Банк | Покупка | Продажа | НБУ |
USD | 39.800 | 40.300 | 39.577 |
EUR | 40.000 | 41.000 | 42.850 |
USD | 39.380 | 39.830 | 39.577 |
EUR | 42.770 | 43.429 | 42.850 |
Як довго може тривати ремонт аварійної ділянки тунелю між станціями метро “Либідська” та “Деміївська”
Провести ремонт перегінного тунелю між станціями метро “Либідська” та “Деміївська” за пів року цілком реально.
Таку думку висловивила інженер-будівельник, аспірант Національного транспортного університету Анна Мінюкова.
“Теоретично це реально. Все залежить від фінансування і його обсягу та об’єму робіт. Треба дивитись, коли розпочнуться роботи, там є багато комунікацій інших служб і це питання, як швидко вони зможуть їх перенести. Пів року – це позитивний сценарій, який цілком може бути, але можуть виникати питання. Однак ще більше питань викликають ідеї на три – п’ять років, це занадто тривалий ремонт. Це чистий популізм”, – вважає експерт.
Частина тунелю між “Либідською” та “Деміївською” буде повністю перебудована
Тривалість ремонту перегінного тунелю на 4-5 років спрогнозував голова Офісу трансформації Максим Бахматов. В ефірі телемарафону “Єдині новини” Бахматов заявив про можливість тривалого ремонту і навіть будівництва нового тунелю. “Три роки, два роки, може, п’ять років будуть будувати новий тунель. Цей тунель аварійний і його не зможуть відремонтувати, будуть будувати новий", – сказав Бахматов.
8 грудня 2023 року столична влада оголосила про припинення руху поїздів на відрізку між станціями «Либідська» і «Теремки» Оболонсько-Теремківської лінії метро у зв'язку із підтопленням тунелю.
Аварійний тунель між «Либідською» й «Деміївською»: вартість підготовчих робіт перед ремонтом тунелю становить 21 мільйон гривень
Попередньо встановлено, що підтоплення відбулося через розгерметизацію тунелю. За даними фактом прокуратура розпочала досудове розслідування.
Цікаво про будівництво: Rauta пропонує нову послугу – виконання функцій служби замовника у будівництві
Читайте більше новин про відбудову України у спецтемі на Build Portal