| Банк | Покупка | Продажа | НБУ |
| USD | 39.800 | 40.300 | 41.892 |
| EUR | 40.000 | 41.000 | 48.409 |
| USD | 41.780 | 42.180 | 41.892 |
| EUR | 48.180 | 48.781 | 48.409 |
У китайській провінції Чжецзян ведеться будівництво підводного залізничного тунелю Цзіньтан (Jintang Undersea Tunnel), який увійде до високошвидкісної лінії Юнчжоу.
Цей об'єкт з'єднає материкове місто Нінбо з архіпелагом Чжоушань і стане першим залізничним маршрутом між островами та континентальною частиною.
Загальна довжина тунелю становитиме 16,18 км, з яких 11,21 км пройдуть під дном протоки Цзіньтан. Діаметр споруди - 14,5 м, що дозволяє розмістити двоколійну залізницю, призначену для руху поїздів зі швидкістю до 250 км/год.
Прохідка здійснюється двома щитовими комплексами – "Дінхай" та "Юнчжоу". Їхній рух синхронізований з високою точністю. Для навігації використовують супутникову систему позиціонування BeiDou.
Тунель будується на глибині близько 78 метрів за умов складного геологічного розрізу.
У проекті враховуються високий гідростатичний тиск, ризики фільтрації води та геотехнічні навантаження.
Конструкція формується із збірних кільцевих сегментів із точністю монтажу до міліметра.
Згідно з графіком, завершення проходки намічено на кінець 2026 року.
Введення лінії Юнчжоу в експлуатацію планується у 2028 році. Час у дорозі між Нінбо та Чжоушанем складе близько 30 хвилин.
Комплексна тепло- та пароізоляція для цивільного та промислового будівництва
Заборонено і буде заблоковано:
- реклама
- спам та шахрайство
- образи, дискримінаційні висловлювання
Редакція не модерує коментарі, відповідальність за зміст коментарів несе автор коментаря. Редакція Build Portal залишає за собою право не погоджуватись з думкою автора коментаря, проте надає свободу слова відповідно до ст. 21, 24 та ст. 34 Конституції України.
Шановні читачі, читайте коментарі вдумливо, пам'ятайте, що автором коментарів можуть бути різні джерела.