Банк | Покупка | Продажа | НБУ |
USD | 39.800 | 40.300 | 41.876 |
EUR | 40.000 | 41.000 | 43.511 |
USD | 41.700 | 42.185 | 41.876 |
EUR | 43.330 | 44.030 | 43.511 |
Дорожні служби Києва відкрили сезон капітальних ремонтів, під час яких буде облаштовано низку велодоріжок, повідомляє пресслужба КМДА.
Двосторонню велодоріжку протяжністю 1,5 кілометра створять на проспекті Степана Бандери. Вона стане продовженням велоінфраструктури на проспекті, облаштованої у минулому році.
Ремонт вже почали на вулиці Милославській на Троєщині, де з’явиться двостороння велодоріжка протяжністю один кілометр з обох боків. Її поєднають з веломаршрутом «Троєщина-Європейська площа». Згідно з тендерною документацією, велосипедні доріжки завширшки півтора метра матимуть асфальтобетонне покриття, та пролягатимуть з обох сторін вулиці. Доріжка трасуватиметься через трамвайні колії на вулиці Бальзака.
Також почалися роботи на вулиці Борщагівській, де облаштовують велодоріжку довжиною 2,3 кілометра, яка стане частиною веломаршруту «Борщагівка-Центр».
Продовжать і велодоріжку на вулиці Івана Франка. Вона поєднає велоінфраструктуру на Липинського, що веде до Київського велотреку, із бульваром Тараса Шевченка, де дозволено рух велосипедистів смугами громадського транспорту, та Ботанічною площею і вулицею Леонтовича.
Велосмуга завдовжки 0,35 кілометра на вулиці Андріївській стане частиною пішохідної зони в рамках проєкту «Київська вітальня».
До літа планують влаштувати велосмуги на вулицях Маршала Рибалка, Богдана Гаврилишина, Шолуденка та Пирогова. Таким чином, велоінфраструктура поєднає між собою вулиці Маршала Рибалка, Гаврилишина і Шолуденка, а велосмуга на Пирогова примкне до виділеної смуги суміщеного руху громадського транспорту та велосипедистів бульваром Тараса Шевченка.
Нова велосмуга має з’явитися на вулиці Гарматній, її з’єднають з велодоріжкою на проспекті Любомира Гузара.
Крім того, у 2021 році планують встановити 800 велопарковок. Вони мають з’явитися у всіх районах Києва біля соціальних і культурних установ.
У КМДА повідомляють, що за 2020 рік велоінфраструктура столиці збільшилася на 25 кілометрів.
Цікаво про будівництво: раніше ми писали навіщо і як утеплювати стрічковий фундамент
Заборонено і буде заблоковано:
- реклама
- спам та шахрайство
- образи, дискримінаційні висловлювання
Редакція не модерує коментарі, відповідальність за зміст коментарів несе автор коментаря. Редакція Build Portal залишає за собою право не погоджуватись з думкою автора коментаря, проте надає свободу слова відповідно до ст. 21, 24 та ст. 34 Конституції України.
Шановні читачі, читайте коментарі вдумливо, пам'ятайте, що автором коментарів можуть бути різні джерела.