РУС УКР РУС ENG
НБУ: USD: 41.639 EUR: 47.426
Банк Покупка Продажа НБУ
USD 39.800 40.300 41.639
EUR 40.000 41.000 47.426
USD 41.250 41.750 41.639
EUR 46.900 47.701 47.426
Новость

Будівельники готують до заміни ділянку тунелю між станціями метро "Деміївська" та "Либідська" (ФОТО)

27-метрову аварійну ділянку старого тунелю повністю демонтують і на цьому місці збудують новий – монолітний із прямокутним перерізом. Частини старого тунелю, які прилягають до аварійної ділянки з обох боків, додатково укріплять
8326
04 марта 2024 г.

Заміна тунелю між станціями
метро "Деміївська" та "Либідська"

На 27-метровому аварійному відрізку всередині тунелю між станціями київського метро "Деміївська" та "Либідська" завершено перенесення комунікацій, починають розбирати колії та риштування, розбивають колійний бетон. Фото опублікувала будівельна компанія "Автострада". 

Будівельники готують аварійну ділянку до демонтажу.

Ззовні, над тунелем, вже влаштована розвантажувальна плита, щоб зменшити тиск на тунель і дати змогу пересуватися важкій будівельній техніці.

"Продовжуємо буріння стіни у ґрунті способом буросічних паль. Ця система паль утворить суцільну бетонну стінку, яка утримуватиме ґрунт та не дозволить воді проникнути у майбутній котлован. Через те що ґрунти у цьому місці досить складні, перенасичені водою, їх потрібно додатково стабілізувати. Тому вже невдовзі розпочнемо хімічне закріплення ґрунтів", – розповіли будівельники. 

27-метрову аварійну ділянку старого тунелю повністю демонтують і на цьому місці збудують новий – монолітний із прямокутним перерізом. Частини старого тунелю, які прилягають до аварійної ділянки з обох боків, додатково укріплять. По суті, це буде труба з бетону, яка повністю повторить округлу геометрію тунелю, що загалом підсилить проблемну ділянку.

Перед тим як розпочати будівельні роботи на цьому об’єкті, будівельники звернулися до науково-дослідного інституту "Енергопроєкт", який виконав інженерно-геологічні та інженерно-гідрогеологічні вишукування. Згідно з експертизою інституту, рівень ґрунтових вод над тунелем суттєво не змінювався протягом усього періоду функціонування тунелю (тобто з 2010 року) і наразі становить 5-6 м. 

Рух потягів на ділянці між станціями "Либідська" і "Деміївська" припинили 8 грудня 2023 року через підтоплення та виникнення тріщин на блоках оправи тунелю. Тоді у мерії казали, що відновлення тунелю орієнтовно триватиме шість місяців.

Після обстежень та аналізу аварійну ділянку завдовжки 27 метрів вирішили повністю демонтувати, а замість неї побудувати нову монолітну. 

Вартість ремонту тунелю досі не відома. Поки що група компаній "Автострада" працює в межах контракту на виконання підготовчих робіт за 20 млн грн.

Ремонт тунелю метро на Теремки затягується через велику кількість інженерних мереж над ним, заявив голова Департаменту транспорту та інфраструктури КМДА Руслан Кандибор. Аварійну частину тунелю мають викопати та повністю замінити, але для цього спершу потрібно розчистити майданчик.

За словами чиновника, зараз місто змушене шукати власників кабелів методом тику – відрізають і чекають, коли хтось почне скаржитися.

Інші підготовчі роботи вже на завершальному етапі – на 80% готові палі для стабілізації ґрунтів, виконана розвантажувальна платформа, де працюватиме важка техніка. 










Цікаво про будівництво:
 пісок для будівництва: види характеристики, особливості вибору


Читайте більше новин про відбудову України у спецтемі на Build Portal



Источник:
biz
28 февраля 2024 г.
2359
Ця ініціатива – одна із пріоритетних у роботі Департаменту охорони культурної спадщини та з бо...
23 февраля 2024 г.
3142
Інспектори не накладатимуть штрафи за несплату паркування, проте штрафи за порушення правил дор...
20 февраля 2024 г.
3044
Підрядник має закінчити роботи до кінця 2024 року. Аукціон відбудеться 26 лютого...
Українці, що ви думаєте з цього приводу? Давайте обговорювати!
Не стійте осторонь – вільно діліться своєю думкою з іншими людьми.
Але, будь ласка, будьте ввічливі та дотримуйтесь правил коментування. ПОСИЛАННЯ ЗАБОРОНЕНІ, та блокуються автоматом.
Заборонені будь-які посилання (коментар з посиланням не може бути доданий, він автоматично блокується)

Заборонено і буде заблоковано:
- реклама
- спам та шахрайство
- образи, дискримінаційні висловлювання

Редакція не модерує коментарі, відповідальність за зміст коментарів несе автор коментаря. Редакція Build Portal залишає за собою право не погоджуватись з думкою автора коментаря, проте надає свободу слова відповідно до ст. 21, 24 та ст. 34 Конституції України.

Шановні читачі, читайте коментарі вдумливо, пам'ятайте, що автором коментарів можуть бути різні джерела.

Будь ласка, поставтеся до цих правил з повною відповідальністю.
Якщо дії коментованого шкодять читачам, рекламодавцям, співробітникам Build Portal або всій нашій спільноті, ми можемо заблокувати користувача.
Читать полностью Скрыть
26 мая 2025 г.
2933
Фонд вкладатиме кошти, внесені США та Україною, у проєкти з видобутку природних ресурсів, нафту та г...
02 мая 2025 г.
2843
Згідно з текстом документа, Україна має право сама визначати ділянки, які надаватиме для пошуку та в...
08 апреля 2025 г.
4067
Наразі землі, які були незаконно відчужені, повертаються до держави та територіальних громад че...
Сегодня
7447
Данське архітектурне бюро CEBRA працює над створенням нового офісного простору для дизайнерської ком...
Вчера
4783
Попри зміни будівля зберегла свій автентичний вигляд. Фасад із клінкерної цегли очистили лазеро...
Вчера
3345
Ринок систем для очищення води зіткнувся останнім часом із безліччю вимог, які ставить споживач. Сер...
27 мая 2025 г.
2718
Під час заходу будівельна спільнота та представники влади разом з міжнародними партнерами об'єднають...
26 мая 2025 г.
1080
18-19 червня 2025 року у м.Києві відбудеться виставка-форум у сфері інноваційних рішень для теплової...
20 мая 2025 г.
963
Цьогоріч переможцем в номінації «Підприємець року» загальнонаціональної програми «...
Почтовая рассылка Build Portal для участников строительного бизнеса
Только самое важное
*один раз в неделю
Юрій Обух, директор Рууккі Україна розповів про незмінний курс компанії до інновацій і без...
Андрій Озейчук – будівельник з 27-річним досвідом, засновник компаній Rauta, Kovlar та Teza, г...
BUILD PORTAL - Агрегатор новин
  • Збираємо всі існуючі новини будівельного ринку в одному місці
  • Унікальний "SMART рубрикатор" (розумний рубрикатор): це дуже деталізований по кожному напрямку рубрикатор аби ви змогли швидко знайти всі згруповані матеріали з потрібної теми
Build portal - українське народне медіа - без впливу оліграхів та влади!