РУС УКР РУС ENG
НБУ: USD: 41.043 EUR: 44.686
Банк Покупка Продажа НБУ
USD 39.800 40.300 41.043
EUR 40.000 41.000 44.686
USD 40.740 41.140 41.043
EUR 44.230 44.831 44.686
Новость

ТОП-5 найцікавіших фактів про ремонт доріг у 2020 році

За поточний рік Держагентство автодоріг України ("Укравтодор") оновило 10% всієї мережі державних доріг
1376
17 декабря 2020 г.


5 цікавих фактів про
ремонт доріг в 2020 р.


У 2020 році в Україні було відремонтовано рекордну кількість кілометрів доріг. У рамках програми "Велике будівництво" робота велася по всій країні.

При цьому Укравтодор відійшов від принципу ремонту окремих коротких ділянок однієї і тієї ж дороги, а оновлював відразу цілі маршрути, пише інтернет-видання "Ділова столиця".


1. Рекорд за час незалежності

Станом на початок грудня "Укравтодор" відремонтував і побудував 3900 км доріг державного значення. План до кінця року - оновити 4200 км. Ще 2000 км за рік оновили обласні державні адміністрації.

У незалежній Україні це найбільша кількість відремонтованих за рік кілометрів доріг. Для порівняння: в 2015 р. побудували і відремонтували 331 км доріг, в 2019-му - 847 км.

Тільки за один рік "Укравтодор" зміг оновити 10% від всієї мережі державних доріг.


2. Ремонт одного кілометра став дешевше, ніж в попередні роки

Економія склала 4,5 млн на кожному кілометрі.

Це можна побачити, порівнюючи ремонти на одній дорозі, але на різних ділянках в різні роки. Найбільш ілюстративний приклад - дорога М-12 Стрий - Тернопіль - Кропивницький - Знам'янка. Це один з основних об'єктів 2018 і 2019 рр., який оновлюється і в поточному році. За підрахунками "Укравтодору", падіння ціни на цій трасі коливається від 6,5 до більш ніж 10 млн грн на одному кілометрі.

На зниження кінцевої ціни вплинула, в тому числі, економія на торгах. За словами голови "Укравтодору" Олександра Кубракова, вартість проєктів зрізалася ще до того, як вони будуть закуповуватися через систему Prozorro. В результаті економія на торгах виросла до 7,8% (середня економія за останні п'ять років - 6,2%).


3. Оновлення маршрутів, а не окремих ділянок

У 2020 р. більше не діє принцип, коли дороги довжиною в 100 км ділилися на відрізки по 5 км і ремонтувалися кілька років, в результаті чого на одній і тій же трасі хороші ділянки змінювалися ямами і «кратерами». В "Укравтодорі" стверджують, що з початку року діє маршрутний принцип, коли зроблені дороги складають маршрути, і кожна них робиться в рамках року повністю. Наприклад, в цьому році зроблено 216,5 км дороги Київ - Харків - Довжанський, яку будували багато років. У наступному році заплановано здати цю дорогу всю - від Харкова до Полтави з розширенням її до чотирьох смуг.

Інший приклад - траса Станиця Луганська - Сєвєродонецьк. Дорога, по якій українці виїжджають з тимчасово окупованої території Луганської області. Більше 125 км цієї траси також зроблені в цьому році за три місяці.

У цьому році також зроблені 136 км дороги Мукачево - Івано-Франківськ - Львів без поділу на відрізки.

Варто відзначити і трасу Василівка - Бердянськ, яка веде до моря і Бердянського морського порту. У 2020-му тут оновили 112 км.


4. Ремонти доріг проходили по всій країні

Історично склалося так, що відремонтовані дороги отримували тільки окремі регіони, які вважалися пріоритетними для влади. Влада стверджує, що такої практики більше немає.

"У 2020 році ми змінили підходи, і ми дійсно зшиваємо Україну. В Луганській області, зокрема в її регіонах, прилеглих до ОРДЛО, вже відремонтували 197 км автодоріг. Зараз в роботі ще 127 км. На Закарпатті відремонтовано 370 км доріг. Дороги зараз оновлюються по всій країні ", - зазначає народний депутат, голова міжфракційного об'єднання "За Велике будівництво" Олена Шуляк.



5. Оновлення інфраструктури підтримує більшість українців

2020 р. став великим викликом для всіх країн. Пандемія коронавіруса підкосила і здоров'я людей, і здоров'я економіки. В Україні велося чимало дискусій про те, чи варто в такій рік продовжувати вкладати бюджетні кошти в оновлення доріг. Як показали результати соціологічного дослідження КМІС, абсолютна більшість українців - 89,8% - підтримують державні інвестиції в розвиток інфраструктури (будівництво/ремонт доріг, мостів, транспортних розв'язок, дитсадків, шкіл, лікарень, поліклінік, спортмайданчиків, стадіонів).

На питання про пріоритетні об'єкти для реконструкції та будівництва в своєму населеному пункті 49,2% українців вказали саме дороги.

