3, ми плануємо розширити штат до 20-и працівників, а вже при випуску понад 10 000 м3 – буде приблизно 25 чоловік. У одній зміні працює оператор, диспетчер, водій фронтального навантажувача, два слюсарі, лаборант та директор з виробництва – лише 7 чоловік, тому що більшість процесів автоматизовані.
Яким чином контролюється якість продукції?
О.В. За це у нас відповідає сертифікована лабораторія. Наші фахівці беруть проби з кожної партії сировини і бетону та здійснюють лабораторні дослідження перед відвантаженням продукції замовнику. У результаті такого аналізу клієнтові видається паспорт якості бетону – документ на номерному бланку з багаторівневою системою захисту від підробок. Також у нас є виїзна лабораторія, яка контролює якість доставленої продукції під час відвантаження на об’єкті. Таким чином, перевірка якості продукції відбувається починаючи з етапу надходження сировини і аж до відвантаження продукції на об’єкт замовника.
Які переваги отримують клієнти, купуючи бетон в Ірпені?
Де можна придбати продукцію ТМ «Стромат», вироблену в Ірпені? Яка цінова політика на таку продукцію?
В.І. Також із 01 липня 2016 року на території заводу по вул. Північна, 54 функціонує відділ продажу. Тут можна замовити будь-яку продукцію ТМ «Стромат»: не тільки бетони та розчини, що виробляються в Ірпені, але й ЗБВ із Києва. Також будівельні матеріали нашого заводу можна замовити у центральному офісі «Стромат» на вул. Пшенична, буд. 2 і через наш сайт stromat.com.ua, заповнивши форму on-line заявки. При цьому цінова політика на продукцію компанії «Стромат» уніфікована, у нас єдині ціни як в Ірпені, так і в Києві. Прайси завжди можна подивитись на нашому сайті.
Які перспективи відкриває новий завод у Ірпені?
В.І. Для клієнтів з Ірпеня та ближніх міст з відкриттям заводу з’явилася можливість купувати бетони та розчини по тій же ціні, що й в Києві. Це досягається завдяки наявності власного автопарку та прилеглості заводу до залізничної гілки, що дозволяє здійснювати прямі поставки сировини від виробників вагонними нормами. Також наші клієнти в Ірпені вагомо економлять на доставці бетону, порівняно із вартістю доставки аналогічної продукції з Києва. Хоча завод «Стромат» був запущений лише місяць тому і на даний момент він працює не на повну силу, вже у вересні ми плануємо завантажити БЗВ на повні потужності. Виробничі потужності дозволяють нам повністю забезпечувати потреби будівельних компаній міста Ірпеня та ближніх міст якісним бетоном та розчинами. Запуск виробництва бетону в Ірпені – це лише наш перший крок розширення компанії «Стромат», наша ідея – подальше освоєння ринків в найбільш привабливих регіонах України.
Як відображається криза в Україні на ринку бетону загалом та на розвитку компанії «Стромат «Спецбетон» зокрема?
В.І. За результатами першого півріччя 2016 року, можна твердо сказати, що на ринку бетонів та будівельних розчинів спостерігається пожвавлення. Якщо бути більш точним, то у абсолютному вираженні це майже 1,2 млн. м3 – найкращий показник починаючи з 2011 року. У порівнянні з першим півріччям 2015-го ринок виріс на 28%.
Одночасно із ростом ринку бетонів зростає конкурентна боротьба у Києві та районах Київської області, тому що збільшилася кількість виробників, у порівнянні з минулим роком.
Тим не менше, за підсумками 2-х кварталів поточного року, компанія «Стромат» демонструє впевнений ріст виробництва по всіх напрямках діяльності, у порівнянні з аналогічним періодом минулого року.
Які плани по розвитку ТМ «Стромат»?
О.В. Завдяки акумуляції нашого досвіду, сил та знань, ми, у першу чергу, збільшимо до максимуму завантаження виробництва в Ірпені. Уже з вересня ми плануємо вийти на повну потужність обох БЗВ. Далі будемо розглядати можливості розширення виробництва ТМ «Стромат» в інші перспективні регіони.
Джерело та фото: «Стромат «Спецбетон»
Заборонено і буде заблоковано:
- реклама
- спам та шахрайство
- образи, дискримінаційні висловлювання
Редакція не модерує коментарі, відповідальність за зміст коментарів несе автор коментаря. Редакція Build Portal залишає за собою право не погоджуватись з думкою автора коментаря, проте надає свободу слова відповідно до ст. 21, 24 та ст. 34 Конституції України.
Шановні читачі, читайте коментарі вдумливо, пам'ятайте, що автором коментарів можуть бути різні джерела.