Банк | Покупка | Продажа | НБУ |
USD | 39.800 | 40.300 | 39.602 |
EUR | 40.000 | 41.000 | 42.441 |
USD | 39.450 | 39.830 | 39.602 |
EUR | 42.280 | 42.850 | 42.441 |
Німецький концерн Deutsche Bahn та британська енергетична компанія Bankset тестують використання фотоелектричних систем на залізничних коліях.
Як пише Вahnblogstelle, в ході випробувань на шпали були встановлені сонячні батареї. Така конструкція, за підрахунками Bankset, може дозволити виробляти до 0,1 МВт електроенергії на кілометр. Якщо взяти до уваги всю протяжність німецької залізничної мережі в 33 000 км (близько 60 000 км колій), то потенційні обсяги вироблення електроенергії таким шляхом можна було б порівняти з потужностями декількох атомних електростанцій.
Перша в світі «піщана батарея» почала працювати у Фінляндії
У Deutsche Bahn поки що немає розуміння, чи буде на практиці застосовуватися вироблення електроенергії через використання шпал з сонячними батареями. Разом з тим, продовжують вивчатися можливості використання сонячних технологій у залізничних системах. Крім колій, дахів вокзалів або шумозахисних стін уздовж залізничних колій пропонуються також і багато інших місць для встановлення сонячних панелей.
У Фінляндії тестують безпілотний вантажний локомотив для перевезень на під'їзних шляхах промислових
Цікаво про ремонти: для чого потрібна, як вибрати та користуватися шпаклівкою для стін
Читайте більше новин про війну росії проти України у спецтемі на Build Portal