І наостанок про коронавірус та витрати на дороги. Чи варто в подальшому вкладати в них гроші? На думку голови МВФ Крісталіни Георгієвої, збільшення вкладень в інфраструктуру якраз і є одним з рецептів подолання наслідків економічної кризи, викликаної пандемією. Напередодні вона закликала країни G20 синхронізувати збільшення вкладень в інфраструктуру.

Дослідження про вплив інвестицій в інфраструктуру на посткоронавірусну економіку зробила міжнародна консалтингова компанія. Висновок експертів однозначний: великі інфраструктурні проєкти дозволять витягнути національні економіки зі спаду.

Українська програма "Велике будівництво" з самого початку не планувалася як антикризова. Але за фактом стала такою в 2020 р. За висновком незалежної економічної групи макроекономічного аналізу та прогнозування Ukraine Economic Outlook, "Велике будівництво" утримує український ВВП від падіння. За розрахунками економістів, інфраструктурний проєкт утримував від падіння на 2,5% ВВП у другому кварталі цього року і від 5,1% до 7,3% в третьому і четвертому.

Позитивна віддача від інвестицій в дорожнє будівництво за 2020 р. зберігатиметься 10-15 років, що може бути компенсатором нарощування антикризових держвидатків і стимулом економічного зростання.



Интересно о ремонтах: ранее мы писали о новой линейке душевых наборов Rainshower SmartActive от производителя сантехники
17 декабря 2020 г.
1193
Уже сегодня на предприятие могут прийти контролеры. В том числе, из налоговой...
17 декабря 2020 г.
1686
Трасса пролегает на высоте 500, а местами 700 метров над уровнем моря. Ремонт обошелся в 669 миллион...
17 декабря 2020 г.
1000
Міністр культури та інформаційної політики Олександр Ткаченко анонсував створення Державної слу...
Українці, що ви думаєте з цього приводу? Давайте обговорювати!
Не стійте осторонь – вільно діліться своєю думкою з іншими людьми.
Але, будь ласка, будьте ввічливі та дотримуйтесь правил коментування. ПОСИЛАННЯ ЗАБОРОНЕНІ, та блокуються автоматом.
Заборонені будь-які посилання (коментар з посиланням не може бути доданий, він автоматично блокується)

Заборонено і буде заблоковано:
- реклама
- спам та шахрайство
- образи, дискримінаційні висловлювання

Редакція не модерує коментарі, відповідальність за зміст коментарів несе автор коментаря. Редакція Build Portal залишає за собою право не погоджуватись з думкою автора коментаря, проте надає свободу слова відповідно до ст. 21, 24 та ст. 34 Конституції України.

Шановні читачі, читайте коментарі вдумливо, пам'ятайте, що автором коментарів можуть бути різні джерела.

Будь ласка, поставтеся до цих правил з повною відповідальністю.
Якщо дії коментованого шкодять читачам, рекламодавцям, співробітникам Build Portal або всій нашій спільноті, ми можемо заблокувати користувача.
Читать полностью Скрыть
12 июля 2024 г.
3101
З появою ЄДЕССБ усі процеси відбуваються в онлайн-форматі, кожен крок  фіксується, а будь-які с...
11 июля 2024 г.
3628
Дефіцит робочої сили, який оцінюють у 20-50%, впливає на всі процеси будівництва. Як він загрожує ри...
10 июля 2024 г.
3995
З житлового фонду соціального призначення можна буде орендувати житло у кількох форматах...
Сегодня
4683
Новий міст спроєктований не як інфраструктурний об’єкт, а як новий громадський простір...
11 июля 2024 г.
9711
Новий простір діє одночасно як міський парк і меморіал...
11 июля 2024 г.
1126
Вітчизняний виробник будматеріалів SWEETONDALE вивів на ринок екструдований пінополістирол XPS ...
12 июля 2024 г.
1297
23 липня 2024 року відбудеться ексклюзивна панель КБУ на тему «АНАЛІТИКА УКРАЇНСЬКОГО РИНКУ НЕ...
11 июля 2024 г.
1084
31 липня у КВЦ «Парковий» в Києві пройде Конгрес - INVEST IN UKRAINE, в рамках якого від...
28 июня 2024 г.
1623
Захід стане майданчиком для конструктивного діалогу, висловлювання та обговорення різноманітних думо...
Почтовая рассылка Build Portal для участников строительного бизнеса
Только самое важное
*один раз в неделю
Андрей Озейчук – строитель с 27-летним опытом, основатель компаний Rauta, Kovlar и Teza, предс...
26 июня 2023 г.
159
Андрій Озейчук – будівельник з 27-річним досвідом, засновник компаній Rauta, Kovlar та Teza, г...
18 марта 2024 г.
3476
BUILD PORTAL - Агрегатор новин
  • Збираємо всі існуючі новини будівельного ринку в одному місці
  • Унікальний "SMART рубрикатор" (розумний рубрикатор): це дуже деталізований по кожному напрямку рубрикатор аби ви змогли швидко знайти всі згруповані матеріали з потрібної теми
Build portal - українське народне медіа - без впливу оліграхів та влади!