Банк | Покупка | Продажа | НБУ |
USD | 39.800 | 40.300 | 41.876 |
EUR | 40.000 | 41.000 | 43.511 |
USD | 41.700 | 42.185 | 41.876 |
EUR | 43.330 | 44.030 | 43.511 |
Після коригування науково-проєктної документації, у вересні відновлять роботи з побудови метро на Виноградар, а до кінця 2024 року планують здати дві станції метро - «Мостицька» і «Варшавська». Про це повідомив керівник «Київського метрополітену» Віктор Брагінський, пише Твоємісто.
«Працюємо на відкритих котлованах. Ми закінчуємо корегування проєктної документації. І орієнтовно з серпня ми приступимо до будівництва по відкорегованій документації. Проєкт був розроблений 2017–2018 року. Науковий інститут, який проводить супровід при проєктуванні, побачив недосконалості проєкту», - каже Брагінський.
За його словами, з вересня почнуться роботи по новому проєкту, а до кінця 2024 року планують побудувати дві станції метро - «Мостицька» і «Варшавська».
«Корегування буде завершено у серпні. Із вересня приступимо до роботи по новому проєкту. Ми повинні до кінця 2024 року побудувати дві станції метро - „Мостицька“ і „Проспект Правди“ [„Варшавська“ - прим.]. І у першому кварталі 2025 року зробили пусконалагоджувальні роботи. Треба розуміти, що під час повітряної тривоги будівельники йдуть в укриття. І це теж впливає на терміни будівництва», - пояснив керівник «Київського метрополітену».
Нагадаємо, нині триває перший етап будівництва, яким передбачено продовження «зеленої» гілки від станції «Сирець» із ділянкою вилкового відгалуження у бік станції Виноградар та електродепо. Раніше добудову неодноразово відкладали, нині ж Кличко пообіцяв відкрити рух підземкою у 2024 році.
Зазначимо, станом на червень 2023 року виконано значний обсяг основних будівельно-монтажних робіт по станціях «Мостицька» та «Варшавська», зокрема облаштування огороджуючих конструкцій методом «стіна в ґрунті», кріплення котловану металоконструкціями, розробки та вивезення ґрунту та інші.
Також готовий тунель від станції «Сирець» до станції «Мостицька» довжиною майже 1250 метрів, завершено будівництво основних конструкцій вентиляційного вузла, виконано комплекс робіт з демонтажу тунелепрохідницького механізованого комплексу.
Загальний проєкт продовження гілки передбачає будівництво 4 станцій метрополітену: «Мостицька», «Варшавська» (обидві за планом відкриють у 2024 році), «Виноградар» та «Вулиця Маршала Гречка» (у майбутньому буде перейменована).
Окрім цього, як додав Брагінський, київський метрополітен не закуповує жодних програмних продуктів походження країни-агресора: усі вагони радянського виробництва ремонтують українськими деталями та складовими вагонів, які поставив варшавський метрополітен.
Загалом Київ має понад 50 вагонів виробництва Крюківського вагонобудівного заводу, модернізовані вагони з 2014 року з цього ж заводу, а також нові вагони з 2010 року. 60% парку підземки складається із застарілих вагонів.
Цікаво про будівництво: Ruukki - постачальник перших в історії будівельних виробів з «зеленої» сталі
Читайте більше новин про відбудову України у спецтемі на Build Portal
Заборонено і буде заблоковано:
- реклама
- спам та шахрайство
- образи, дискримінаційні висловлювання
Редакція не модерує коментарі, відповідальність за зміст коментарів несе автор коментаря. Редакція Build Portal залишає за собою право не погоджуватись з думкою автора коментаря, проте надає свободу слова відповідно до ст. 21, 24 та ст. 34 Конституції України.
Шановні читачі, читайте коментарі вдумливо, пам'ятайте, що автором коментарів можуть бути різні джерела.