Банк | Покупка | Продажа | НБУ |
USD | 39.800 | 40.300 | 39.427 |
EUR | 40.000 | 41.000 | 42.755 |
USD | 39.330 | 39.830 | 39.427 |
EUR | 42.630 | 43.251 | 42.755 |
Експеримент із ультрадешевим проїздом у транспорті в Німеччині, що тривав три місяці, допоміг знизити викиди діоксиду вуглецю в обсязі, еквівалентному річним викидам від забезпечення електрикою 350 тисяч домогосподарств.
Такого висновку дійшла Асоціація німецьких транспортних компаній (Verband Deutscher Verkehrsunternehmen). Для дослідження VDV найняла соціологічні компанії, які опитали 78 тисяч осіб.
Нова ера зеленої енергетики. У Європі вивчать можливість будівництва космічної сонячної електростанції
Запровадження проїзного, що коштував дев’ять євро на місяць і дозволяв подорожувати не лише міськими автобусами, трамваями та метро, але й регіональними поїздами, запобігло вивільненню 1,8 мільйона тонн CO2.
Дев’ятиєвровий квиток запровадили на тлі російського вторгнення в Україну, через що у Європі підвищилися ціни на пальне та енергоносії.
Перший у світі: у Китаї запустили потяг на магнітному підвісі з постійними магнітами
Протягом літа було продано приблизно 52 мільйони проїзних, і кожен десятий покупець відмовлявся щонайменше від однієї зі своїх щоденних поїздок автомобілем. Разом з тим, така низька вартість квитків призвела до великих скупчень пасажирів на вокзалах, а регіональні поїзди часто були переповненими. Внаслідок цього DB навіть довелося скасувати низку поїздів і стиковок, оскільки через перевантаження залізничної мережі почастішали випадки запізнень поїздів. Відзначимо, що на покриття дешевих квитків уряд Німеччини виділив понад 2 млрд євро.
Цікаво про ремонти: для чого потрібна та як використовувати пропитку мокрий камінь BlackStone
Читайте більше новин про війну росії проти України у спецтемі на Build Portal