Банк | Покупка | Продажа | НБУ |
USD | 39.800 | 40.300 | 41.876 |
EUR | 40.000 | 41.000 | 43.511 |
USD | 41.700 | 42.185 | 41.876 |
EUR | 43.330 | 44.030 | 43.511 |
Укрзалізниця дорожчає. Укравтодор – штрафує. 2016 рік – чергове підвищення залізничних тарифів на 20, 30, 40%, а для позакласних вантажів (будматеріали: щебінь, цегла, плитка керамічна і т.д.) – підвищення на 50% і більше... "Реформа" в автоперевезеннях – Постанова КМУ від 21.10.2015 року № 869: якщо автоперевізник перевищить обмежену вагу на вісь на 5%, то штраф – 827 грн., якщо на 50% - штраф 7,7 тис. грн. Оштрафований автомобіль не матиме права рухатися.
Президенту України Порошенку П.О.
Прем'єр-міністру України Яценюку А.П.
Віце-прем'єр-міністру - Міністру регіонального розвитку, будівництва та ЖКГ України Зубку Г.Г.
Міністру інфраструктури України Пивоварському А.М.
Міністру економічного розвитку і торгівлі України Абромавичусу Айварасу
Міністру юстиції України Петренку П.Д.
Голові Державної регуляторної служби України Ляпіній К.М.
В.о. голови правління ПАТ «Укрзалізниця» Завгородньому О.В.
Голові Державного агентства автомобільних доріг України Батищеву А.В.
Президенту Американської Торгівельної Палати в Україні Гундеру А.
ВІДКРИТЕ ЗВЕРНЕННЯ ВИРОБНИКІВ БУДМАТЕРІАЛІВ
І. Укрзалізниця «приїхала»... (як дзеркало українських реформ)... при щорічному збільшенні тарифів.
Електровозам по 40 років.
Тепловози зносилися на 90%.
5,8 тис.км залізничних колій потребують капітального ремонту.
0,2-0,3 тис.км ремонтуються на рік.
Вагонний дефіцит покривали тисячами вагонів Білорусі та Литви.
Кредитна заборгованість залізниць близько 50,0 млрд.грн.
Укрзалізниця перманентно «реформується» до сьогодні:
Не довго думали реформатори: 2016 рік – чергове підвищення залізничних тарифів на 20, 30, 40%, а для позакласних вантажів (будматеріали: щебінь, цегла, плитка керамічна і т.д.) – підвищення на 50% і більше...
Представники промисловості пропонують:
1. Не поспішати, об'явити мораторій на підвищення тарифів.
2. Провести внутрішню оптимізацію Укрзалізниці.
3. З надією підтримують як останні кадрові зміни в Укрзалізниці, так і наміри реформувати УТЛЦ: ліквідувати фірми-прокладки, від яких лише штучний дефіцит вантажних вагонів та «прокладочні» тарифи...
4. Віримо у можливість укладати прямі договори на перевезення Укрзалізницею, УТЛЦ без штучних посередників.
5. Підтримаємо заявлене уже не вперше: різницю тарифів, інвестиційну складову консолідувати і публічно витрачати на оновлення вагонного та тягового парку (очікується – немалий плюс 11,0 млрд.грн.).
6. І тоді Уряд, Міністерство і Укрзалізниця вправі і в моралі будуть оперувати новими тарифами.
Цінуємо місію Укрзалізниці, але:
За період з 2006 по 2015 рік:
- вартість цегли провідних підприємств зросла на 107%;
- залізничний тариф на перевезення зріс на 496%;
- перевезення глини каолінової зросло з 26,7 грн. до 159,0 грн. за тонну.
То хто ефективніше працює: реальна економіка, бізнес чи державна монополія?
Суспільство пам'ятає, в період Кірпи Г.І. та Кучми Л.Д. залізниця – генератор ділової активності та відродження інфраструктурного транспортного будівництва. Залізниця тоді здолала зневіру та безпорадність в Україні.
В сьогоденні залізниця ледь виживає і стишує ходу економіки країни.
Укрзалізниця сьогодні знову може стати дзеркалом економічних реформ, якщо!!!!!
1. Дослухається висновків і рекомендацій Американської торгівельної палати в Україні:
Будьте обережні, зберігайте поступовість і публічність, адже прогноз зростання цін виробників на 2016 рік – 10-12%, прогноз підвищення залізничних тарифів монополіста – 25-50%.
Врахуйте: буде зменшення вантажоперевезень ...
2. Зігнорує позицію Міністерства економічного розвитку і торгівлі України:
Підвищення тарифів залізниці не протирічать прогнозам Мінекономрозвитку щодо зростання цін від виробника.
Звідки знати лібералам-дерегуляторам, що при вартості тонни щебеню гранітного 100 грн., уже тепер транспортна складова становить 55-60 грн. і зросте суттєво.
ІІ. Укравтодор штрафує.
Просимо Мінекономрозвитку та Мінінфраструктури призупинити «реформу» в автоперевезеннях – Постанову КМУ від 21.10.2015 року № 869: якщо автоперевізник перевищить обмежену вагу на вісь на 5%, то штраф – 827 грн., якщо на 50% - штраф 7,7 тис.грн. Оштрафований автомобіль не матиме права рухатися.
1. Обмеження в паводок та хурделицю, літню спеку застосовуються і сьогодні – і це правильно.
2. Вагові параметри автотранспорту запізно огульно вводити: Україна – міжнародна транзитна, сільськогосподарська та сировинна держава, і уже здавна має вантажівки 40-тонні та більші, але їх маршрути визначені і в основному сталі.
3. За кожним маршрутом органи місцевої та центральної влади разом із бізнесом ухвалюють заходи щодо вчасного ремонту визначених ділянок і т.д.
4. Словом, почали не з того кінця: накупили імпортних вагових комплексів, визначили штрафи і узаконюють рекет.
5. Потрібно дороги будувати і ремонтувати, створити гідний великої держави Спеціальний дорожній фонд.
Не збирати-здирати кошти, а заробляти. І тут підприємства будівельної галузі підтримають і Уряд, і залізничників, і дорожників.
Чекаємо на публічні роз'яснення, а також просимо надіслати відповідь на e-mail: info@avbmv.com.ua, avbmv@mail.ru.
З повагою,
Президент Всеукраїнської спілки
виробників будматеріалів
І.М. Салій
ЗАВАНТАЖИТИ ЗВЕРНЕННЯ
Джерело: www.avbmv.com.ua
Заборонено і буде заблоковано:
- реклама
- спам та шахрайство
- образи, дискримінаційні висловлювання
Редакція не модерує коментарі, відповідальність за зміст коментарів несе автор коментаря. Редакція Build Portal залишає за собою право не погоджуватись з думкою автора коментаря, проте надає свободу слова відповідно до ст. 21, 24 та ст. 34 Конституції України.
Шановні читачі, читайте коментарі вдумливо, пам'ятайте, що автором коментарів можуть бути різні джерела.