РУС УКР РУС ENG
НБУ: USD: 39.670 EUR: 42.520
Банк Покупка Продажа НБУ
USD 39.800 40.300 39.670
EUR 40.000 41.000 42.520
USD 39.450 39.830 39.670
EUR 42.280 42.850 42.520
Ми допрацьовуємо BuildPortal. Зовсім скоро він стане ще кращим!

Стало відомо, коли відновлять будівництво метро на Виноградар

До кінця 2024 року планують здати дві станції метро
7327 07.07.2023 в 07:54



Будівництво метро
на Виноградар


Після коригування науково-проєктної документації, у вересні відновлять роботи з побудови метро на Виноградар, а до кінця 2024 року планують здати дві станції метро - «Мостицька» і «Варшавська». Про це повідомив керівник «Київського метрополітену» Віктор Брагінський, пише Твоємісто.

«Працюємо на відкритих котлованах. Ми закінчуємо корегування проєктної документації. І орієнтовно з серпня ми приступимо до будівництва по відкорегованій документації. Проєкт був розроблений 2017–2018 року. Науковий інститут, який проводить супровід при проєктуванні, побачив недосконалості проєкту», - каже Брагінський.

За його словами, з вересня почнуться роботи по новому проєкту, а до кінця 2024 року планують побудувати дві станції метро - «Мостицька» і «Варшавська».

«Корегування буде завершено у серпні. Із вересня приступимо до роботи по новому проєкту. Ми повинні до кінця 2024 року побудувати дві станції метро - „Мостицька“ і „Проспект Правди“ [„Варшавська“ - прим.]. І у першому кварталі 2025 року зробили пусконалагоджувальні роботи. Треба розуміти, що під час повітряної тривоги будівельники йдуть в укриття. І це теж впливає на терміни будівництва», - пояснив керівник «Київського метрополітену».

При Міністерстві відновлення створюється Проєктний офіс DREAM

Нагадаємо, нині триває перший етап будівництва, яким передбачено продовження «зеленої» гілки від станції «Сирець» із ділянкою вилкового відгалуження у бік станції Виноградар та електродепо. Раніше добудову неодноразово відкладали, нині ж Кличко пообіцяв відкрити рух підземкою у 2024 році.

Зазначимо, станом на червень 2023 року виконано значний обсяг основних будівельно-монтажних робіт по станціях «Мостицька» та «Варшавська», зокрема облаштування огороджуючих конструкцій методом «стіна в ґрунті», кріплення котловану металоконструкціями, розробки та вивезення ґрунту та інші.

Також готовий тунель від станції «Сирець» до станції «Мостицька» довжиною майже 1250 метрів, завершено будівництво основних конструкцій вентиляційного вузла, виконано комплекс робіт з демонтажу тунелепрохідницького механізованого комплексу.

Загальний проєкт продовження гілки передбачає будівництво 4 станцій метрополітену: «Мостицька», «Варшавська» (обидві за планом відкриють у 2024 році), «Виноградар» та «Вулиця Маршала Гречка» (у майбутньому буде перейменована).

У будівництві прогнозують збільшення кількості робочих місць

Окрім цього, як додав Брагінський, київський метрополітен не закуповує жодних програмних продуктів походження країни-агресора: усі вагони радянського виробництва ремонтують українськими деталями та складовими вагонів, які поставив варшавський метрополітен.

Загалом Київ має понад 50 вагонів виробництва Крюківського вагонобудівного заводу, модернізовані вагони з 2014 року з цього ж заводу, а також нові вагони з 2010 року. 60% парку підземки складається із застарілих вагонів.

Цікаво про будівництво: Ruukki - постачальник перших в історії будівельних виробів з «зеленої» сталі

Читайте більше новин про відбудову України у спецтемі на Build Portal


Источник: 3m2
 
 
Интересные новости:
10.04.2023
872
За словами мера, торік на будівництві не було кому працювати - люди виїхали за кордон і пішли в ЗСУ....
17.04.2023
4576
За словами мера, торік на будівництві не було кому працювати - люди виїхали за кордон і пішли в ЗСУ....
21.02.2023
7628
На відкритих ділянках є котловани, які можуть обвалитися через щільне будівництво поруч. Зараз ...
27.12.2023
4645
Київське метро розірвало договір із Київметробудом на продовження Сирецько-Печерської лінії у бік жи...
07.11.2023
6986
Будівництво триває вже чотири роки, а дату відкриття постійно переносять...