Банк | Покупка | Продажа | НБУ |
USD | 39.800 | 40.300 | 41.876 |
EUR | 40.000 | 41.000 | 43.511 |
USD | 41.700 | 42.185 | 41.876 |
EUR | 43.330 | 44.030 | 43.511 |
БЛОГ ІВАНА САЛІЯ
Президент Всеукраїнської спілки виробників будівельних матеріалів
Президент UFEMAT Антоніо Балістер:
Велика риба поїдає малу.
А тепер швидка риба з'їдає кволу, повільну.
Ключова доповідь першого дня: Генеральний директор Федерації дистрибуторів будматеріалів Великобританії Джон Ньюкомб (Builders Merchants Federation (BMF)):
Як виклик обговорювали факт Brexit, адже 25% будівельних робіт в Лондоні ведуть європейські будівельні компанії.
Знайшли рішення: Виклики і можливості. Тут і зараз...
Далі, як і належить, ініціативу перебрала приймаюча сторона – Голова Ради директорів швецької організації «Дилери будівельних матеріалів» (Byggmaterialhandlarna) Йохан Розендаль з ентузіазмом і урочисто повідомив:
o Знизили податки.
o Банківську ставку зробили мінусовою (-0,5%), за збереження грошей в банку потрібно сплачувати...
o 132 магазини об'єднуються і формують спільні закупки.
o Найбільша закупівельна група має 330 магазинів в трьох країнах, оборот 2,0 млрд.євро.
o Має загальні бренд, стратегію розвитку, IT-систему.
Відома Velux, керівник відділу глобальних продажів Мортен Нордбо Дженсен. Присвячена доповідь е-комерції та омніканальності:
2018 рік – приймаючою стороною зголосилась бути Португалія, яка повернулась до діяльності UFEMAT.
Голова правління Португальської асоціації торговців будматеріалами Карлос Роса. (APCMC Associaçao Portuguesa dos comerciantes de materiais de construçao).
Асоціація в Португалії – 300 членів виробників, гуртовиків та роздрібних торговців.
Приймаюча сторона показала найбільший в Швеції гіпермаркет будматеріалів та велетенські склади для прийому і комплектації будматеріалів – до 40000 кв.м.
Особливо пишаються господарі кварталом із 9-ти поверхових будинків повністю побудованих із дерева, навіть шахти ліфтів оббиті дерев'яною вагонкою. Фасади утеплені мінеральною ватою 22 см.
В Лондоні будинки облицьовують цеглою, а з дерева дешевші, ніж цегляні. В Швеції навпаки – бо «в Швеції мало лісу».
Словом, учасники Конгресу сьогодні стабільно почуваються в позитиві та налаштовані на активне майбутнє, на здолання викликів, і головне у них, а не у нас – продати і продажі зростають завдяки е-комерції.
Нам потрібно намагатись бути в шерензі передових країн Європи. Не епізодично, а системно працювати з національними асоціаціями та закупівельними групами Європи.
Члени делегації, сучасна молодь, відмінно презентували країну та учасників Спілки:
В традиціях UFEMAT спільне відвідування мюзиклу та вечеря на 80-100 осіб надали можливість кожному поспілкуватися з більшою кількістю учасників Конгресу.
Окремі враження від Стокгольму:
Історична частина міста, туристичне осердя – збереглося.
Повсюдно не бачили бодай одного обідраного фасаду чи покинутих розвалин, усе в північних тонах, упорядковано. Тротуари і дороги, як для мене, в ідеальному стані.
За роботою будівельників в касках з антенами та в кольорових комбінезонах з масою кишень і в міцних ботинках залюбки спостерігати, а вони пишаються власним виглядом.
Залізничний вокзал має пересадочний вузол і через 20 хвилин із швидкістю 190 км/год. – вже в аеропорті. Усі квитки сплачуються і контролером перевіряються на смартфоні як і реєстрацію на літак.
Анна Мартова, Керівник відділу експорту Керамічної групи «Golden Tile»:
Червоною ниткою цьогорічного UFEMAT був розвиток електронних продажів (E-commerce). Фізичні магазини все ще домінують над електронними у пропорції 90% до 10%, але перші знаходяться під великою напругою, бо люди обирають сьогодні:
- швидкість
- зручність
- гнучкість
- «будь-де і будь-коли»
Темпи зростання E-commerce неймовірно швидкі! У 2017р. прогнозують 602 млрд. євро. А за 5-7 років, коли молоді люди стануть економічно незалежними і підуть купувати, виробники, які будуть «не онлайн», програють.
Ковганіч Дмитро, Генеральний директор ТМ Домокомплект:
Відвідування Конгресу підтвердило правильність обраного нами вектора розвитку.
Після UFEMAT ми взяли участь в UK Construction Week в Бірмінгемі, де представили публіці наш продукт – енергоефективні модульні будинки з СІП-панелей.
Так само були проведені переговори з ключовими гравцями дерев'яного домобудівництва Британії, Іспанії та Польщі про спільне просування продукції ТМ Домокомплект на території країн ЄС.
Отже, основні тренди:
- екологічність + економія ресурсів
- перехід «в цифру» всіх процесів з будівництва
- омніканальність – нова епоха роздрібної торгівлі
- СЄ-маркування – головний критерій допуску на ринок
І зрозуміло: у них перевиробництво, вони йдуть на наш ринок, а нам потрібно «штурмувати» ринки Європи, США та Африки.
Президент
Всеукраїнської спілки виробників будматеріалів
Іван Салій
Джерело: Всеукраїнська спілка виробників будматеріалів
Заборонено і буде заблоковано:
- реклама
- спам та шахрайство
- образи, дискримінаційні висловлювання
Редакція не модерує коментарі, відповідальність за зміст коментарів несе автор коментаря. Редакція Build Portal залишає за собою право не погоджуватись з думкою автора коментаря, проте надає свободу слова відповідно до ст. 21, 24 та ст. 34 Конституції України.
Шановні читачі, читайте коментарі вдумливо, пам'ятайте, що автором коментарів можуть бути різні джерела.