Банк | Покупка | Продажа | НБУ |
USD | 39.800 | 40.300 | 39.427 |
EUR | 40.000 | 41.000 | 42.755 |
USD | 39.330 | 39.830 | 39.427 |
EUR | 42.630 | 43.251 | 42.755 |
У Києві триває перший етап реконструкції Дегтярівського шляхопроводу – демонтаж споруди. Як інформує КК «Київавтодор», наразі дорожники вже демонтували перші 5 із 13 балок. Найближчої ночі заплановано прибрати ще дві. Після демонтажу всіх балок дорожники розбиратимуть опори шляхопроводу.
У Києві може з'явитись зупинка-укриття, надрукована на 3D-принтері (ВІЗУАЛІЗАЦІЇ)
Наступним етапом реконструкції є будівництво нового шляхопроводу, що буде на 1 м вищим. Ширина шляхопроводу збільшиться з 28 м до 40 м, і це дозволить облаштувати велодоріжки й комфортні тротуари для пішоходів. Довжина шляхопроводу становитиме 36 м замість 33 м.
Шляхопровід отримає посилену плиту під трамвайною частиною. На споруді влаштують сучасну гідроізоляцію і кількашарове асфальтове покриття.
Відкрити рух новозбудованим шляхопроводом планують до кінця осені.
Нагадаємо, що на час робіт рух шляхопроводом закрито, а рух на розв’язці організовано за принципом турбіни. Проїзд забезпечено в усі напрямки, працюють тимчасові світлофори.
Цікаво дізнатись: унікальна ділянка землі 22 гектари в Івано-Франківській області – ідеальне місце для створення виробництва чи індустріального парку
Читайте більше новин про відбудову України у спецтемі на Build Portal