РУС УКР РУС ENG
НБУ: USD: 39.535 EUR: 42.310
Банк Покупка Продажа НБУ
USD 39.800 40.300 39.535
EUR 40.000 41.000 42.310
USD 39.400 39.830 39.535
EUR 42.200 42.730 42.310
Ми допрацьовуємо BuildPortal. Зовсім скоро він стане ще кращим!

"Велике будівництво" може додати до зростання ВВП близько 2%

"Велике будівництво" називають одним з найамбітніших проєктів чинної влади. Навіть в ході підготовки до футбольного чемпіонату Євро-2012, коли в Україні, окрім доріг, побудували і оновили кілька стадіонів і аеропортів, розмах був меншим
1066 27.08.2021 в 08:12



"Велике будівництво"


Лише у 2021 році на ремонт доріг та інфраструктурних об'єктів витратили 50 мільярдів гривень, і ця сума виросте ще вдвічі. У 2020 році встигли покласти 4 056 км. Цьогоріч заплановано ще 4 500.

Така масштабна розбудова інфраструктури може додати до зростання ВВП близько 2%, підрахували в Укравтодорі. Незалежні економісти більш стримані: вдвічі менше, але і це для України – чимало.

Призначено нового голову Укравтодору. Що про нього відомо


Що передбачає "Велике будівництво"

Окрім доріг, ремонтують лікарні, школи, аеропорти. 20 міст отримають сучасні льодові арени. 100 – спортивні школи. Краматорськ – обласну лікарню. Маріуполь, Херсон, Вінниця, Чернівці, Дніпро, Одеса – комфортні аеропорти.

Затіяти таке будівництво на всю країну ще в 2018 році Україні рекомендували у Міжнародному валютному фонді та Світовому банку. Вони порадили створити для цього Дорожній фонд. Тоді ж і почався ремонт, але загальнонаціональним його зробило лише "Велике будівництво".


Головна проблема проєкту – корупція

Традиційно для України, що більший і дорожчий проєкт, то більше шпарин для зловживань. Той самий Світовий банк, який залучений в подібні проєкти в різних країнах, головним ризиком таких "перебудов" називає корупцію.

Одне лише обмеження кількості учасників тендерів на ремонт доріг здорожчує їх вартість на 40%. 

Расходы на развитие дорог в 2021 году увеличены до 116,25 млрд гривен


В Укравтодорі дотримуються антикорупційних вимог

В Держагентстві автомобільних доріг України запевняють, що дотримуються всіх антикорупційних вимог. У грудні 2020 року між Укравтодором та ЄБРР була підписана угода на 450 мільйонів євро, яка передбачає не тільки реконструкцію трас, але й реформу самої дорожньої галузі, зокрема і системи закупівель.

Коли почнуть будувати Велику кільцеву дорогу Києва і на якій ділянці розпочнуть роботи

За словами голови Укравтодору Юрія Кузькіна, у межах дотримання антикорупційного законодавства у Державному агентстві автомобільних доріг України:

  • здійснюється контроль заходів щодо виявлення та врегулювання конфлікту інтересів в Укравтодорі, підприємствах, установах та організаціях, що належать до сфери управління;
  • успішно виконується Антикорупційна програма Укравтодору на 2019 – 2021 роки;
  • виконали заплановані заходи на 2020 рік.

"Укравтодор – перший державний орган, який впроваджує сучасні антикорупційні практики ЄБРР в Україні", – наголосив Кузькін.

Якщо корупція не стане на заваді, "Велике будівництво" в перспективі може перетворити Україну на великий транзитний хаб, туристичну принаду і наблизити до мрії про комфортне життя.

Уменьшит время на дорогу между Киевом и Кишиневом: через Днестр начали строить новый мост (ФОТО)

Интересно о строительстве: строительство коттеджа с нулевым потреблением энергии
Источник: 24tv
 
 
Интересные новости:
27.08.2021
5086
Хто змінів Кубракова. Кабмін призначила нового голову Укравтодору...
27.08.2021
7646
Так, госбюджет ежегодно будет пополняться десятками миллиардов гривен от продажи уже фактически поте...
03.05.2024
1372
Після масштабного падіння майже на 30% у 2022 році торік економіка України вже демонструвала зростан...
03.05.2024
2510
Портал спрощує процедуру укладання різних видів договорів, погодження замовлень на перевезення, обмі...
03.05.2024
3362
Востаннє вирішити проблему застарілого житлового фонду в Україні спробували у 2021 році, коли був за...