РУС УКР РУС ENG
НБУ: USD: 39.637 EUR: 42.299
Банк Покупка Продажа НБУ
USD 39.800 40.300 39.637
EUR 40.000 41.000 42.299
USD 39.450 39.830 39.637
EUR 42.250 42.730 42.299
Ми допрацьовуємо BuildPortal. Зовсім скоро він стане ще кращим!

Чому вашому медзакладу потрібна система виклику персоналу

Сфера застосування, особливості та принцип роботи системи виклику персоналу
2285 25.07.2022 в 09:21



Система виклику медперсоналу – це спеціалізоване радіооснащення, яке застосовують в організації систем бездротового виклику співробітників. Його використання сприяє суттєвому спрощенню роботи фахівців клініки або медцентру, підвищує якість обслуговування пацієнтів.

Бездротова або дротова система виклику медперсоналу створює умови для моментального реагування на виклик, а це єдино правильний підхід для надання швидкої допомоги. Сигнал із палати пацієнта чи іншого приміщення надходить на пейджер медичної сестри або виводиться на табло в кабінеті лікаря. Ви не втрачаєте час, який часто рятує людське життя.


Сфера застосування

Бездротова система виклику медичного персоналу може встановлюватися в:

  • стаціонарах, кабінетах;
  • приватних клініках, державних медустановах;
  • комплексах, що надають послуги догляду за пацієнтами.


Особливості рішення

Цифрова система виклику лікаря або медсестри – універсальний, функціональний, ефективний пристрій, який можна побачити в різних лікувальних закладах. До останніх належать палати, процедурні, операційні, санаторії, лікарняні комплекси. Застосування провідних систем оповіщення здатне вивести роботу медичних установ на якісно новий рівень, підвищити швидкість надання медичних послуг.

Плюси систем виклику медперсоналу:

  • підвищення рівня обслуговування пацієнтів;
  • можливість миттєвого виклику персоналу в разі виникнення проблем;
  • регулярний контроль роботи працівників з боку адміністрації;
  • можливість виклику потрібного співробітника на ресепшен або приймальню в разі потреби.

Технічне рішення значно полегшує виконання робочих операцій, робить процес злагодженим, автоматизованим. Це, у свою чергу, визначає максимальну якість обслуговування кожного пацієнта.


Принципи роботи

  1. Людина натискає спеціальну кнопку виклику – зазвичай вона розміщується біля ліжка, у санвузлах, але інші варіанти також можливі.
  2. Медсестра отримує сигнал на пейджер із номером палати або місцем, звідки було здійснено виклик.
  3. Паралельно здійснюється виведення сигналу на табло в кабінеті чергового лікаря, адміністратора чи завідувача. Це дає змогу моніторити роботу персоналу медустанови.


Бажаєте зробити замовлення?

Купити систему виклику медичного персоналу – означає використовувати провідні напрацювання галузі, робити ставку на швидке та ефективне обслуговування пацієнтів. Винахід актуальний, універсальний. Його застосування зокрема підвищить популярність вашої медустанови, привабить потоки нових клієнтів. Головне, звертатися до перевірених постачальників обладнання, які готові гарантувати функціональність та високу якість пропонованих рішень. Українська компанія СпецКиївБуд Medical готова запропонувати рішення з проєктування, постачання обладнання та монтажу систем виклику медичного персоналу. Компанія уже реалізувала безліч проєктів по всій країні. Детальнішу інформацію про фірму, об'єкти та обладнання можете подивитися на сайті компанії.


Джерело: СпецКиївБуд Medical
Інформацію опубліковано на правах реклами 

Похожие статьи:
08.02.2022
2587
Процесс сноса дома охватывает несколько важных этапов. Какие для этого необходимы документы и к...
15.02.2024
550
Різновиди ангарів та переваги співпраці з компанією «СЕРВІСБУД»...
20.11.2023
2436
Читайте, що є головною артерією при проєктуванні мостів та на що звернути особливу увагу, щоб не дов...
0001