Банк | Покупка | Продажа | НБУ |
USD | 39.800 | 40.300 | 41.253 |
EUR | 40.000 | 41.000 | 43.563 |
USD | 41.150 | 41.649 | 41.253 |
EUR | 43.370 | 44.039 | 43.563 |
Яке житло можна приватизувати, які документи для цього потрібні та до яких інстанцій для цього треба звертатись, пояснив заступник Мінрегіону Лев Парцхаладзе
Замміністра регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України Лев Парцхаладзе на своїй сторінці у Facebook опублікував допис з порадами, як можна отримати у приватну власність житло, що належить до державного житлового фонду, тобто, приватизувати його.
“Це стосується квартир у багатоквартирних будинках, кімнат у комунальних квартирах тощо. Приватизувати можна також житлові метри у гуртожитку. Для чого це потрібно? Щоб продати або подарувати житло, залишити його у спадок, віддати під заставу при оформленні кредиту, здавати житло в оренду на законних підставах, зробити реконструкцію або перепланування тощо”, - написав він.
Відтак заступник міністра відмітив, що приватизація квартири здійснюється за наявності ордера на неї. Особа, на яку виписано цей документ, - наймач, а ті, хто був вселений і прописаний в житло разом з нею, відносяться до членів сім’ї та є учасниками процедури приватизації.
При цьому, об’єктами, які не можна приватизувати, є:
Разом з тим, безкоштовно сьогодні можна приватизувати:
“Потрібно врахувати площу житла і кількість зареєстрованих осіб. Виходячи з санітарної норми в 21 кв. м на квартиронаймача, відбувається безкоштовна приватизація квартири. Також додається 21 кв. м на кожного учасника і 10 на всю сім’ю. Це говорить про те, що на двох ви безкоштовно зможете приватизувати 52 кв. м житла”, - додав Парцхаладзе.
Для приватизації необхідний наступний пакет документів:
При цьому, якщо мова йде про приватизацію кімнати в гуртожитку, крім вищезазначених документів також додається меддовідка про те, що майбутній власник не хворий на туберкульоз, витяг з Держреєстру речових прав на нерухоме майно та копія договору найму житлового приміщення.
Звернутися необхідно до відділів приватизації місцевої держадміністрації, органів місцевого самоврядування, державних підприємств, організацій, установ, у повному господарському віданні або оперативному управлінні яких знаходиться державний житловий фонд. Документи можна подати через Центр надання адміністративних послуг (ЦНАП).
Отримати виписку з Держреєстру про право власності на приватизоване житло можна протягом 30 календарних днів після того як подаються документи.
Читайте також про те, які документи необхідні для продажу квартири. А також поради експерта щодо того, чого не варто робити в процесі продажу свого житла.
Заборонено і буде заблоковано:
- реклама
- спам та шахрайство
- образи, дискримінаційні висловлювання
Редакція не модерує коментарі, відповідальність за зміст коментарів несе автор коментаря. Редакція Build Portal залишає за собою право не погоджуватись з думкою автора коментаря, проте надає свободу слова відповідно до ст. 21, 24 та ст. 34 Конституції України.
Шановні читачі, читайте коментарі вдумливо, пам'ятайте, що автором коментарів можуть бути різні джерела.