Банк | Покупка | Продажа | НБУ |
USD | 39.800 | 40.300 | 41.289 |
EUR | 40.000 | 41.000 | 44.968 |
USD | 41.070 | 41.490 | 41.289 |
EUR | 44.750 | 45.430 | 44.968 |
З 1 вересня в Україні діють ДБН, що дозволяють використовувати геосинтетичні матеріали при будівництві трас
З осені українські дороги можуть проектуватися ще якіснішими: рекомендовано використовувати геосинтетичні матеріали у будівництві
«Геосинтетичні матеріали мають використовуватися більш широко, адже це якість, а отже, більший строк служби наших доріг. Крім того, вони дозволяють істотно знизити вартість будівництва, ремонту і утримання доріг. Це також екологічно - зменшуються витрати природних матеріалів і знижуються обсяги підготовчих робіт. Тому ми вкотре акцентуємо увагу на цій темі і вже внесли відповідні зміни у ДБН, де рекомендуємо використовувати геосинтетики при будівництві трас. Норми діють з 1 вересня цього року», - розповів президент Конфедерації будівельників України Лев Парцхаладзе на своїй сторінці у Facebook.
Він підкреслив, що такі матеріали особливо важливо застосовувати на слабких грунтах та грунтах з підвищеною вологістю для покращення міцності дорожнього покриття.
В цілому, за підрахунками експертів, використання геосинтетиків у дорожньому будівництві дозволяє до 20% укріплювати дорожнє покриття, до 30% підвищувати строк його служби та загалом знижувати утворення можливих дефектів на дорогах.
Крім того, геосинтетики прості у використанні та укладанні, а також компактні при транспортуванні. «Впевнений, майбутнє якісних доріг саме за геосинтетиками!» - підсумував Парцхаладзе.
Сьогодні у світі випускається близько 400 видів геосинтетиків. Це геотекстиль, геосинтетичні гратки та сітки, геомембрани та геокомпозити. Вони можуть бути у вигляді рулонів, стрічок чи об'ємних матеріалів, один із компонентів яких виконаний із синтетичного або натурального полімеру.
Раніше ми розповідали, що з цієї осені траси повинні будувати з обов‘язковими розривами дорожнього огородження. А також про те, що на дорогах почнуть з’являтися протизасліплювальні екрани.
Про внесення змін до Державних будівельних норм читайте у розділі «ДБНи», тут зібрані ВСІ нововеддення норм та коментарі експертів.
Заборонено і буде заблоковано:
- реклама
- спам та шахрайство
- образи, дискримінаційні висловлювання
Редакція не модерує коментарі, відповідальність за зміст коментарів несе автор коментаря. Редакція Build Portal залишає за собою право не погоджуватись з думкою автора коментаря, проте надає свободу слова відповідно до ст. 21, 24 та ст. 34 Конституції України.
Шановні читачі, читайте коментарі вдумливо, пам'ятайте, що автором коментарів можуть бути різні джерела.