Банк | Покупка | Продажа | НБУ |
USD | 39.800 | 40.300 | 39.552 |
EUR | 40.000 | 41.000 | 42.431 |
USD | 39.550 | 39.990 | 39.552 |
EUR | 42.500 | 43.150 | 42.431 |
На час ремонту навколо тунелю спорудять суцільну водонепроникну конструкцію з посилених дорожніх плит, після чого відкачають воду у пливуні, який оточує тунель.
Про це розповів незалежний інфраструктурний оглядач Павло Авдокушин.
Він нещодавно побував у закритому тунелі та подивився, що там зараз відбувається.
Руйнування тунелю біля станції метро "Деміївська": експерти визначили причину появи тріщин
Стан тунелю після його закриття не погіршився, і тріщини у його стінках не збільшились. Потрапляння піску у тунель припинилось, а вода ще просочується, але вже набагато менше.
У тунелі вже змонтували конструкції-риштування, які будуть його підтримувати під час ремонтних робіт.
Стару ділянку тунелю довжиною 27 метрів повністю розберуть, робити це будуть у відкритий спосіб.
“Цю частину тунелю мають повністю перебудовувати. Нова ділянка тунелю довжиною 27 метрів буде монолітною, а не збірно-залізобетонною, як зараз, і не з готових блоків. Таке рішення прийняли через нестабільні ґрунти, але остаточного рішення наразі немає. Зараз обговорюють питання, яким буде тунель в перерізі - прямокутним чи круглим, другий важко будувати, особливо на тунелях глибокого залягання”, - розповів Авдокушин.
Як зараз виглядає "міст-хвиля" на Оболоні: з'явились нові фото з будмайданчика (ФОТО)
Крім цього, на час ремонту навколо тунелю спорудять суцільну водонепроникну конструкцію з посилених дорожніх плит, після чого відкачають воду у пливуні, який оточує тунель. Цю конструкцію планують залишити й після завершення ремонту.
Сам тунель підсилять з середини металевими конструкціями, а потім між ними та оправою тунелю будуть нагнітати спеціальний полімер. Це зміцнить тунель і буде додатково гасити вібрацію від потягів.
Згідно з тендерною документацією у системі Prozorro, вартість капітального ремонту тунелю між станціями “Либідська” та “Деміївська” становитиме понад 21 млн грн.
Цікаво про будівництво: Rauta ColdStore – швидкомонтовані холодильні склади з сендвіч-панелей
Читайте більше новин про відбудову України у спецтемі на Build Portal