| Банк | Покупка | Продажа | НБУ |
| USD | 39.800 | 40.300 | 42.070 |
| EUR | 40.000 | 41.000 | 49.024 |
| USD | 41.900 | 42.360 | 42.070 |
| EUR | 48.800 | 49.400 | 49.024 |
Норвегія будує майже 30-ти кілометровий двотрубний автомобільний тунель Rogfast. Це буде найдовший і найглибший підводний автотунель у світі, пише Info Car.
Тунель пролягатиме на глибині 390 метрів під рівнем моря і з’єднає Ставангер та Гаугесунн. Його будує шведська компанія Skanska за контрактом з Норвезьким управлінням автомобільних доріг. Проєкт коштує майже три мільярди доларів і завершити роботи планують у 2033 році.
Rogfast стане частиною шосе E39 – головної дороги вздовж західного узбережжя Норвегії, що з’єднує міста Крістіансанн, Ставангер, Гаугесунн і Берген.
Регіон важко об’їхати наземним транспортом через фіорди та острови, раніше доводилося користуватися багатьма поромами. Тунель замінить одну з найдовших і найповільніших переправ, зробивши поїздки швидшими і зручнішими для вантажівок, місцевих мешканців і туристів.
Проєкт також допоможе економіці, знизить витрати на перевезення, особливо для виробників морепродуктів, і покращить доступність регіону.
Rogfast матиме дві труби для руху в обидва боки, пішохідні доріжки та аварійні виходи між трубами. Це дозволяє людям швидко евакуюватися у разі пожежі або іншої небезпеки.
Тунель під’єднають до острова Квітсой, найменшого муніципалітету Норвегії. Тут зроблять дві кільцеві розв’язки на глибині 260 метрів під морем – це перший такий досвід у світі.
Проєкт почали у 2017 році, але через перевитрати та проблеми з тендерами будівництво зупинили у 2019 році. Після перегляду планів і додаткового фінансування будівництво відновили у 2021 році, а контракти для північної, південної та центральної ділянок уклали з 2022 до 2024 року.
Андрій Озейчук про важливість ESG, EPD та GWP, а також перспективи EPBD у будівництві
Заборонено і буде заблоковано:
- реклама
- спам та шахрайство
- образи, дискримінаційні висловлювання
Редакція не модерує коментарі, відповідальність за зміст коментарів несе автор коментаря. Редакція Build Portal залишає за собою право не погоджуватись з думкою автора коментаря, проте надає свободу слова відповідно до ст. 21, 24 та ст. 34 Конституції України.
Шановні читачі, читайте коментарі вдумливо, пам'ятайте, що автором коментарів можуть бути різні джерела.